Komentari

perfumeorpoison.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Caffe Latte

    super stvari si ulovila na popustima :) pa kaj ak malo podivljaš sa šminkom, barem ju koristiš. za pol stvari koje navedeš, ja ne znam di i kak to nanijeti :)

    avatar

    01.02.2011. (08:29)    -   -   -   -  

  • Lendoxia

    ni ne sjecam se vise kako je bilo tu na blogu, ja sam sad na blogspotu jako zadovoljna, slike se brzo uploadaju, ne moram ih uploadavat na drugim siteovima, ne ruse se, imaju hrpu gadgeta i svega, ja sam svakako puno zadovoljnija nego tu. a kupovanja sminke pogotovo lakova se i ja pokusavam klonit, al sam danas ipak pokleknula pred crnim i trkiznim iz berlina, rozi sam vec neki dan kupila, ma nisam normalna imam stvarno previse lakova XD

    avatar

    01.02.2011. (15:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...