Komentari

smisaozivota42.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • D.

    ne jedem ni tunu ni kitove ni goveda ni svinje.
    prije par godina sam imala dva puža za kućne ljubimce. živjeli su u staklenci veeelliikoj i tamo im je bilo lijepo. kada bi otvorili staklenku onda bi oni izašli van i počeli se penjati po zidovima, a kako su jako spori obično im je trebalo do sljedećeg jutra da se popnu skoro do vrha.
    ne jedem ni puževe.

    javljam za novo jer sam te spomenula u postu.

    avatar

    23.08.2011. (23:09)    -   -   -   -  

  • D.

    da, i danas sam bila vani u kratkim rukavima...
    hvala. :)

    avatar

    24.08.2011. (00:01)    -   -   -   -  

  • Mc

    za pocetak fakat mi puno znaci ona ohrabrujuca poruka na mom blogu.i robi ima 14 xD rekoh da sm oisto godiste(:
    ugl nadam se da si u pravu i da cemo se pomiriti jer stvarno nebi mogla zamisliti svoj zivot bez njega
    nikad nisam jela puzeve..nekoako mi se gade:/ al opet bi ih htjela probat jer onak fora su xD
    i ja jedem tunu i piletinu samo. nevolim ostalo meso jebiga neki me nazivaju frikom zbog toga ali bolje to nego da na sve one kravice, svinjice i ostalo jednostavno nestane.
    svrati jos koji put ako ce ti se dat(:
    citamo se?
    xoxoxxoxooxxo

    avatar

    24.08.2011. (09:58)    -   -   -   -  

  • Rozna mahunarka

    Jedem i svinje i goveda. I tunu. Svejed sam. Brijem da bih i puževe jela kad bi mi ih netko spremio. Puževi su ti krasni. Gledam slike i super su. Kućica je divna. :) Lijepo je brinuti o nečemu i promatrati napredak.

    avatar

    25.08.2011. (11:26)    -   -   -   -  

  • JS

    zakon ti je psić. i priča o njemu. popravila mi dan. a nije mi bio ni loš neki dan

    avatar

    01.09.2011. (20:16)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    :)) ja sam cijeli jedan dan imala malo mače, našla sam ja pred zgradom i kmečalo je ko blesavo pa nisam imala srca ostavit ga vani, bilo je kod mene do pronalasaka udomitelj-hvala im što sam ih brzo našla jer bi i mene i mače izbacili van da je duže potrajalo :D gdje je moj Srale sad pitam se povremeno...

    avatar

    06.09.2011. (17:54)    -   -   -   -  

  • jiggo

    Možda i najdramatičniji trenutak u mom životu. Imam možda 3 godine i moram se selit. Zadnji dan u starom vrtiću, a ja s najozbiljnijim mogućim izrazom lica predajem našu zajedničku kolekciju puževa u staklenoj tegli nekom dječaku kojem danas ne znam ni ime.

    Btw jel ti to imaš neki fancy lak na noktima? XD XD XD

    avatar

    08.09.2011. (01:50)    -   -   -   -  

  • mademoiselle Ruska

    Kao mala sam voljela puževe i jednog sam si stavila u kutiju od cipela s travom nekom, ali ujutro ga nije više bilo, pobjegao je! Sada ne volim nikakve gmizavce, jako me plaše; znam tužno je to, ali ne mogu protiv sebe :D Mada bih pretpostavila da će moja reakcija na sliku s puž mužom biti puno dramatičnija nego što je zapravo bila. (Zapravo uopće nije bila dramatična. :D )

    Glede onog prekrasnog malog bićenca gore, ja bih nešto tako i cijeli život molim svoje bližnje da mi to priušte, ali nikako. Što je najgore, moj budući ne voli životinje, pogotovo ne unutra i to me deprimira još više. Hoću li ikad imati psa?? :(

    Vidim da često pišeš o pravima životinja, mora da dolaziš u dodir s nekim tko fakat brije na to. Ja jesam, jedno kratko vrijeme, kad sam imala 16; kao i svi 16-ogodišnjaci; sada mi je to besmisleno; PA SVE SE TESTIRA NA ŽIVOTINJAMA I LIJEKOVI DO KOJIH SE DOŠLO POMOĆU ZNANSTVENIH ISTRAŽIVANJA, TAMO SE ISTO ŽRTVUJU ŽIVOTINJE, tako da ljudi dragi, fakat brijete krivo! Ili ne, ali onda idući put kad vas zaboli glava nemojte popiti tabletu, niti slučajno!! I ne ići u bolnicu ni pod razno LOL :D
    Prirodno je da bića jedu jedna druge i jednako je prirodno da čovjek jede životinje; i životinje jedu životinje i to je sve normalno...! :) Treba biti čovjek prvo prema ljudima, a onda prema životinjama; a danas; danas ljudi nemaju nikakva prava, danas smo u poziciji mnogo goroj od životinja.

    avatar

    10.09.2011. (13:41)    -   -   -   -  

  • propheta nemo

    Prvi put čujem da si netko uzimlje puževe kao ljubimce. To je već na razini mojeg uzgoja poljskog korova u teglama. :D

    avatar

    11.09.2011. (19:26)    -   -   -   -  

  • johnny

    ovaj pesonja je tako presladak!

    a tunu nisam jela od djetinjstva.hm

    avatar

    28.09.2011. (19:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...