Komentari

masogadur.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • bUdalaš

    Baš ste mi face vi Kaštelani!

    Posli 20 godina pljačke, pijančenja, izjava "kud Mujo tu i ja" pa onda "ja ništa neznam" i "mene mrze jer san žensko" i ostalih sranja koja ni Chuck Norris nebi moga polizat, vama je kriv jedan od rijetkih pametnih i naprednih ljudi u ovoj državi, koji je sranje dobio u dotu, a na vlasti je tek zadnjih 5% protekloga vrimena.

    Valjda to samo potvrđuje da glup pametnome ne viruje.

    avatar

    09.03.2011. (09:23)    -   -   -   -  

  • zmijicamala

    Svaki grad ima svoje maškare. Vi u Kaštelima svoje "skandalozne", mi u Zagrebu povorke facebukača. O vašima na navodno hrvatskoj televizi ni riječi, ali zato "novinari" sinoćnjih oko 1000 ljudi vide kao "više tisuća" i "najveći prosvjed do sada". Srećom, prošli su mi ispod prozora pa sam vidio koliko ih je stvarno bilo. No, cenzori na HRT-u uredno zabranjuju komentare o istinitom broju kolone skojevaca i "korisnih budala".
    Nadam se da vam jugosferaši ne će raditi probleme jer ste dirnuli u Njegovo visočanstvo jugoJosipovića.

    Pozdrav iz Zagreba vaš zmijicamala

    avatar

    09.03.2011. (12:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...