Komentari

jja.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • ja

    Jako mi je drago da ste se vratili, stavili ove oku ugodne slije da malo mastamo ili dobijemo ideje za uređenje gajbi (jer su nam stanovi te velicine), hahaha pa imamo barem prostora u glavi za maštanje, ali neka.......Veliku pozdrav i ocekujemo uskoro novi zanimljivi post

    avatar

    21.11.2011. (11:40)    -   -   -   -  

  • fulvus

    ovo je super organizacija. ja uz svoja četiri muška u kući teško mogu imati red....ali ovo je fakat zgodno, mogu barem pokušati:)

    avatar

    21.11.2011. (15:30)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    Eh, i ovu subotu odoh u Ikeu i opet s temom organizacija :) hvala na podsjetniku

    avatar

    28.11.2011. (17:29)    -   -   -   -  

  • jja

    Lijepo te vidjeti ovdje :-) odmah sam skocila vidjeti jel pises nesto kod sebe ;-). Pusa deckima!

    avatar

    29.11.2011. (11:43)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    čim se obogatim na čoji nakupovati ću se tih dubokih kuhinjskih elemenata na izvlačenje i svih ostalih genijalnih čuda...
    do onda ću presipavati, kao i do sada, iz šupljega u prazno :)))
    imam za tvoje mace super loptice, svrati vidjeti čime se bavim.
    Pozdrav, Bugenvilija

    avatar

    09.12.2011. (00:31)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    Poslala sam ti dva maila, daj vidi da ti nisu u spamu završili :))

    avatar

    14.12.2011. (10:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...