Komentari

dijanaemanuel.blog.hr

Dodaj komentar (0)

Marketing


  • MARIJA

    Jednoga će dana iz rana iz ranjenih leđa, izbiti krila.
    PATER LUKA RAĐA

    avatar

    30.09.2011. (15:03)    -   -   -   -  

  • Emanuel

    Molitva Malom Isusu - 25 u mjesecu

    O Isuse , ljubavi moja , najveće moje dobro , Spasitelju i Bože moj,

    slavim Te i blagoslivljam za čas kada si postao čovjekom.

    Slavim svetu Noć u kojoj si na svijet sišao i htio se roditi kao siromašno Dijete.

    Zahvaljujem Ti , moj dobri Otkupitelju , za toliko dokaza Tvoje ljubavi

    i molim Te po Tvojim prvim mukama koje si za mene podnio;

    po Tvojim suzama koje si za me u štalici prolio,

    oprosti mi sve grijehe moje i daj mi milosti,

    da Te mogu kroz cijeli svoj život slaviti,

    Tebi hvalu davati i jednoga dana k Tebi doći.

    Amen.

    avatar

    19.12.2011. (12:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...