Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • sandra

    Kako ste sve slatke i tako zadubljene!!!!!! Praznik za oči!

    avatar

    04.10.2010. (13:05)    -   -   -   -  

  • heklica

    Divno! Znam da pletem, ali se atmosfera čini tako prijatnom da bih se rado i ja prijavila :)

    avatar

    04.10.2010. (14:05)    -   -   -   -  

  • iglice

    Lijepo vas je vidjeti ovako.I sama se sjetim kako sam i ja isto pohađala tečaj pletenja.Poslije je to preraslo u druženje i prijateljstva koja i danas traju.Sad pletem doma i svoja dugogodišnja iskustva pokušavam prenijeti preko bloga.Želim vam od srca puno uspjeha.

    avatar

    04.10.2010. (18:12)    -   -   -   -  

  • tita

    baš ste super, baš sam se neki dan pitala da li bih znala namaknuti očice na iglu nakon 5 godina neštrikanja, vjerojatno bi, ruke su valjda zapamtile ako se već glava ne sjeća :)

    avatar

    04.10.2010. (18:15)    -   -   -   -  

  • Jana

    @Sandra, hvala na komplimentu!
    @Heklice, bit će radionica i za napredne :)
    @Iglice, veliki pozdrav!
    @Leeloo, mislim da se to ne zaboravlja, baš kao plivanje ili vožnja bicikla - prsti se već sami sjete!

    avatar

    04.10.2010. (18:47)    -   -   -   -  

  • Lorna

    Bio mi je užitak družiti se s vama!!!! Jako dobra ekipa, puno volje za učenjem i pozitiva u zraku vide se i na slikama!
    lorna.moblog,hr

    avatar

    04.10.2010. (19:29)    -   -   -   -  

  • Šima

    baš vam zavidim. da sam bliže ...

    avatar

    04.10.2010. (20:54)    -   -   -   -  

  • Uršula

    za pozitivu su "krive" i učiteljica i njena asistentica : )

    avatar

    05.10.2010. (08:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...