Komentari

photographista.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Sunčicaa

    Uuuuuuuu odlično, sada znam tko će mi biti modni stilista :DD

    Čitam te !!

    avatar

    27.09.2010. (16:54)    -   -   -   -  

  • Sunčicaa

    Haha.. ma ništa.
    Inače sviram u ženskom bendu klavijature, i ritam gitaru u jednom muškom.. paaa bi mi dobro došli savjeti za stajlinge za gaže i nastupe hahaha :D

    avatar

    27.09.2010. (23:22)    -   -   -   -  

  • alestrija9

    hy
    ja osobno nisam neki veliki fan mode, nosim ono sta mi se svida i na svoj nacin, ali eto preko roditelja sam upucena u dosta stvari sta se mode tice, pa mogu rec da i znam ponesto o tom.
    inace svida mi se blog jer kako i kazes, pises o onom sta volis i to se vidi.
    citam te, a eto moj blog je u pocetku ali nadam se da ces ga posjetiti ;)
    samo tako nastavi :) sretno *

    avatar

    02.10.2010. (20:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...