Komentari

sveogovnima.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • govno

    samo tako nastav iGOVNOJEDU

    avatar

    31.10.2010. (00:50)    -   -   -   -  

  • sroljo

    Bravo GOVNOJEDU !!!

    avatar

    31.10.2010. (20:41)    -   -   -   -  

  • Nono

    U pocetku nisam cijenio svoje govno............racunao sam da je to samo neki otpad iz tijela.........govno je saznalo kakvo misljenje imam o njima............nisu htjeli vise izlaziti............nabubrio sam............nemogu na zahod.......boli boli boli.......................ispricavao sam se svojim govnima vec dugoooooooo medjutim ne zele da me slusaju..........
    imate koji savjet da me poslusaju, tj. da izadju vani?

    avatar

    04.11.2010. (22:27)    -   -   -   -  

  • bog da ili ne

    jedi govna govnojedu

    avatar

    06.11.2010. (21:06)    -   -   -   -  

  • prdoje

    Volim se probuditi punog debelog crijeva, jer onda znam da je noc bila produktivna i jer onda mogu zapoceti dan na najljepsi moguci nacin: defekacijom!

    avatar

    11.11.2010. (08:17)    -   -   -   -  

  • sukrvica in the garden

    govno je moj život,ja volim svoje govno i cjenim ga ono je dio mene. Čessto se probudim tužna jer moje govno želi me napustiti i otići zauvijek daleko od mene u crnu jamu. Ljudi poslušajte moj savijet morate cjeniti svoja govna biti spremni dati život za njih jer i ja i vi svi ste vi govna!
    Nikada nemojte baciti govno nego ga uhvatite u tećicu prokuhajte 10 min i pojedite prožvačite i progutajte,pri tom ne zaboravite prilikom kuhanja mješati da delikatesa nebi zagorila. Ako volite malo žešće govno ispišajte se u teću i dobro promješajte. Moj savijet tko voli juhicu samo procijedite govno i žlicom dobro skašite. Nadam se da sam vam mnogo pomogla i da će vam ovo jelo biti izvrsno. S razumjevanjem i poštovanjem Lazar Lazarević...za daljne informacije slobodno nazovite 091 333 6565....mnogo poljubaca i pozdrava uputite svom govnetu. :-*

    avatar

    29.11.2010. (15:46)    -   -   -   -  

  • JEDI GOVNA

    Dobar ti tek GOVNOJEDU!!!

    avatar

    06.01.2011. (21:25)    -   -   -   -  

  • pizda materna

    hahahahahha koji si ti kralj :DDD

    avatar

    10.01.2011. (12:45)    -   -   -   -  

  • nadimak

    vjerujem da je govno tvoja muza kad je riječ o pisanju postova. za svaku pohvalu. čestitam!

    avatar

    13.01.2011. (14:24)    -   -   -   -  

  • Babangida

    Fantasticno!

    avatar

    12.03.2011. (19:18)    -   -   -   -  

  • Mauarede

    haahha kralju

    avatar

    18.03.2011. (14:41)    -   -   -   -  

  • hehe

    pa jebo ti bog mater

    avatar

    22.03.2011. (17:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...