Komentari

blogodneverina.blog.hr

Dodaj komentar (28)

Marketing


  • Sapunerija

    Nezvezano za išta, arheologija je dobar paravan za potencijalnog voajera.

    avatar

    22.10.2011. (07:43)    -   -   -   -  

  • alexxl

    A da vidiš dole na Kosovu.
    Tam ti svaka kuća ima dva metra zida oko sebe.
    Raj za takve.
    Svršaval bi dole, aaaaaaaaaaaaahahahahahaha.
    Moram te malo, hehehe

    Setil sam se Mažino linije. Ti Francuzi su bili zbilja moroni.

    Znaš onaj vic:
    -pred početak WW I idu par Francuza uz granicu i pjevaju Švabama:
    -šansoooon la muuuurrr
    a švabe:
    -ratatatata
    iz šmajsera

    Znaš onu "Rataratara"

    avatar

    22.10.2011. (07:48)    -   -   -   -  

  • turimti

    pametno & sretno...ajd* nek se sada vidi neka korist od društvene mreže...
    usput, ne mogu shvatiti odgovorne kako nisu u stanju na bolji način prezentirati/ eksploatirati; salonu, utvrdu klis, issu- vis...

    avatar

    22.10.2011. (07:51)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    Dignem se tako u subotnje jutro, pijem prvu jutranju kavicu i hop na sat povijesti kod prof. Neverina. Ne kunjam - ovo je vrlo zanimljivo! Samo nemoj o francuskoj revoluciji, tu me ne buš dobil!

    avatar

    22.10.2011. (09:00)    -   -   -   -  

  • windfuckersister

    Gps veliš? Modernizirali se arheolozi... ja mislila to samo lopate i one one male metlice :)

    avatar

    22.10.2011. (09:30)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    Tvoja ideja za istraživanje i zaštitu Zida je genijalna, no teško da ćeš naći podršku ovdje na Blogu (vrijedi sve pokušati). Ali zar ovi iz Ministaratva kulture ništa ne rade? Mogu li oni kako pomoći?
    Možda bi ti, kao zainteresirani trebao okupiti ostale stručnjake, pa osnovati udrugu, napraviti projekt i prijaviti EU. Ne moraš biti voditelj udruge, ali stvari netko treba pokrenuti! A ti znaš...
    Inače, svaka čast - odličan post!!

    avatar

    22.10.2011. (09:36)    -   -   -   -  

  • jelen

    genijalno. Ova mikroregija Grobnik me jako privlači, a i Obruč treba ispenjati, to je davni plan. U Podkilavcu sam bio pred skoro 10 godina.
    Nevjerojatno koliko toga se skriva po grmlju i šumarcima...

    avatar

    22.10.2011. (10:02)    -   -   -   -  

  • pametni zub

    tko će biti tvoj Tutankamon?
    je li to krščanska ili mitraistička trafo-stanica?

    avatar

    22.10.2011. (10:04)    -   -   -   -  

  • Valcer

    Baš si me zadivio, vidiš stvari koje nitko ne bi primijetio. Volim one gomile, zarasle ili gole, sjećaju me na djetinjstvo na Hvaru :)

    avatar

    22.10.2011. (10:27)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @danica, voajerizam u smislu prošlosti?

    @alex, evo sada znam :) skoro sam po kompu ispljuvao doručak od smijeha :)))

    @turimti, jednostavno, jer su plaćeni ez obzira radili svoj posa ili ne, ja bi uveo kvote

    @teoalda, bar je datum francuske revolucije uvijek bio jednostavan za zapamtiti :)

    @wind, sustigla nas tehnologija i sad moramo znat raditi u autocadu pa u photoshopu a ma da ti ne krenem ... zvučat ću ko informatičar starog kova :)

    @teobalda, da, teško ali vrijedi pokušati, prekjučer sam sa romansom o zavodu na statcounteru vidio da sam iamo oko 3000 čitatelja. Bar pokušavam senzibilizirati javnost koristivši ovaj status blogera tjena a i niš me ne košta osim tipkanja. Nažalost današnje mecene i filantropi više ne postoje, oni koji imaju pare nemaju nivo kulture da shvate da je ulagati u znanje i kulturu i prestižno a u ovom slučaju se može i turistički isplatiti jer se da spojiti od Rijede do Austrije trim staza a ima takvih ljudi po svijetu koji bi voljeli spavati po alpinističkim domovima jedan dan udaljenima jedan od drugog.

