Komentari

odlagaliste.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Aljbanac

    Eh, samo da mi je slet vidjeti i ništa drugo....

    avatar

    21.08.2011. (17:41)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    fascinatno : )

    avatar

    22.08.2011. (19:32)    -   -   -   -  

  • Sadako's apprentice

    Stambene zgrade su im u raspadu. Tek poneke fasade koje turist može vidjeti su malo urednije. Potemkinova sela, to je to. Neboderi najčešće nemaju struje, a ima ih strašno visokih, pa se ljudi penju pješke i iznad 30. kata. Ili jednostavno gore nitko ne živi.

    Super je što si uspjela posjetiti to poremećeno mjesto, samo mi je žao da nisi slikala (nisi smjela? ;) ) onu rugobu od hotela koja dominira gradom.

    avatar

    22.08.2011. (20:34)    -   -   -   -  

  • golden age

    pročitah i putopis jednog austrijanca (i oni imaju neki light režim za organizirane posjete, druga priča), elem Arirang je kulminacija ugrupljenog aranžmana, ali su iskopali (opet zahvaljujući Kinezima, da su svi slučajni prolaznici - namješteni, pa takoi onaj frizeraj , sve je pomno namješteno... jedino me zanima na drugoj slici sleta ima li veliki vođa sve zube :)... slijedeća destinacija: myanmar cuba, vietnam, ...?

    avatar

    22.08.2011. (22:15)    -   -   -   -  

  • romantales

    Ne znam koliko je normalno, ali baš ti zavidim na ovom putovanju i tom iskustvu!

    avatar

    22.08.2011. (23:15)    -   -   -   -  

  • Igniss

    "Nisam odbila vodiča, pa sam napokon saznala istinu o DMZ." - hahahahah! Nice touch :D

    Inače, koliko god se divio ovom putovanju, i sam htio vidjeti i doživjeti sve ovo, nekako bi se osjećao krivim od ideje da (makar indirektno) podržavam postojanje totalitarnog režima, koji sasvim sigurno neće moje pare uložiti u svoje bijedne podanike ili dobrobit turističkih radnika, već u nove rakete, naoružanje i jastoge i prostitutke (ovo dvoje nije povezano) za dragog vođu. Podvojen sam. U svakom slučaju fenomenalan post!

    avatar

    23.08.2011. (00:29)    -   -   -   -  

  • sasvim prosjecan junak

    Sjajan članak i zanimljive slike, i ja ti zavidim što si bila tamo i što si se vratila u jednom komadu.
    Posjeti moj blog, naći ćeš originalne i kreativne pjesme i priče ! ;)

    avatar

    23.08.2011. (00:43)    -   -   -   -  

  • s

    kad si pisala zadnji post jos nije bilo fejsbuka? svakako nije bilo fejsbuk lajka. kako je sad sve jednostavnije:)
    5 pokusaj: doduse ni onda nije radio komentar na blogu

    avatar

    29.08.2011. (13:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...