Komentari

greeneyedgirl.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • alexxl

    Baš sam mu zavidan.
    Već se 30 godina spremam da napravim zmaja i nikaj.
    E valaj oću!!!!
    Ali to mora biti nekaj posebno, nekaj nspejšli,
    u mom stilu.

    E da, i one balone-lampione, po kineski, od papira,
    a dole svijeća, za vruć zrak.

    avatar

    27.09.2010. (20:01)    -   -   -   -  

  • jasna

    Mogu samo reci mashala. Neka vam je ziv i zdrav puno godina i ako Bog da sestricu uskoro dobio.

    avatar

    27.09.2010. (20:55)    -   -   -   -  

  • Jaca

    @alexxl - ovog smo zmaja kupili jer kao sto rekoh mislili smo gledati balone, ali cini mi se da ovako malog poput ovog naseg nije tesko napraviti. A i meni je ovo bilo prvi put da pustam zmaja i bilo je stvarno super. Muz mi je u jednom trenutku dok mu je zmaj letio jako, jako visoko rekao "osjecam se kao Bendzamin Frenklin" :-)
    @jasna - hvala :) no, on mi mozda vise volio malog bracu (tj. ja bi vise volila jos jednog djecaka)

    avatar

    27.09.2010. (21:22)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Predivan dječak; lijepi zmaj! :)))) Edo je jako, jako narastao - bravo! Srdačan pozdrav, Luki+Goldie

    avatar

    28.09.2010. (11:21)    -   -   -   -  

  • makedo

    :)

    avatar

    28.09.2010. (13:43)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    Preslatki mali zmajar! :)
    Mami velike čestitke za osvojeno Prvo mjesto na natječaju ”Ljeto”! Bravo! :)))))

    avatar

    29.09.2010. (22:30)    -   -   -   -  

  • Shireen

    Vidi ga na ovoj zadnjoj slici kako pozira, ko mali model :)

    avatar

    04.10.2010. (11:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...