    e pa ovo što ti sada govoriš ja bi htio izbjegnuti jer ja se želim baviti samo istraživačkim radom a ne udrugama, menađerijom bla bla bla itd. Ali očito će završiti tako, no dobro već imam neke planove u tom vidu. Ima jedna udruga Ananas od mog frenda koji se bavi prijavljivanjem na projektima za kulturu, treba se povezati sa ustanovama u italiji, austri i sloveniji. Sve je to meni jasno.Napisao sam već da je jedan čovjek koji se kuži u udruge i projekte izjavio da ću pišat žilete do kraja života ali ako zbilja to želim... :)

    @vajrapani, ovdje ti se papapa škripavac i ima svašta toga za vidjeti, grobničke alpe su pune bunkera, vojarni iz prvog poraća , partizanskih, njemačkih i talijanskih fortifikacija, provjeri malo po google earthu, nanekim brdima još možeš vidjeti tlocrt tih zgrada, šteta što to zima-toplina svake godine urušavaju a to je potencijal. Vidi što su slovenci učinili sa frontom na Soči

    @zub, nadam se nekakvoj rimskoj nekropoli gdje su rimski vojnici na limesu morali oš eš umrijeti makar u penziji

    zar ne vidiš da je neoklasična trafostanica?

    @valcer, pošto živimo na Kršu gomila u Hrvatskoj ima koliko ćeš jer se trebalo skupljatiako zatreba uostalom materijal koji imaš na licu mjesta je jeftin za gradnju, znaš li da su se mladi diljem Hrvatske počeli povezivati i mariti o suhozidima svoga kraja? evo vidi kod udruge Dragod

    avatar

    22.10.2011. (10:44)    -   -   -   -  

  • Blue dolphin

    odlično putovanje činjenicama upotpunjeno odličnim fotkama
    svaka čast :)

    avatar

    22.10.2011. (11:25)    -   -   -   -  

  • MKK3.

    Koje skriveno blago. Divnim se stvarima baviš, mladiću. :)

    avatar

    22.10.2011. (12:02)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Šteta, nisam mecena, a nemam bogzna ni neka poznanstva, ali
    zato žarku želju, da mladi ljudi poput tebe nemaju prepreka na svom
    putu velikih otkrića. Sa srićom ti:))))

    avatar

    22.10.2011. (12:32)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @dolphin, ima jedan mladi znanstvenik, imena mu se ne sjećam, izašao je u Novom Listu intervju sa njim. Dečko tvrdi da znanost treba približiti ljudima a ne zatvarati se u ustanovama i govoriti teškim neostupnim tehničkim riječima tako da jdelim sa njim mišljenje. Smatram da se uvijek treba ojašanjavati ljudima kao što bi objasnio djeci i to sa mnoštvo fotki jer smo mi ljudi vizualna bića te vežemo pojmove uz slike te to ostaje lakše zapamćeno. Nadam se da nisam bio dosadan te sam htio sa malo humora približiti povijest i arheologiju ljudima kojima to nije zanimanje.

    to je način na koji želim nastaviti dalje

    @MKK3, tajmladić se nada da će mu san dospijeti do realizacije:) vidim potencijal u tome a i moglo bi se sa tim projektima zaposliti ljudi. Jer kultura i arheologija nemaju smisla nakon iskopavanja ako nije prezentirano:)

    @malo ti, da puni ideja u glavi a pez para va žepe, klasika :) hvala ti nalijepim željama :)

    avatar

    22.10.2011. (12:33)    -   -   -   -  

  • škrpun

    Bome ti nas dobro školaš!

    avatar

    22.10.2011. (12:52)    -   -   -   -  

  • Blue dolphin

    dosadan???....niti najmanje!!!...ja sam upravo uživala u tom tvom putovanju...činjenice si odlično upotpunio komentrima i fotkama tako da ni one najzagriženije ljenčine za čitanje mislim da nisu mogli odustati kad ima toliko fotki. :)) Ja inače volim arheologiju i uvijek sam je voljela.

