Komentari

igniss.blog.hr

Dodaj komentar (39)

Marketing


  • golden age

    pitanje oko tog broja obično muške nervira a žene smeta,
    no kažu kako je taj broj u prosjeku kod M- oko11,a kod Ž- oko 5 (ovisi ipak o dobu),
    ali dok taj broj kod M stagnira, kod Ž - raste...

    avatar

    31.08.2011. (13:52)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Yep, to je prosjek. Ali upozorio bi i na to da je medijan u ovom području često drastično različit od prosjeka.

    avatar

    31.08.2011. (13:59)    -   -   -   -  

  • Euro

    vise ni seksa nema bez matematike hehe

    avatar

    31.08.2011. (14:30)    -   -   -   -  

  • Defton

    A sinko, iza odnosa sa takvom AIDS ti ne gine.... Zato, ništa prije braka i tražiti djevicu. :)

    avatar

    31.08.2011. (14:41)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Očito je da sam davno rođena i svaki komentar bi mogao izazvati buru i jugo
    negodovanja. Tema je odlična, ali kao da i danas muški dio ima blagi oprost
    od "grijeha", u živućoj sredini. Odoh se ponovno rodit, pozdrav:)))

    avatar

    31.08.2011. (14:58)    -   -   -   -  

  • Aka

    http://epimen.hr/content/ljubavna-matematika-je-li-ispravna

    avatar

    31.08.2011. (15:08)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Četvoro. Nalazim se u prosječnom prosjeku - i tako je najbolje. Pozdrav, Luki+Goldie

    avatar

    31.08.2011. (15:53)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Aka ima dobar link. To je samo još razlog više za malo opreza u ovom području, no o tome ću pisati još drugi put.

    @Defton: pazi, sad će te skupiti modernistička policija :D

    @€uro: onda će te zabaviti ovo :D

    @malo ti malo ja: ma reci slobodno, neće te nitko pojesti. Ali moja teorija je da ima oprost zato što se upravo to danas traži...

    avatar

    31.08.2011. (16:38)    -   -   -   -  

  • Otok

    Davno ja pisah o tome. Meni je blesavo odgovarati na takva pitanja, jer kakvu ulogu to njemu igra i zašto mu je bitno... ne može.

    avatar

    31.08.2011. (16:47)    -   -   -   -  

  • dog

    Samo treba odgovoriti...."ti si mi drugi" ;))))

    avatar

    31.08.2011. (16:56)    -   -   -   -  

  • Funeral of hearts.

    U ovom glupom gradu je bas obratno.
    Vecina muskih drzi tu spiku.
    Baš to, da.

    avatar

    31.08.2011. (16:57)    -   -   -   -  

  • 7nebo

    meni nije toliko bitan broj koliko bolesti... što veći broj veća je vjerojatnost i ko zna kakvih boleština...ali mi je ipak draže kada znam da nisam tisućita po redu u njegovom krevetu jer možda jesam staromodna, ali ja želim da ipak bude nekakvih osjećaja? a ako ih je bilo 100 nema šanse da je imao osjećaje prema svima i to samo otkriva kako doživljava seks... mislim da to po meni vrijedi i za žensku stranu

    avatar

    31.08.2011. (18:01)    -   -   -   -  

  • preživjeti

    Ja mislim tj, nadam se da se muškarci toliko ne muce sa glupim pitanjima.
    Pozdrav

    avatar

    31.08.2011. (22:49)    -   -   -   -  

  • Brianna

    Moj ne mora razbijat glavu takvim pitanjima, a ni ja jer sve šta je bilo prije, bilo je samo predjelo :)

    avatar

    31.08.2011. (23:34)    -   -   -   -  

  • Elle Woods Gone Brunnette

    samo troje! ti si mi četvrti! (budući da ipak imam neku reputaciju, ne ide ona samo dvoje, ti si mi treći).
    naravno da se takvi podaci ne izmjenjuju s partnerom i da uopće nisu bitni :D

    avatar

    01.09.2011. (00:00)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Heh... neki ovdje su primili moj savjet k srcu. Mentalni mir > propitkivanje.

