Komentari

smisaozivota42.blog.hr

Dodaj komentar (26)

Marketing


  • Joanna has left Stepford

    jadna ugrožena uzgajana tuna:D zanimljivo mi je samo kako su isti ti koji se žestoko bore za prava životinja često isti oni koji mrtvi hladni prođu pored gladnog čovjeka na ulici(valjda nije dovoljno egzotičan i zanimljiv, a dabome ni ugrožen ima nas i Rusa 6milijardi), ja sam all for humane uvjete uzgoja, zabranu testiranja maskare na životinjama(jer kvragu ako dosad nismo utvrdili koji sastojici su oke a koji ne u prokletoj maskari), i razne druge stvari, ali ovo je komično što rade...Eskimi su valjda glupi što otkad postoje love kitove i tuljane ajmo im dat špinata, pa kad se svi posmrzavaju smo riješili egzistenciju tuljanske populacije...

    avatar

    16.09.2011. (18:55)    -   -   -   -  

  • smisaozivota42

    Drago mi je što si za ljudska prava, što smatraš ljude važnijima od životinja!
    Tuna nije uzgajana, to je veliki problem. Japan sada pokušava naći način kako napraviti umjetan uzgoj tune - naime ona da ima takvo crveno meso, čime je sličnija kopnenim životinjama nego ribama, mora se kretati mnogo - više nego što to dopuštaju mreže kontroliranog uzgoja, a kada bi mreže i mogle obuhvatiti tako veoma, veoma veliki prostor, ne bi imale ni pretjerano smilsla jer bi uvjeti traženja tuna u kilometarskim umjetno osiguranim prostorima bili jednaki onima koji su sada, sasvim prirodni.

    avatar

    16.09.2011. (20:04)    -   -   -   -  

  • D.

    žirafa ima jednak broj vratnih kralježaka kao i čovjek? kako to nevjerojanto zvuči!

    avatar

    17.09.2011. (00:02)    -   -   -   -  

  • mademoiselle Ruska

    Ovo za žirafu sam znala, i to 7 za one koji ne znaju (ni koliko čovjek ima) :D, ali je ljudima to nekako opet nevjerojatno :D ;)

    avatar

    17.09.2011. (11:49)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    i kod nas se uzgaja tuna;) kavezno ipak, mislim da su ih čak natjerali da se razmnožavaju...ne radim s pojmovima vrijednosti i važnosti, ali postavimo situaciju sasvim životinjski, ako mogu izvući ću i čovjeka i životinju iz šta a znam vatre, ako ne, jebiga, čovjek mi je prioritet, ne mišljenja i izbora nego instinkta...možemo se buniti protiv krzna, i oke, ja također smatram da je neoprostivo ubiti životinju da bi se netko slikao s krznom, ali živjei u Sibiru ili na sjeveru Norveške bez krznenog kaputa a i pola kante masti dnevno :D...hmmm bilo bi mislim kratkotrajno iskustvo..ne volim kad razni aktivisti stvarima pristupaju crnobijelo kao da je jedino ispravno tako kako oni kažu i nikako drugačije...

    avatar

    17.09.2011. (13:30)    -   -   -   -  

  • smisaozivota42

    Baš je simpatično kako si spomenula informaciju o kavezno uzgajanoj tuni :)) no to o čemu pričaš je samo jedna vrsta plavorepe tune - i toga me isto strah, da se spominje samo jedna vrsta, kao da je samo jedna vrsta lovljena ili kao da samo jedna vrsta plavorepe tune postoji.
    Nikad neće biti problem one koje se mogu umjetno uzgojiti - umjetno uzgojene su ionako isplativije i stvaraju stabilnije tržište. Problem je u drugima, koje ja volim, jer tunu jeden uglavnom sirovu, i vidim koja je razlika između umjetnih vrsta i kada se ulovi prava.
    Ista kolika je razlika između pilića iz Konzuma i od tete iz Slavonije. Golema (Puno je veća razlika čak i od pravog domaćeg pilića i placovskog - kojeg bake šopaju da naraste. Pravi domaći ima debelu i masnu kožu kao prase.).

