Komentari

alkemicarka-u-usponu.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • obadzo

    ...ma obicno spavan kad letin, pa zato nista ne vidin:))
    ...lip pozdrav

    avatar

    28.09.2010. (12:19)    -   -   -   -  

  • anđeo

    ja mislim da vi živite na visokoj nozi pa onda mislite da bi vam se i bog triba pokazati. nije lako, znam, ali da živite kao obična sirotinja u recesijskoj državi ne bi vam bog ni pada na pamet, još bi ga molili da vam se ne miša u posao. reci ti malome da bog više ne leti tako nisko, da se popeo visoko, gore do zvijezda i čim mu kupite malo jaču makinju da će ga vidjeti i da će mu mahnuti. ali neka sam zaradi kune za tu makinju.

    avatar

    30.09.2010. (08:45)    -   -   -   -  

  • alkemicarka u usponu

    @Obadzo: takvog se odgovora nisam sjetila: sine, kako ćeš ga vidjeti kad si cijeli put prespavao?!
    @Anđeo: nije mi recesija strana jer živim u istoj banana državi u kojoj je život skup, u kojoj plaće kasne, u kojoj se gube poslovi, u kojoj kamate rastu, u kojoj netko nesposobniji, ali po nekom kriteriju podobniji zarađuje više novca...Međutim, mislim da su ratna vremena u kojima je, bar nama u Vukovaru, i život visio, ipak bila teža, a moju obitelj je tada održala baš vjera. Bog se, unatoč svemu, IPAK očitovao u dobrim ljudima koji su pomagali na razne načine. I dan danas ga, u cijeloj ovoj nepravdi, želim vidjeti ali ne ignorancijom, jer kad pišem o nepravdi, činim to svojim imenom i prezimenom. Ipak, svjesna sam da je pitanje vjere vrlo osobna stvar i nije pitanje samo odluke niti krštenja po rođenju, nego proces, jer sve i da živim na visokoj nozi, normalno je da te u ovakvom svijetu svaki dan nešto navede da se pitaš: Ima li Boga uopće?

    avatar

    02.10.2010. (13:58)    -   -   -   -  

  • zelenka

    konačno sam i ja uzela u ruke Kolibu. i čitam je polako, vrlo polako jer me ona zbivanja u raju bacaju na razmišljanja. kao i ti.

    avatar

    02.10.2010. (21:22)    -   -   -   -  

  • alkemicarka u usponu

    @Zelenka: Ma koliko god se čovjek katkad osjećao ogorčenim zbog svega nelogičnog i tužnog u našoj državi (a danas mi bio takav neki dan), pa ti se čini da je razmišljanje samo gubljenje vremena, jer sve što treba je usvojiti pravila sistema, na kraju ipak duboko vjerujem da se razmišljanje i rad na sebi isplati jer ti duh i znanje nitko ne može oduzeti. Zato ću i ja uzet Kolibu, jer do sada mi nije došla u ruke.

    avatar

    05.10.2010. (23:37)    -   -   -   -  

  • mali brat

    Zanimljiv post. Evo upravo knjigu Koliba držim u rukama. Pročitao sam je prije pola godine, ali opet ću. Iz posvete kjnige"...svima koji posrćući u tmini vjeruju da Ljubav vlada. Ustanire i zablistajte."

    avatar

    09.10.2010. (21:50)    -   -   -   -  

  • alkemicarka u usponu

    Ustanite i zablistajte...prelijepo! Pozdrav, mali brate!

    avatar

    10.10.2010. (20:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...