Komentari

perfumeorpoison.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Lutkin ormar

    slažem se potpuno s izborom. emminu sam haljinu čak iskopirala ;) oduševilo me i hladno pivo koje je zapjevalo kad sam otvorila stranicu :D

    avatar

    31.12.2010. (17:44)    -   -   -   -  

  • Caffe Latte

    sjp izgleda bolje od manekenke u ovoj McQueen haljini. meni je ove godine ona Emily Blunt imala super haljinu i frizuru na nekoj dodjeli, al ne mogu se sjetiti kojoj :)

    avatar

    02.01.2011. (17:20)    -   -   -   -  

  • perfume or poison?

    @ Caffe Latte: uh Emily Blunt mi je uvijek divna. Bas sam isla trazit na koji look si mislila, ajd bas me zanima sad..
    jel ovaj romantični .... http://www.redcarpet-fashionawards.com/2010/08/30/2010-emmy-awards-emily-b lunt-in-christian-dior/
    ili ovaj seksi.... http://www.redcarpet-fashionawards.com/2010/05/20/2010-amfar’s-cinema-agai nst-aids-gala-–-emily-blunt-in-georges-chakra-edition/
    ili ovaj woooow look.. http://www.redcarpet-fashionawards.com/2010/02/10/the-wolfman-la-premiere- emily-blunt-in-kaufman-franco/
    hehehe :) bila je jos jedna divna cipkasta haljina koju je nosila ali da si sad ne zatrpavam sama svoj blog....... :D

    avatar

    02.01.2011. (22:25)    -   -   -   -  

  • Caffe Latte

    ovo je bila na Golden globes u nekoj blijedo rozoj Dolce&Gabanna haljini, ali sigurna sam da ja imala još neku koja je dolje imala perje (inače fuj, ali na ovoj haljiji je bilo super). Tek sad vidim da joj je muž onaj iz Office-a, ludo

    avatar

    04.01.2011. (10:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...