    Također sam mišljenja uvijek bila da se sve naučno a inače nedostupno širkoim masama uvijek treba prezentirati jednostavnim riječima, uz dozu humora i sve to potkrijepiti kvalitetnim vizuelnim dojmom

    nastavi tako i dalje...zaista je interesantno za čitati tvoje postove...nisi uzalud bloger tjedna...ehhh da....čestitam na tome :)

    avatar

    22.10.2011. (13:10)    -   -   -   -  

  • NF

    što reći,zanimljivo i poučno, imao sam jednu primjedbu ali mi je zahvaljujući blog meštrima nestao komentar, a ja sam već jako zaboravan,ne da mi se ponovo čitati i promišljati

    avatar

    22.10.2011. (14:02)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @skrpun, a čuj ja da odlučujem o tome ja bi pola bd-a potrošio naobrazovanje :)

    @dophin, aaahhvala ne znam se nositi baš sa komplimentiam jer me onda razoružaju:)

    @NF, joj ne budi lijenčina i napiši primjedbu, ako je ima ja ju trebam čuti, ne mogu živjeti samo od pohvala...

    avatar

    22.10.2011. (14:30)    -   -   -   -  

  • annabelle

    hahaha, bas simpa post :)) uzivala sam i mislim si kako imas najbolji posao na svijetu...

    avatar

    22.10.2011. (14:47)    -   -   -   -  

  • Nessa

    Prvo ovo ću prosljedit svojoj entuzijastičnoj grupi arheologa koju sam upoznala na terenskoj u Vrgorcu. Možda ako vas se više skupi i pokrenete makar nešto na razini nekog Sveučilišta. Bitno da se kreće...

    A o lokaciji Dioklecijanove palače... Ajme :-))))) Uvik se sitim svog kolege turističkog vodiča kojeg je neki Amer nakon 2 ure obilaska palače pitao di je ta palače :-))))

    avatar

    22.10.2011. (16:08)    -   -   -   -  

  • metamorfoza

    ma uopće ne sumnjam da će od tebe biti nešto....))
    preporučam se za autogram...hehe

    avatar

    22.10.2011. (16:52)    -   -   -   -  

  • Nike

    Naravno, lijepa i nepretenciozna reportaža s odličnim fotografijama. Plus što mi se čini da ti je "ekspedicija" , tj. članovi iste za 10.
    Htjela bih se osvrnuti na komentar kojim si odgovorio dolphin, na jednom od prvih predavanja iz sociologije na Pravnom faksu profesor nam je rekao da se veličina čovjeka i stručnjaka lako vidi po načinu na koji priča, a što netko bolje barata svojim predmetom, to je u mogućnosti lakše i jednostavnim riječima objasniti ljudima kojima to isto nije struka. razbacivanje riječima za koje ti je potreban riječnik (osim nužnih pojmova, ofc) i to njih 15 u rečenici od 5 km stvara konfuziju, i to ne samo kod laika nego i kod stručnjaka :)
    I u mojoj struci ima brdo svakakvih riječi, latinskog, ovog-onog, ali i kad nešto službeno pišeš trebaš biti jasan. (Osim ako ti nije cilj namjerno nešto "zapetljati", ali hvala Bogu meni to nije u opisu posla).

    avatar

    22.10.2011. (16:58)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @annabelle, još da me se i plati di bi mu bio kraj :)

    @nesa, e pa to na razini Sveučilišta nas zanima, poslao sam ti mejl na koejm studenti mogu kontaktirati mog kolegu. Pokušava se napraviti da se istraživanje i rekognosciranje claustre priznaju kao ects bodovi za praksu.

    @metamorfoza, a vidjet ćemo, nema druge nego ići dalje dalje dalje :)

    a za autogram.. hahaha samo ti dođi onda ovdje da se potpišem :)

    @nike, eto 12.11 ću održati predavanje u općinskom domu na Grobniku pa ćemo vidjeti kako mi ide usmeno predavanje sa pwp prezentacijom. Pozvao sam sev moje prijetelje i poznanike tako da se nadam da se neću blamirati :)))

    avatar

    22.10.2011. (18:03)    -   -   -   -  

  • alexxl

    ma ja se tam zajebaval na "Jebeš ti to,.....Tito, kužiš ne?????

    avatar

    22.10.2011. (20:38)    -   -   -   -  

  • annabelle

    bit ce i para, nis se ne brini :))

    avatar

    23.10.2011. (17:20)    -   -   -   -  

učitavam...