Komentari

zbogom-sviiete.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Sophie.

    Znam kako ti je,
    svi se mi kojima nije bajno pokusavamo izvuc iz ovih govana.
    Nekima ide lakše, nekim ne, pa se padovi samo nizaju.
    Okruzi se onima koji te vole i prihvacaju,
    za ostale se nemoj brinut, samo se odmakni, lakse ce bit.

    Uzivaj :)

    avatar

    01.10.2011. (00:08)    -   -   -   -  

  • Zaboravljeni ninđa.

    - Najljepša i najdraža moja!
    Eto, ne mogu ti opisati koliko mi je drago sa si bolje. Znaš, užasno ćeš mi falit kad se preseliš. Nismo se dugo vidjele, a brijem da se ni nećemo. Di je uopće Koprivnica? Daleko, jel?
    Za sad, barem znam da si još tu. U blizini. ^^ Sviđa mi se tvoja crvena kosa. I pofarbaj se tak za prav. Ne trebaš smršaviti na nikakve 52 kile. Jebale te kile i sve ostalo. Majku mu, nisi debela, nikada nisi ni bila. Samo glumataš. Pizdek jedan. Samo mi molim te nemoj napisati da ne znam kak je to. Već mi je muka od takvih odgovora.
    Držim ti fige za autoškolu. Da položiš sve ispite i to. A ponajviše od svega želim da si sretna. Ne zamaraj se glupostima i nebitnim ljudima. (Makar i ja tu spadam, al jebiga, neš me se riješit tak lako.) Bježi od onih koji te ne cijene, od onih kojima si dobra samo kada nešto trebaju. I ne dao ti bog da počneš pušiti. Neću da se truješ. Makni se od toga. Ne treba ti.
    Osim toga, nije sve tako crno, znaš. Ima i lijepih stvari u životu. Ali kad je čovjek previše zaokupljen problemima, ne primjećuje ih. Ah gle, sad već i gluposti pišem. xD
    Sve u svemu, drži se. Volim te puno, puno, najviše. (:

    avatar

    02.10.2011. (16:50)    -   -   -   -  

  • Agness Perdu.

    glup je onaj koji se ne bori za sebe, ona koji JE sjena. onaj koji želi bolje za sebe nije glup. nisi glupa:)
    i smij se uvijek:)

    avatar

    04.10.2011. (14:58)    -   -   -   -  

  • Keira

    znam da treba biti pozitivna i te gluposti,ali to je jednostavno teško...ja se jedna udostojim nasmijati i udahnuti zrak normalno

    pusa

    avatar

    05.10.2011. (09:56)    -   -   -   -  

  • Keira

    hvala na komentaru,ali to je teško,jednostavno svako jutro se probudim i gasim alarm,gasim probleme,i nastavim dalje spavati..ali nažalost kada se probudim,oni su sve veći i veći i nikada kraja

    pusa

    hvala,još jednom

    avatar

    05.10.2011. (20:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...