Komentari

ar-ar.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Ko ne voli cipele

    prva kombinacija mi je diiiiivnaa! odlichno
    i oh da hapyy BlogDay! :)
    bgdstyle.blogspot.com

    avatar

    25.09.2010. (21:32)    -   -   -   -  

  • Teeja

    košulja mi je fora :)

    avatar

    25.09.2010. (21:32)    -   -   -   -  

  • Bella

    Lajkam haljinicu, ali bolje bez sala ;).
    pozdrav!

    avatar

    26.09.2010. (02:53)    -   -   -   -  

  • LoveToRead

    Šal i ružica su mi za deset:).

    avatar

    26.09.2010. (10:14)    -   -   -   -  

  • anondolly

    odlicno kao i uvijek, druga kombinacija, mi se vise svida, u prvoj mi se kosulja bas ne uklapa, po mom ukusu. mozda da je uvucena u suknjicu, no sve u svemu +5:))
    i mala zamjerka, znam da nemas vremena, ali zbilja su ti prevelike pauze izmedu postova, nisi nas na to navikla:(....a i mi ocekujemo sve najbolje sa strane tebe.jer si najbolja, mislim da bi se tako trebala i ponasati.
    nadam se da ces poraditi na tome!pozz

    avatar

    26.09.2010. (18:28)    -   -   -   -  

  • Anita

    Bez ljutnje, ali ne leži mi niti jedna od ovih zadnjih kombinacija. Ne sviđaju mi se široke pruge na crveni leopard uzorak i još dolje ove cipele, ne sviđaju mi se uske prugice na cvijeće i ne sviđa mi se nikako kako si iskombinirala ovu preslatku H&M suknjicu, ova košulja mi nikakve veze s njom nema, premda je i ona sama za sebe slatka.

    avatar

    28.09.2010. (23:17)    -   -   -   -  

  • Ilaria Ginevra

    Honey you are lovely and so you outfit! :)
    Great blog I already follow it with bloglovin

    www.ilariaginevra.blogspot.com

    avatar

    01.10.2010. (20:00)    -   -   -   -  

  • Ivica Vlašić

    jako dobro!! I imaš dobre lakove za nokte... ja imam fine nijanse, ali zbog hiperaktivne djevojčice mi se već skoro 3 godine ne uspiju osušiti nokti prije nego krenem u novi pohod, pa polagano odustajem od lakiranja :-(

    avatar

    06.12.2010. (09:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...