Komentari

kapljiceljubavi.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • No name

    Tišina toliko gusta, skoro opipljiva,
    kao plašt koji se neprestano produljuje,
    nevidljivim nitima satkan topao i melodičan...
    Topli pozdrav dragoj Kapljici:)!

    avatar

    05.04.2011. (20:34)    -   -   -   -  

  • EuM

    Poruka Johnu Laryju, 17.02.2011.:
    Isus je rekao: " Moj narode, vi ste na kraju vremena i svuda oko sebe vidite znakove da je Antikris apreman doći na scenu. Kada dođe na vlast, po svijetu će vladati kaotični nemiri i financijski problemi. Doći će na scenu kao čovjek mira, koji je spreman riješiti svjetski problem ratova i financijskih stečajeva. No, vrlo brzo će postati tiranski diktator koji će pokušati prisiliti ljude da stave njegov znak ili čip u ruku kako bi ih prisilio da mi se klanjaju. Tijekom ove nevolje Moji će vjernici biti u Mojim skloništima. Nemojte primiti ovaj znak (čip) u tijelo i vjerujte da ću Ja ubrzo doći da bacim ove zločince u pakao."

    Lp, i blagoslov!

    avatar

    08.04.2011. (23:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...