Komentari

diarydiduino.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Stelina mama

    Hvala ti Vesna draga... čak i da riječi ne čujem glazba je priča o boli.. velikoj, velikoj i neopisivoj boli..
    Danas sam se prepolovila na pola.. jedna polovica stoji na zemlji prikovana.. i gura gura.. a druga je vrištala upomoć.... i letila u crnilo svemira..
    A u meni je isto glazba svirala.. cijeli dan mi se mojim bićem šuljaju riječi predivne pjesme, predivnog filma koji je Stela obožavala.. a na koji sam sasvim slučajno noćas naletjela.. naravno jer spavati nisam mogla.. i onda baš taj film.. baš u tu noć...
    uostalom - poslušaj:
    Wishing You Were Somehow Here Again

    avatar

    31.10.2010. (21:22)    -   -   -   -  

  • emocija

    Pogledala sam i poslušala i teško mi je shvatiti da se dijete njenih godina moglo zainteresirati za taj prilično mračni prikaz, to kao da je.... kao da je ukazivalo na neke buduće stvari, tako izgleda. Kad razmišljam i o nekim odrednicama iz Uninog života ili ponašanja, također me upućuju na sljed prema budućim događajima. Makar... da se nije desilo vjerojatno ne bi, ali ovako dobivam drugačiju sliku. M. je jednom spomenula da joj se iz pogleda na jednoj od Uninih fotografiji čini da vidi neko odsustvo od stvarnog života, neku bevremenost što li... Ne znam ima li smisla tako razmišljati kad znamo da ništa nije bilo određeno ili planirano...ali možda bi to moglo pružiti tračak nade, možda...

    avatar

    01.11.2010. (11:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...