    Ta crnobijela biblijska filozofija je jako opasna, "dobro" i "zlo" se mogu izmijeniti u svakoj sekundi.

    avatar

    17.09.2011. (16:05)    -   -   -   -  

  • QueenQueen

    greenpeaceu je 40.rođendan ovih dana

    avatar

    18.09.2011. (01:35)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    ...a boje ne postoje u prirodi nego nastaju u mozgu :)

    avatar

    18.09.2011. (09:14)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    ma pazi šta ti kažem, kad tad će green peace imati nešto i protiv ove uzgojene;) idući korak je da nam svima prikopčaju infuziju s glukozom i oligoelemetima(umjetno sintetiziranima jasno) :D da ne smetamo travi tijek misli dok budemo pokušavali pasti;))

    avatar

    18.09.2011. (15:01)    -   -   -   -  

  • junac

    nije bitno koliko ih je, bitno je koliko su kralježnjaci veliki...

    avatar

    19.09.2011. (08:21)    -   -   -   -  

  • sandra.vulin

    Voljeti i biti voljen jedini je smisao života( a voljenja su različitih nijansa, stupnjeva i uzajamne razložnosti) ..... samo Ljubv spašava ovaj posrnuli svijet.......lijep pozz, pa zrakni usput u moj dio svemira.....shalom. :-)))

    avatar

    20.09.2011. (23:25)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    Ja volim tunu. :/

    Ovo za zirafu zaista nevjerojatno zvuci. LOL.
    Another fun fact :)

    ...Inace, meni je iskustvo pokazalo da su Toshibe najbolje. ne kvare se, brze se..a i baterija im je odlicna :)
    A oxfordice jesu u svakom ducanu al su u vecini FEJK. ja to ne volim, pogotovo kad su cipele u pitanju.

    avatar

    21.09.2011. (22:54)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    Krivo sam se izrazila.
    hocu kozne oxfordice, koje ce mi trajati a ne da mi budu samo za jednu sezonu.
    Do sad nisam nasla takve, vjerojatno cu morati skociti do Zagreba.. :/

    avatar

    23.09.2011. (00:10)    -   -   -   -  

  • Jailbait Jody

    U greenpeaceu sam od neke 11.te godine znači sad već ohohoho, učlanila sam se putem neta :)
    tooooooo za kitove :D

    površni postić u mene ;)

    avatar

    24.09.2011. (10:42)    -   -   -   -  

  • Jailbait Jody

    e i što se tiče online shoppinga, u biti je puno sigurniji nego svi misle :)

    avatar

    24.09.2011. (10:43)    -   -   -   -  

  • propheta nemo

    Nekako mi dođe to kao stvar balansa. Ekstremni eksploatatori s jedne strane i ekstremni konzervatori s druge. Jedne pogoni lakomost, druge ideologija.

    avatar

    25.09.2011. (04:08)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    kožne, ftw.
    Zagreb mi je trenutno nekako van puta. :/

    avatar

    26.09.2011. (01:22)    -   -   -   -  

  • Annamarie

    Pametno.

    avatar

    28.09.2011. (17:20)    -   -   -   -  

  • johnny

    didaktičan post :D

    avatar

    28.09.2011. (19:27)    -   -   -   -  

  • Dylan BL

    Martin S. je u redu:) Hvala..
    Oh, nadam se da će isto pravilo vrijediti za lov na tuljane.. A tuna? Tunu jedem, bilo bi žao da je u budućnosti ne bude..

    avatar

    29.09.2011. (17:31)    -   -   -   -  

  • kikiriki

    Znala sam ovo za žirafe. :)
    Stvarno volim tunu.

    avatar

    10.11.2011. (12:33)    -   -   -   -  

  • invinoveritas ilitiga kathryn

    ŽIVA SAM! IMA ME! :D POZDRAV! ;D

    avatar

    15.11.2011. (11:36)    -   -   -   -  

  • Volim te, samo nikome to ne smijes reci

    ja nemam zirafu..................sirotinjo i Bogu si teska

    avatar

    24.11.2011. (04:48)    -   -   -   -  

  • mademoiselle Ruska

    Neki novi postić? :)

    avatar

    28.11.2011. (12:11)    -   -   -   -  

  • Norra Šahini

    Slažem se sa citatom. :)
    Imam novo. Znam da je dugo. Ako pročitaš vidjet ćeš zašto je to tako dugo. :) Hvala unaprijed! :)

    avatar

    30.11.2011. (20:21)    -   -   -   -  

učitavam...