Komentari

igniss.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Annaboni

    Riječi su svemoće u ovim okvirima ( upravo sam napisla post o tome ) ali, bez dodira nema bliskosti,,,,,,Sve je drugo silna varka

    avatar

    18.07.2011. (17:26)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    ovo zbilja prerasta u neku vrstu priručnika :D ne toleriram da me diraju meni nedovoljno bliski ljudi tako da nisam dobar reprezentativni primjerak za ovu problematiku:))

    avatar

    19.07.2011. (00:05)    -   -   -   -  

  • Terminal

    Dobro Joanna zbori, tolerancija na dodir nije kod svakoga jednaka...

    avatar

    19.07.2011. (00:09)    -   -   -   -  

  • Čokolada i pelin

    Dobra tema! Ja volim dodire i uglavnom puno dodirujem bliske mi ljude.

    Svi imamo "naš osobni prostor" u koji ne puštamo ljude, međutim kod nekog je veči, kod nekog manji.
    Meni je oduvijek bilo fora položiti ruku na muškarčevu nogu (prije nego bi išta bilo, u fazi privlačnosti i upoznavanja), tamo negdje na bedro, prema koljenu... i promatrati reakciju:)

    avatar

    19.07.2011. (06:41)    -   -   -   -  

  • Igniss

    @Joanna: ali bit takvog dodirivanja je da to ne primjetiš, i.e. da se čini prirodno. Ovo je vrlo suptilna stvar pa ti ne mogu pokazati kad nije uživo, ali morat ćeš jednostavno živjeti s tim :D

    @Čokolada: haha, dobar manevar. Ja bi to shvatio kao priličan indikator interesa, Na to bi uzeo tu ruku, polako ali odlučno je premjestio na njenu i rekao nešto ovakvo:
    "Hej, bez pipanja!" (pauza) ",,,ja sam taj koji pipa!"

    Ako bi reakcija na to bila smijeh ili još dodirivanja, to bi potvrdilo da imam slobodan prostor za sve poslije. Što misliš?=

    avatar

    19.07.2011. (09:44)    -   -   -   -  

  • Čokolada i pelin

    Hahahah, ako bih se smijala samo upola ko sad, to bi ti bio jako veliki plus!
    NIKAD, ali baš nikad nijedan muškarac nije reagirao na taj način, svi bi malo zastali. A ne napravim ja to onako bezveze, nego spontano, kroz razgovor, kao onako da se pojača dojam onoga što pričam ili onoga što me je nasmijalo. Samo što mi je bio gušto što je dodir lagano u red zone:)
    Jesi li siguran da bi to napravio uživo, da se ne bi spetljao između iznenađenosti i uzbuđenosti? Neznam da li bi bio toliko snalažljiv uživo... ako pak bi, e, onda imaš moje iskreno divljenje. Fakat.
    Što podrazumijevaš pod sve poslije? Seks, večeru, spremanje doručka? E, pa ne može baš sve:)

    avatar

    19.07.2011. (10:25)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Naravno, imao sam i ja doba kada je moja igra bila slabija, da bi me ovo zbunilo ostao bi bez riječi ili napravio nešto glupo. Danas takve stvari dolaze prirodno, ilitiga ovo je prošlo vatreno krštenje stvarnosti.
    2 od 3 bi bilo dovoljno, hvala! Rijetko večeram :P

    Novi post: Igra u službi Njegovog bračnog veličanstva

    avatar

    19.07.2011. (11:02)    -   -   -   -  

  • šašava mamica

    Ne volim da me dodiruju...pogotovo po kosi...Ustuknem, pa onda bude totalni neugodnjak...ili se ukočim...

    avatar

    19.07.2011. (21:43)    -   -   -   -  

  • prisoner

    Čovječe ti si legenda :D
    super su ti postovi, čitam ih sve u jednom dahu. Negdje sam vidio da si napisao kako je ovo bilo namjenjeno mlađim muškarcima - evo, upravo si dobio jednog takvog vjernog čitatelja ;)

    avatar

    02.04.2012. (03:20)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Hvala, uvijek mi je drago čuti da pozitivno utječem na ljude! :)

    avatar

    02.04.2012. (12:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...