Komentari

photographista.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Christie.

    *Hey!
    Vjerujem da ćeš jednom imat takvu jaknu =D
    Ja nemam skoro niš s dugim rukavima :S -.-
    Dobro, šta znači niš...
    Imam 4 hoodie-ja i dvije obične majice,
    crnu i bijelu,
    preko kojih nosim majice s kratkim rukavima...
    I jednu prugastu.
    Okay, pišem gluposti. -.-
    Sviđa mi se jakna.
    A ovo su Timberlandice?*

    *Novo kod mene =D*

    avatar

    24.10.2010. (18:39)    -   -   -   -  

  • Christie.

    *P.S. u linkovima si =D*

    avatar

    24.10.2010. (18:39)    -   -   -   -  

  • ljupka

    i ja bi takvu torbu

    avatar

    26.10.2010. (16:12)    -   -   -   -  

  • Nisa

    I ja bi takvu torbu I jaaaaaa:))))
    Odlična mi je ova kričava-žuta...ali baš je treba znati nositi.Na ovoj teti izgleda jako cool,sumnjam da bi i ja isto zanimanje izazvala:)
    Pozdrav veliki i samo polako sa crvenom:)

    avatar

    27.10.2010. (20:04)    -   -   -   -  

  • Sunčicaa

    Kul :))

    Natipkah novo

    avatar

    31.10.2010. (11:32)    -   -   -   -  

  • Wasted

    Torba je divnaaaaaaaa, imam nešto slično, moram uslikat kad ispraznim Pentax!
    Ps: žute cipele su zakon, još čuvam sliku žutih salonki koje bi jednom voljela imat. Jer nekako podignu cijeli kombo zar ne?

    http://elegantlywastedfashion.blogspot.com/

    avatar

    21.11.2010. (15:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...