Komentari

uskoplje.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • dodik

    jos malo pa ce se gastarbeiteri poceti vracati, u inozemstvo postaje sve gore i gore a u Uskoplje sve bolje...
    ako bog da ja zena i mojih petero djece se vracamo uskoro...
    bes inozemstvo dosadi biti stranac, kad pridem granicu osjecam se odlicno, tako slobodno i tako zadovoljan, osjecam da sam stigao na cilj di pripadam...
    a djeca da i nepricam...

    avatar

    13.08.2011. (14:40)    -   -   -   -  

  • Jele

    ti il si tokic il batinic

    avatar

    13.08.2011. (21:25)    -   -   -   -  

  • Clancy

    Jele, ne mora bit ni jedno ni drugo, nije on daleko od istine.

    avatar

    13.08.2011. (23:11)    -   -   -   -  

  • mor

    vratio bise on davno da u Uskoplju ima socialne pomoci ko u inostranstvu

    avatar

    14.08.2011. (08:23)    -   -   -   -  

  • Bero

    U Uskoplju je lakše živjeti nego vani. Ovdje je čovjek na svom.

    avatar

    14.08.2011. (09:14)    -   -   -   -  

  • dodik

    ja sam svoj sef i zivim od moje firme i od nje cu ziviti kad se vratim, jos budem i u Uskoplju startovo firmu, ako krene onda cu ih startovati citav lanac da narod i familija imaju sta raditi i od cega dobro zivjeti, da se ne sele zbog prokletih novaca, da nemuce muke kao mi po inozemstvu daleko od onoga gdje bi htjeli da smo, meni osobno ne treba puno, cak i ne zelim previse novaca, mene neke druge stvari cine sretnim...u previse novca cak vidim nesrecu...

    avatar

    14.08.2011. (15:59)    -   -   -   -  

  • dodik

    ah ja, nisam ni tokic ni batinic...podsjetila si me na moje dobre prijatelje iz mladih dana...tokica i batinica...

    avatar

    14.08.2011. (16:03)    -   -   -   -  

  • Dobroška

    Zar si star bog te ne ubiće?

    avatar

    14.08.2011. (22:59)    -   -   -   -  

  • dodik

    ma jok, u naj boljim godinama

    avatar

    15.08.2011. (02:01)    -   -   -   -  

  • Dobroška

    Tješi se, tako se i ja tješim...

    avatar

    15.08.2011. (18:13)    -   -   -   -  

  • Jele

    startovo si ti davno, a ponovno moreš startovat samo ako ti budu to dvoje dice, jer nije istina da ii imaš petero radila u kafićima ko trgovci ili istovarivači, a ti moreš startovat jedino u UNISU,a žena ti u dječjem obdaništu, pitaj kolodvor kako oni pomažu.

    avatar

    16.08.2011. (08:44)    -   -   -   -  

  • dodik

    ne tjesim se tita mi ;)
    nije istina bona jele, uskoro ih sedmero ;)
    jele bona da vidis moju viziju pala bi na guzicu ;)

    avatar

    16.08.2011. (14:19)    -   -   -   -  

  • dodik

    ko zna mozda ima i koje da neznam za njega ;)

    avatar

    16.08.2011. (14:20)    -   -   -   -  

  • Jele

    pa vidiš li naslov lago lagljivi

    avatar

    17.08.2011. (12:41)    -   -   -   -  

  • Dobroška

    Ko zna, možda ima koje da i znaš za njega a nije tvoje. Pravo muško kaže da su dica ženina.

    avatar

    17.08.2011. (13:15)    -   -   -   -  

  • dodik

    ko zna,ko zna, svasta se desava u danasnje vrjeme, zene su se "promodirale" pa neznaju di gone... ;) racunaju da je u njemackoj svako deseto djete kopile!
    jesi cula slucaj kad je bjeli par dobio malog labrnjasa pa je zena pokusavala ubjedit covjeka da je njegovo a ne od njenog bivseg koji je bio labrnjas...kao argument je htjela koristit da joj je prabaka bila crna D
    ko zna, kakvih muskih i zena ima... mozda ga je i uspila ubjediti :D:D

    avatar

    18.08.2011. (14:51)    -   -   -   -  

  • mrak i tama

    velika šćeta ako izumremo

    avatar

    20.08.2011. (23:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...