Komentari

photographista.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Christie.

    *Yay!
    To je pravi stav! xD
    Svaka čast.
    Kad si tako odlučan,
    uspjet ćeš u svemu =D*

    *Cool slika xD
    Looks sexy =D*

    *Novo kod mene =D*

    *PozZ*

    avatar

    11.10.2010. (22:26)    -   -   -   -  

  • Christie.

    *Hey!
    Hvala na komentaru =)*

    *Iskreno, ne znam zašto sam taj post
    napisala na engleskom.
    Imala sam tu potrebu xD*

    avatar

    13.10.2010. (21:45)    -   -   -   -  

  • alestrija9

    kad se ima motivacija, ve je lako. ja sam svoju nazalost tek sad pronasla, ali jos nije kasno ))
    i kad bih barem ja mogla biti vjeciti optimista, nazalost cista sam suprotnost, moje su case uvijek napola prazne, ali to me onda na neki nacin gura dalje..
    i mislim da svaki dan treba barem neku sitnicu napravit za sebe, makar samo post napisat ili otic u setnju, mozda koju seriju odgledat.. nesto zbog ceg cemo se osjecati korisno i dobro :)

    avatar

    13.10.2010. (22:08)    -   -   -   -  

  • Sunčicaa

    Puuuuuno peticaa, i ja imam takvih pitanja, no bitno je da ono što radiš, radiš sa ljubavlju i to ti treba dati poticaj za učenje.. tako je recimo meni sad :))
    Zato optimistično i veselo, to pokreće :)

    avatar

    16.10.2010. (17:03)    -   -   -   -  

  • ...

    jel ti ova slika profilna na fejsu? odličan blog :D

    avatar

    23.10.2010. (17:37)    -   -   -   -  

  • photographista

    a tko pita?

    avatar

    23.10.2010. (19:18)    -   -   -   -  

  • music-fantasy

    http://music-fantasy.forummotion.com/forum.htm

    Hrvatski forum sa download i vijestima o najnovijim hitovima i svim događajima iz svijeta glazbe.

    avatar

    23.10.2010. (23:00)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...