Komentari

uskoplje.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • bernadica

    Pokoj mu dusi

    avatar

    02.07.2011. (13:56)    -   -   -   -  

  • prijatelj

    Jednoga dana žaliće mnogi
    što me više nema
    ostaće pjesma i uspomena
    na poslednjeg boema.......
    ...................................
    ........................... ..........
    ka zadnjoj luci plovi moja lađa
    poslednji boem više se ne rađa

    počivao u miru prijatelju moj

    avatar

    02.07.2011. (19:00)    -   -   -   -  

  • Prijatelj

    Pokoj ti vječni Pavkane! Divno je znati da si postojao.

    avatar

    04.07.2011. (09:58)    -   -   -   -  

  • risto

    O Bože, tek da dovrši
    pečalno ovo lutanje
    pod svodom koji ne čuje.

    Jer meni treba moćna riječ,
    jer meni treba odgovor,
    i ljubav, ili sveta smrt.

    avatar

    08.07.2011. (11:19)    -   -   -   -  

  • momo

    Netko je jednom rekao da smrt nije gašenje svjetlosti, to je kao kad isključiš svjetiljku kad dođe zora pa ti ona više nije potrebna. Ti si svoju zoru dočekao.

    avatar

    15.07.2011. (09:23)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...