Komentari

isuskraljkraljeva.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • emanuel59

    Doista....ono što nam se čini lakim ,postaje teže kada se krene u misiju praštanja.Tko je prošao kroz ta iskustva ,razumije što mislim.Čim se pojavi želja za praštanjem,sve u meni se pobuni....,i sječanja,pravo na dostojanststvo"moja pravednost i ono najlukavije,prikriveno-želja za" pravdom",da ja budem ta koja će gledati ucviljenog neprijatelja i tada mu "velikodušno "."oprostiti". Da,prijateljice moja,potrebna je samo milost,jer samo milost može pobjediti sve snage našeg"pravednog ja" i dovesti nas do iskustva praštanja na koje nas poziva LJUBAV...Samo razmišljanjem o oprostu s KRIŽA i riječima:oprosti im Oče,jer ne znaju što čine...sve više shvatam da oprost= ljubav.

    avatar

    11.01.2011. (14:44)    -   -   -   -  

  • Isus je Kralj kraljeva

    @emanuel59
    Hvala, kako si ti to meni lijepo još dodatno pojasnila. Hvala puno!
    Majuši pozdrav i VELIKI BOŽJI BLAGOSLOV ti ostavljam!

    avatar

    13.01.2011. (08:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...