Komentari

malenazvijezdice.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Denisova mama

    Večeras je u mom srcu i u mojim milima uz mog Denija i tvoj preljepi anđeo.

    avatar

    31.10.2010. (00:33)    -   -   -   -  

  • Marija Beljan

    Srce cijepaju uspomene što prošlosti pripadaju.
    Ponekad zaboli kad običan prolaznik podsjeća na ......Tebe Stelice!
    Pitam se samo kako izbrisati ožiljak jednog vremena kada prošlost nije prošla, ona je tu i sada.
    Sada znam da taj ožiljak nikada neće zacijeliti, a kamoli nestati.
    Draga Sandra u mislima smo s vama....

    avatar

    31.10.2010. (00:36)    -   -   -   -  

  • Snježana

    "Život nam se zaklopio kao knjiga iz koje smo čitali.
    Sad kad smo je ponovno uzeli u ruke, ne možemo više pronaći stranicu na kojoj smo stali."
    (Thomese)

    U mislima s vama i sa Stelicom u srcu, uvijek, a posebno na današnji dan

    avatar

    31.10.2010. (07:00)    -   -   -   -  

  • malecka

    Sandra,danas sam sa vama u mislima...
    A Stela je u mom srcu...
    Voli vas puno Vesnina Sonja

    avatar

    31.10.2010. (09:16)    -   -   -   -  

  • tessa

    NE

    Noć te uništava da bih te tražio
    kao luđak, u tami, u snu, u smrti.
    Moje srce izgara kao osamljena ptica.
    Tvoja me odsutnost ruši, život se zatvorio.

    Kakva samoća i mrak, kakav suh mjesec na nebu,
    kakvi daleki putnici po nepoznatim tjelesima
    pitaju za tvoju krv, za poljupce, za kucanje tvog srca,
    za tvoju neočekivanu odsutnost u noći koja raste.

    Moje ruke te ne stežu i moje oči te ne poznaju.
    Moje su riječi uspravne tražeći te utaman.
    Spokojna noć u meni, horizontalna i duga,
    pružena kao rijeka sa samostalnim obalama.

    Ali idem da te tražim, otimam te i čupam
    iz tame, iz sna, prikrivam te za svoje sjećanje.
    Tišina gradi tvoju neobjašnjivu istinu.
    Svijet se zatvorio. Sa mnom ostaješ.

    Jose Luis Hidalgo

    svijet i život zatvorili su se za stelicu prije četiri godine...i za tebe sandra draga..znam da proviruješ i boriš se ... i da svaki novi osjećaj sada ima stalnu pratiteljicu bol...drži se sandra u tom novom balansiranju ..u mislima ste mi stela i ti često ..posebno danas ...

    avatar

    31.10.2010. (12:30)    -   -   -   -  

  • emocija

    U mislima na tebe mila moja, u mislima na teško breme koje nosimo, živim i današnji dan.

    avatar

    31.10.2010. (16:05)    -   -   -   -  

  • enika36

    U mislima smo s vama i vasim malim andjelom...

    avatar

    31.10.2010. (21:34)    -   -   -   -  

  • milicza

    nisam jučer mogla na kompjutor i nisam imala snage.. napisala sam ti pjesmu... u mojim si mislima, nema utjehe, ostavljam ti samo moje suze...

    avatar

    01.11.2010. (07:25)    -   -   -   -  

  • XXX

    ...Žao mi je što nisam bila ovdje ovih dana... i znam da ja mogu samo slutiti o količini tuge koju nosiš, al šaljem ti i ovdje...i Tebi i Stelici puno pusa i najveći, ogromni zagrljaj za hrabrost... pa i zato što si nam se ipak ovdje ponovo oglasila...

    I znam da sam i ja jedna od onih koja te živciram kad govorim da ovo sigurno nije kraj... al ja sam tako u sebi negdje sigurna u to da "Srest ćemo se mi svi opet"... i da nas Svi naši najdraži sigurno čekaju...
    A to ne znači da je lakše prebroditi sve dane tuge i boli... taj međuprostor nas sve ubija, buni i ljuti... al ja se ne mogu oteti tom osjećaju da nas svi naši koji su nas toliko voljeli, a i koje mi i dalje volimo istim žarom su jednostavno nestali, da je moguće da duša i tolika ljubav nestane?!...ja sam eto uvjerena da su osim u našim mislima i srcima još uvijek prisutni tu oko nas pa možda još i više nego prije... xxx

    avatar

    02.11.2010. (16:46)    -   -   -   -  

  • bracanka

    Bol i praznina neiskazivi su...Draga Sandra uvijek si u mojim mislilima , prekrasna ti je Stela na ovim slikama a vjerujem da je uvik pored tebe samo je ne vidis....

    avatar

    02.11.2010. (22:27)    -   -   -   -  

  • majka

    Draga Sandra, u mislima sam s tobom ...

    avatar

    03.11.2010. (09:53)    -   -   -   -  

  • iva

    Draga gospođo Sandra,
    nadam se da se ne ljutite što Vas oslovljavam Vašim imenom iako se ne poznajemo. Dugo sam razmišljala što napisati jer imam tu potrebu da Vam se obratim, ali jednostavno, čovjek ostaje nijem i prigiba glavu pred patnjom i boli s kojom Vi i Vaša obitelj već četiri godine živite. Svakodnevno posjećujem ove stranice posvećene Stelici, iznova ih čitam i svaki put jednostavno ostajem nijema i duboko dirnuta Vašom boli. Samo sam Vam željela reći da u ovom gradu ima još netko tko misli na Vašeg Anđela, netko tko se pita zašto,ali ne nalazi odgovora, netko tko svakodnevno upućuje Bogu tihu molitvu za Steličinu dušu i za sve one dušice kojima su presudile tuđa obijest i nepažnja, netko tko će nastojati da se Stelica i njena žrtva otmu zaboravu. Voljela bih da Vam ove riječi unesu bar malo svjetla u Vašu svakodnevicu ispunjenu tamom bola i čežnje za susretom sa malenom Zvijezdicom...
    Iskrena sućut!

    avatar

    03.11.2010. (22:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...