Komentari

gospodjicatajnovita.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Neverin

    di je nestala ona "ne moraš biti zgodan ni lijep samo budi dobar i pokloni mi cvijet"?

    avatar

    23.02.2011. (22:45)    -   -   -   -  

  • mudenburger

    Ženska strana je napisala šta traži ali nije napisala šta zauzvrat nudi?

    avatar

    23.02.2011. (23:06)    -   -   -   -  

  • New Hope

    Mislim da je ženi tj curi bitno da je dečko dobar prema njoj i da se sa njim osjeća posebnom i voljenom i da je privuče ono nešto :) A za ovo je lako ako ima prve tri stvari što sam nabrojao. Svrati ponekad do mene :)

    avatar

    23.02.2011. (23:29)    -   -   -   -  

  • LudiSplitjo

    za gospu blazenu! citan ovo i ko da se gledan u ogledalu, pa ti si mene savrseno opisala, u zadnjem dijelu posta! ;))) Evo jedne lipe definicije: Ljubav prema drugoj osobi uključuje osjećanje nježne privrženosti, zaokupljenost njenom osobnošću, zainteresiranost za njene potrebe, želje i misli, nesebičnu brigu za njenu sreću i strasnu želju da odnosi budu što prisniji... pozzz ;)

    avatar

    24.02.2011. (02:31)    -   -   -   -  

  • downunder

    E, imam jedino vene od navedenog:) A zena ih bas i nevoli...I kaj sad? :)

    avatar

    24.02.2011. (02:42)    -   -   -   -  

  • Dust In The Wind

    ja imam jednog "savrsenog" i meni dosta... ima mana, ali zato ih cesto popravi sa
    vrlinama, tako da... ne bunim se.... cesto ... ;))) p.s: ovi komentari prije su me bas
    nasmijali, domisljati, nema sta :D

    avatar

    24.02.2011. (08:12)    -   -   -   -  

  • Euro

    princ na bijelom konju....neke ga cekaju i do smrti..

    avatar

    24.02.2011. (08:19)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    jako dobro:D volim misliti da nisam tako megazahtjevna ipak, imam jedan nužni kriterij po pitanju fizički osobina, a to je da frajer ni u kom slučaju ne može biti niži od mene, a time otpada 70% muškog roda:D zapravo ova moja rasistička osobina ide dotle da ni ne doživljavam niže dečke kao bilo kakav romantični/seksualni objekt :D ali još se nitko nije bunio izuzev onih koji su pitali:i šta sad da sam niži ništa ne bi bilo?

    avatar

    24.02.2011. (08:21)    -   -   -   -  

  • Fletlajn

    Ne postoji idealni muškarac kao što ne postoji ni idealna žena. Jednom kad to ljudi shvate bit će puno bolje.

    avatar

    24.02.2011. (08:40)    -   -   -   -  

  • Nesto se kuha!

    Najbitnije je vjerovati da pravi postoji, onda ga na kraju i nađeš, tako je barem bilo kod mene ;)

    avatar

    24.02.2011. (09:48)    -   -   -   -  

  • downunder

    Postoji idealna zena, o da, kako ne. Godinama se skoluju za to i zovu se geishe:)

    avatar

    24.02.2011. (10:04)    -   -   -   -  

  • Gospodjica Tajnovita

    Ajme kako ste me svi nasmijali, hvala puno, uljepšali ste mi ovo mrgudno jutro! ;)

    Ja sam zapravo htjela reći da se na kraju sve svodi na isto, izgled nije bitan, ni to da li je završio srednju školu ili doktorirao na nekom zahtjevnom području.
    Ne zaljubljujemo se u titule.

    Bitna je pažnja i osmijeh na licu kad si u društvu tog nekog. Time je sve rečeno. :)

    I da, navratit ću do svih vas vidjeti o čemu vi pišete, dajte mi nekoliko sati da skužiram ovaj blog.hr. :)

    Pusa svima.

    avatar

    24.02.2011. (10:17)    -   -   -   -  

  • deklokochet

    HVALA!...ja sam muškarac /:-))...pozzzzzz!!!

    avatar

    24.02.2011. (10:36)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Apoteoza skromnosti u zahtjevima: ''Idealan je muškarac onaj koji te voli i koji je spreman umrijeti za tebe. Sve ostalo je nebitno. '' Samo to, ha? Umrijeti za tebe? Gospode bože, kako li tek izgleda kada je žena neskromna?

    avatar

    24.02.2011. (12:15)    -   -   -   -  

  • littlegarden

    Nekada malo pretjeramo s iluzijama i ocekivanjima...

    avatar

    25.02.2011. (10:46)    -   -   -   -  

  • Gospodjica Tajnovita

    Točno! Upravo zato sam napisala ovaj post i zapravo 'ismijala' svoje poznanice koje imaju prevelika očekivanja i ne shvaćaju da savršenstvo ne postoji, koliko god ga one čekale i tražile iza svakog ugla i ispod svakog jastuka. :)
    Sve je u kompromisu :)

    avatar

    25.02.2011. (12:41)    -   -   -   -  

  • praktikum

    umrijeti za nekoga? hm :) kao prvo ja ne bih umrla ni za koga, a niti to tražim od "njega":)
    mislim da je osnovno da s njim/njom budeš ono što jesi, sve drugo može se promijeniti "u prolazu" :)

    avatar

    25.02.2011. (21:33)    -   -   -   -  

  • Novac i djeca

    Za mene je idealan onaj opisan u pjesmi Tonia Cetinskog KADA ŽENA ZAVOLI, a i ovaj pored mene...

    avatar

    26.02.2011. (15:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...