Komentari

uskoplje.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • HVO Glavica

    Hrvati
    zivjela anti Osmanlijska koalicija . Bilo da su njene pristalice Hrvati ili Srbo !

    avatar

    05.09.2011. (08:53)    -   -   -   -  

  • Prva crta . Avala ?

    Sto su ; Ko su Vakufski Islamisti . -- --- -- jedno ime ja sa S:: kao S?

    Sto su njihove namjere ? Kako su ubijali 1993 ne muslimane ?

    VIDEO : I VISE VIDEA .....................................

    Live Leak . com -- Ful Version Execution of 6 Russian conscripts .......
    /////////////////////////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////////////////////////////////

    avatar

    05.09.2011. (09:31)    -   -   -   -  

  • fudbal

    ej vas dva sokola haj matereti vase skinite se vise narodu s kurca
    jebo vas onaj ko vas nasadi

    avatar

    05.09.2011. (13:46)    -   -   -   -  

  • komsija

    Krasno,ime kluba ste dali po najboljem fudbaleru/nogometasu Bosnei Hercegovine Edinu Dzeki.

    avatar

    05.09.2011. (15:03)    -   -   -   -  

  • Nestasni bojnik

    EE , softa zahvali se proljevu koji sam imao te noci .

    inace , nebi ostao samo bez sape , vec i bez glave, islamisticki diverzantu !
    te noci , vrsio sam nuzdu ispred rova , kad tresni nagazna , desetak metara od mene .
    a u mene hlace do koljena , a kalas ne mogu da napipam , braco umro proljev u meni .
    svake sedmice kad te vidim sa onom stakom , sjetim se rova na ski liftu i mog proljeva .
    i danas dan se pitam ko je imao vise srece , ja sa mekom stolicom ili ti bez podkoljenice .
    od te noci nikad nisam otisao vrsiti nuzdu ispred rova . pogotovo kad bijase na duznosti izmedu relea i ciganke .

    avatar

    05.09.2011. (15:06)    -   -   -   -  

  • ?

    11 RUJAN
    BRACA OD VAKUFSKIH ISLAMISTA IZVRSILI ZLOCIN , JEDAN U NIZU ............

    avatar

    05.09.2011. (15:40)    -   -   -   -  

  • linkoln

    ZA BOJNIKA
    KOLIKO SI SAMO POSLAO DA PRCE DJEVICE ?

    avatar

    06.09.2011. (18:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...