    p.s. rekao sam već da se broj može prilično točno aproksimirati i bez razgovora, ali u slučaju da vas ipak to netko pita, a vi ne želite odgovoriti, slobodno recite nešto tipa "Zašto je za tebe bitno da to znaš?" No imajte na umu da je to još negativniji odgovor od velikog broja. Na kraju se opet vraćamo na ono "nazdravlje" iz teksta :)

    avatar

    01.09.2011. (00:28)    -   -   -   -  

  • vrgorac

    Igniss
    pst: to sam opet ja... Mirče-Živinče... vaš omiljeni pacijent
    nakon neuspješnog ispuštanja u kanalizacijski čvor, došao sam malo gnojiti

    avatar

    01.09.2011. (03:08)    -   -   -   -  

  • Doors

    Hm, je l kvantiteta (broj) uvjet za kvalitetu? Zasigurno ne.
    Prije bi kvaliteta imala veze s karakterom tj. željom za učenjem, exprimentiranjem, općenitom strašću za životnim užicima...
    Nekad ni ne znamo što se krije u nama, koji sve afiniteti i želje, dok se ne "poklopi" kompatibilan partner... Ponekad čak i na prvu, zašto ne, a ponekad nekom niti na stotu...
    Sex je zapravo stanje glave, a onda tijelo to prati...
    Hehe, osobno sam konzerva po pitanju tih brojki, i tako je da je po onoj "manje je više", malo al vrijedno :P

    avatar

    01.09.2011. (07:32)    -   -   -   -  

  • smotani

    a nije baš da se imam čime hvaliti :)))) ali mišljenja sam da broj ovisi o "okolnostima" ...naletiš nekada n krivo i to je tak...ali, piše se...kao i u tabliću;)
    šalu na stranu..i ne, ne mislim sada o "ekstremima" (iako, i to je za razmatranje da li su ekstremi ili trofeji;) mislim da je "normalno" tražiti srodnu dušu---što je broj tražilice veći znači da mi baš nismo pravi procjenitelji u izvršenju tog zadatka ( poznat sam po tome da sve svaljujem na sebe;)))))
    osobno, nisam ni u prosjeku.... jedna simpatija i dvije veze ;)))) a nikada mi ne bi palo na pamet pitati "koliko ih je bilo prije?" ... jer, jednostavno, to me ne bi zanimalo.... zanimalo bi me ono što sam vidio u toj osobi i zbog čega sam s njom, što me je privuklo i zbog čega sam i ja "pao na nju" ili postao trofej - ko zna ;)

    avatar

    01.09.2011. (08:56)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    @mcmlx:odakle ona razlika od 7:D

    avatar

    01.09.2011. (09:10)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Napisat ću, samo sam u gužvama - i ne znam kada ću biti u mogućnosti...No, nakon 909 postova - da više ne napišem ni retka - bilo bi - dovoljno ....:)))) Pozdrav, Luki+Goldie

    avatar

    01.09.2011. (09:52)    -   -   -   -  

  • NF

    loše mi ide matematika, a i ne znam što brojati,preživjeti ti dobro veli ;)

    avatar

    01.09.2011. (10:05)    -   -   -   -  

  • Neris~

    180 ili 8, nekako mislim da je broj manje bitan kad se uzme u obzir priroda tih odnosa.
    Npr, u redu je osmjehnuti se 180 puta, a zašto ne bi bilo u redu voditi ljubav s iskrenom željom isto toliko puta?
    ...čini mi se da je sve relativno, ali da se svakako i uvijek muškarcima odobrava ono što je ženama nedopustivo.

    Izvrstan blog, :))

    avatar

    01.09.2011. (10:41)    -   -   -   -  

  • malenimoj

    Baš me zanima čime ćeš argumentirati svoju tvrdnju "Da se broj može prilično točno aproksimirati i bez razgovora"..hehehehe))) Vi muškarci ste zaista ponekad djeca....

    avatar

    01.09.2011. (10:58)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Nothing to talk about. Umjesto da laže i smanjuje broj, jedino što žena za to upitana treba reći svom ''tipičnom muškarcu'' - ''vrlo osjetljivom'' na više brojke - je da se javi kad odraste.

    avatar

    01.09.2011. (13:40)    -   -   -   -  

učitavam...