Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • mysteryMJ

    Pozdrav dečku pod incijalima D. M. koji mi se danas javio na FB....hvala na komplimentima!

    - Odgovor na sms koji mi je poslao glavni akter ovog posta malo prije: hvala na pažnji i čitanju!

    ...stvarno mi je nebitno dali misliš da sam jeftin zbog toga što ti ovo nisam direktno telefonski rekao...who cares!??!

    ....nepotrebno opravdavanje da je protublog pisao ''patološki lažljivac''....loše opravdanje jer on za onakav tekst nije sposoban. I još jednom...budi mu zahvalan! I pozdravi mi Lanu! :-)

    ...i priznaj... u ovom tekstu sam bio pristojan, realan i ništa nisam nakitio...kako ti kažeš...zar ne!? :-) ....a i sam si rekao da sam odlučim hoću li pisati ili ne. J*bi ga....dao si mi ideju...šta da radim.

    avatar

    08.12.2010. (02:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...