Komentari

hajjnezir.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • hajjnezir

    Ogledalo,
    I Jasam tako mislio dok nisam dokučio odgovor što je ljubavi?
    "
    Ljubav je kada vršiš volju ljubljenog a naknada za to je zadovoljan ljubljeni."

    Eto tako. Pa kada vršim volju Gospodara Boga mojega a to su Njegove zapovjedi
    siguran sam da je On zadovoljan mnome. Smatram da si me razujela, a sada
    idem mociru ziđati do večeri.
    Svako dobro Ti dostupno bilo.
    Hvala za komentare, pitanja i prijedloga. Hvala!

    avatar

    02.05.2011. (16:10)    -   -   -   -  

  • daniela

    "mociru ziđati" ne kužim. ok, zašto ti je mjesto u ludnici? gledala sam neki dan martin luther kinga kako priča da je moderna psihijatrija iskontruirala sve te bolesti, od neuroza do šizofrenije, kako bi se kontrolirali "neprilagođeni" (bolesnom sistemu manjinske elite i pokorenih potlačenih masa).."The age of self", 3h dokumentarac o psihijatriji od freuda do danas..priča uz ostalo i o tome kako industrija psihofarmaka buja upravo na tom našem strahu da nas ne "stave tamo". al kad malo pogledam, ta neka "tamo" mjesta i nisu najgore što nam se na ovom svijetu može dogoditi. zlo nama upravlja strahovima. da li je ludilo težiti životu bez straha, pod zaštitom ljubavi božje i bez svih onih izumića osmišljenih da nam skrenu pažnju s te zaštite? hej, dobra ti je ova igra, evo sam si i ja počela Se pitat i odgovarat :)

    avatar

    02.05.2011. (17:41)    -   -   -   -  

  • hajjnezir

    Danijela,
    Vidim da si neke stvari skužila uz nepotreban napor. Na početku pisanja bloga dao sam uvod oovisnosti "Ja od Ti i Ti o Ja" i nas o "Njemu", za to da kada u tekstu naiđeš nešto kao što navodiš ono o ludnici: Mjesto onomu koji onako razmišlja je tamo a hala Bogu nisam tolika neznalica. "Ja govorim i u ime Ja. Ja govorim i u ime Ti"
    Ono u ziđanju: Pa to je normalna djelatnost i stvarno sam išao raditi.
    Svako ti dobro ovoga svijeta dostupno bilo.
    Hvala ti za komentare.
    Više cijenim kritiku od kurtoazije. Hvala, očekujem i Tvoj post da i ja proučim i naučim.
    Za učenje nikad dosta, nikada "kasno" ako se na vrijeme počne . A kada je vrijeme?
    SADA! :)
    Hvala!

    avatar

    02.05.2011. (21:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...