Komentari

isuskraljkraljeva.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Isus je Kralj kraljeva

    Oj, postala sam pravi "lopov" - skitam po web-u i "kradem" ono što mi srce propara.
    Teško da ću ikada - u svojoj oholosti i neponoznosti - uspjeti dosegnuti Tvoju svetost, Majko Božja i moja Majko, ali evo - želim Te nasljedovati - do kojeg ću stupnja stići - ne znam - preporučam se u Tvoj sveti Majčinski zagovor! Sebe i sve svoje, sve što imam i što jesam!

    avatar

    17.12.2010. (10:24)    -   -   -   -  

  • Isus je Kralj kraljeva

    P.S. ovo sam "ukrala" sa http://www.katolici.org/katekizam.php?action=c_vidi&id=3364. Nadam se da mi nećete zamjeriti - ni vlasnici ovog teksta ni vi koji pročitate ovaj tekst na mome blogu, jer je predivan.
    Neka vas/nas Majčin zagovor prati!

    avatar

    17.12.2010. (10:34)    -   -   -   -  

  • Isus je Kralj kraljeva

    @mulatkinja
    Ona, Majka Božja, u Međugorju i na svim mjestima širom svijeta, gdje god se ukazuje, samo kratko kaže: MOLITE, DJEČICE, MOLITE ... HVALA VAM ŠTO STE SE ODAZVALI MOME POZIVU!
    Molitva čuda čini - provjeri, usudi se, odvaži se na molitvu i vidjet ćeš čudesna djela Božja - u sebi i oko sebe!
    Sva zla ovoga svijeta dolaze od Zloga, ne od Boga, molitvom dovodimo Boga u svoje srce i u okruženje u kojem živimo i radimo. A tko se Boga najviše boji ako ne Zli - pa - draga moja, zasuči rukave, odvoji vremena i hrabro naprijed u molitvu - u svoju sobu i - vapi
    Majušni pozdrav i VELIKI BOŽJI BLAGOSLOV ti ostavljam!

    avatar

    17.12.2010. (13:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...