Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • agramerka

    čekaj, gdje se točno seli ona fenomenalna papirnica? je li u onaj ćoškasti prostor na kat, gdje je prije bilo znanje? ili mladost? ćošak ilice i preobraženske?

    a ham.hama mi je tako žao, meni je to bilo najfiniji hambi ikad! ako netko zna tajnu njihovog sosa, nek napiše ;)

    avatar

    04.03.2011. (11:18)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    agramerka, seli se u lokal pored Terranove na početku Preobraženske, zapadna strana (mislim da je nekad tamo bila obuća "ČIk" Kumanovo, ako se ne varam)!
    Po riječima prodavačica, asortiman papirnice se nimalo nije promijenio!

    kaj se tiče HamHama, h(a)m, meni se ti hamburgeri baš nikad nisu sviđali, radije sam se posvećivao ćevapima ... ;o)
    No, čini mi se da HamHamu otkako je skrenuo sa klasičnog fast food-a u nekakvu sofisticiraniju hranu nisu baš cvjetale ruže, zašao sam bacit pogled na lokal dvaput (novi interijer mi je bio zanimljiv, ali nekako otuđen, k'o lounge bar nekakvog aerodroma) i uvijek je bilo potpuno prazno.

    avatar

    04.03.2011. (12:05)    -   -   -   -  

  • agramerka

    ok, tnx, mislim da znam gdje je to ;)

    a što se tiče ham-hama, otkad su preuredili i proširili prostor, nije to više bilo to! lokal je bio jako simpatičan onakav kakav se otvorio '89. čini mi se, ali svejedno mi je žao što je propao :)

    avatar

    04.03.2011. (12:59)    -   -   -   -  

  • barba

    dobro da nisu stavili Naf Naf

    avatar

    04.03.2011. (15:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...