Komentari

zbogom-sviiete.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Keira

    hej...
    znam kako ti je..mislim baš i ne,tek sam u srednjoj,ali želim na faks

    mrzim to kada nisu svi jednaki,toga pogotovo ima u mojoj školi,ali je se ne znam uvlačiti drugima u dupe...

    ali drži se

    pusa

    avatar

    20.10.2011. (21:12)    -   -   -   -  

  • Keira

    sada sam tek skužila,ono kaj si napisala na svom blogu "o meni" totalno te razumijem,razumijem taj osječaj gađenja,prezira..ali onda kada se stavi ispred mene,ruke same uzimaju,,ali i poslije jela ;)

    avatar

    20.10.2011. (21:15)    -   -   -   -  

  • turning into dust

    kako ide?

    avatar

    23.10.2011. (14:44)    -   -   -   -  

  • Sophie.

    Faks- ha ja sam od svog odustala, krivi sam zapocela.
    Iduce god drugi, a do tad cu umirat.

    Al uvijek ima onih koji su puni sebe, ne zamaraj se!

    Sretno !

    avatar

    24.10.2011. (16:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...