Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Bergaz

    Izborno je tijelo... u pitanju!

    avatar

    18.03.2011. (10:19)    -   -   -   -  

  • _________

    Crno-bijeli i šareni svijet Fedora Kritovca otvara se u utorak, 22. ožujka u 19 sati u galeriji Modulor, Park stara Trešnjevka.
    http://www.vecernji.hr/kultura/crno-bijeli-sareni-svijet-fedora-kritovca-g aleriji-modulor-clanak-265948

    avatar

    18.03.2011. (10:40)    -   -   -   -  

  • ZlicaOdOpaka

    Vox populi, vox Dei :-)).

    avatar

    18.03.2011. (18:58)    -   -   -   -  

  • Kruha i igara

    Molim, ne prozivati me u naslovima bez dobrog razloga. :)))))))))

    avatar

    18.03.2011. (19:16)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Kruha i igara, imaš pivu na ime upotrebe tvog nicka u naslovu! ;o)

    avatar

    18.03.2011. (21:01)    -   -   -   -  

  • DUNDO

    Ja postajem pomalo dosadan . Gospodine Vanja , izgleda da je ipak greška u ŠIRINI SLIKA koje objavljujete , a popratni tekst pišete , prema širini slike prije objave . Molim Vas provjerite . Jer komentari na posove NE prate širinu slika . A kod " BUBA MARA ŠARENA " tih problema nema .

    avatar

    19.03.2011. (09:26)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    Dundo - probajte gledajući post i držeći pritisnutu tipku "CTRL" pritisnuti i tipku "Minus" (obrnuto je "CTRL" i "Plus"). s time se donekle može upravljati veličinom prikaza!
    Nešto se mora desiti pa nam javite kako vam "preglednik" (Explorer... Mozilla...) reagira.
    Vanjine slike i tekst su u redovnim granicama gledljivosti, ali vam je, čini se, lokalna postavka računala malo "nabrijana".

    avatar

    19.03.2011. (13:19)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Dundo, baš mi je žao što vam se moj blog ne prikazuje ispravno, no ja zaista nemam ideju zašto je tome tako jer dizajn bloga nisam mijenjao već više od godinu dana, niti u najmanjem detalju.
    Inače, znam kako izgkeda to što vidite, meni se moj blog tako prikazuje ako sa lijeve strane ostavim otvorenu listu sa "Favorits" linkovima, dakle, desna strana sa samim sadržajem bloga je tada sužena. Da li možda i vi uz moj blog imate otvorenu listu linkova? Ako da, zatvorite ju!

    Pokušat ću se tokom slijedećih dana malo poigrati sa postavkama fotografija, iako nemam dojam da je to uzrok problema. U svakom slučaju, javite mi ako se išta promijeni, bilo na bolje, bilo na gore!

    avatar

    19.03.2011. (22:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...