Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • ZlicaOdOpaka

    Onda će taj prečac postati previše popularan :-)).
    Ali, sličnih domišljatosti ima i na istoku, kako zaobići gužvu na autoputu :-)).

    avatar

    09.03.2011. (21:22)    -   -   -   -  

  • agramerka

    možeš li mi reći gdje točno izvire ovaj potok, gdje otprilike teče i gdje utječe?

    avatar

    09.03.2011. (22:17)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Zanimljive imformacije, ja uvijek lutam po Zagrebu, npr. do Mihaljevca dolazim preko Šestina, do Zelene i Ponikvi cik-cak kroz zapadni ZG, a u povratku za Rijeku prođem kroz Brezovicu. Uprkos proučavanju planu grada.

    avatar

    09.03.2011. (23:09)    -   -   -   -  

  • Podsusedaš

    Prošle godine sam išao ovuda biciklom i opao u isti taj potok :). Nije bilo lijepo iskustvo.

    PS. ako imate niži auto budete ga malo postrugali dok se penjete na rinzol koji vodi dolje ka potoku

    avatar

    10.03.2011. (08:51)    -   -   -   -  

  • aparatczyk

    Hm, pa to prelaženje potoka dolazi u obzir samo ako imate Ladu Nivu, Aro, ili neki takav sličan off road aparat.
    Mislim, radije krenut pola sata ranije nego si tako upropaštavat auto.

    avatar

    10.03.2011. (09:01)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Zlice: Razmišljao sam i o tome, međutim prečica mi se čini podosta divlja, ne vjerujem da će naići na široku upotrebu (kao što je već primjetio apartczyk)! ;o)

    agramerka: Potok izvire tik ispod kamenoloma u Bizeku (na izvoru još nisam bio) i teče cijelim tokom uz ulicu Sutinska vrela (tud vozi autobus za Podsusedsko Dolje), ide ispod pruge i Aleje Bologne i nedaleko utječe u Savu.

    gogoo: I ja volim te sjeverne alternativne pravce, zbog lijepih pogleda i zanimljivih cestuljaka - jedan od najmilijih mi je spoj između Gračana i Šestina Sušnjevcem odnosno Trnčevićevim putem , to je obavezna dionica kad vozam goste po gradu! ;o)

    Podsusedaš, aparatczyk: Je, ta "kupanja" su uvijek moguća ...;o) Sjećam se djetinjstva kad nije bilo puno mostova preko potoka Blizneca, niti jedan cestovni između Bačuna i Maksimira. Auti su tada mogli pregaziti potok samo na "gazovima" u ulicama Melinišće i Korana gdje su postojali pješački mostovi ... vrlo uski, bez ograde, i kad je pao snijeg i zaledilo se mene je bilo frka prelaziti preko. A naravno, bilo je i brvi ... to je nešto što klinci sadašnjeg vremena u zagrebu mogu samo zamišljati!

    avatar

    10.03.2011. (09:41)    -   -   -   -  

  • Podsusedaš

    Mogao bi i obraditi i ona dva "bunkera" kada se ide prema Zapresicu. Jedan je poslije tunela u Podsusedu, iza znaka na kojem piše desno za Bistru, a lijevo za Zaprešić i još jedan je (veliki, bio sam unutra) kada se skrene za Bistru, cca 300 metara poslije restorana Nirvana .

    avatar

    10.03.2011. (10:26)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Dobra ideja, podsusedaš, uočio sam ih, pogotovo onaj kod skretanja za Bistru!
    Imam još neke motive za fotkanje u Podsusedu tako da bih onda mogao usputno poslikati i njih!

    avatar

    10.03.2011. (10:52)    -   -   -   -  

  • agramerka

    fala na info! budem probala s bajkom obići njegovu trasu ;)

    avatar

    10.03.2011. (23:20)    -   -   -   -  

  • DenMla

    Ovu prečicu sam uočio prije dva mjeseca kad sam išao na tvoju izložbu u Knjižnicu Podused. Iako je bila subota, vidjeh prolazak nekoliko auta (ne terenaca!), samo u smjeru: jug-sjever - i pitao se što ljude tjera da voze po blatnom šumskom putu prelaze potok?! Eto sad znam :o)
    A kroz 'prolaz Dubravica' svake minute prođe po jedan auto - u oba smjera...

    avatar

    11.03.2011. (05:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...