Komentari

perfumeorpoison.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Lendoxia

    uf puno toga od ljeta mi fali, suncanje na barci u rano predvecerje dok gledam u more, dugi topli dani, veceri pune susura i stranaca, lagana odjeca, opcenito neki ljetni feeling, a veselim se vecerima uz vruci caj i dobar film, gg i bbt kao i ti :) rukometu i ostalim sportovima kojima je pocela sezona i tako uvijek se nadje lijepih stvari

    avatar

    29.09.2010. (20:15)    -   -   -   -  

  • jja

    Uf ni ja ne volim zimu, ne volim sto brzo padne brak umjesto da nakon posla jos sjednem na bajk i odem na sladoled u osam, ne volim sto su svi zatvoreni po doma, nekako pasivniji, a zelene cizme bih i ja!
    Sto ce mi jos faliti? Izleti, lezanje na deki na travi, haljine, koktelici vani, sve divno voce kojeg ima ljeti.
    A sto ce me veseliti zimi? Pa ne bas puno, ali eto vjerujem da cu vise citati, cekam me vec 15 naslova spremno za prvu rundu, da piti cu svaku vecer jaku vrucu cokoladu i to je lose za moje bokove LOL i spavati cu vise.

    avatar

    16.10.2010. (13:49)    -   -   -   -  

  • Pogodi tko!? :)

    aaaaaa..hehe...kluupice, piva..štapići, čips..aaaaaah..Obožavam naš kvart ;-) :)))

    avatar

    18.10.2010. (21:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...