Komentari

windfuckersister.blog.hr

Dodaj komentar (50)

Marketing


  • Kojotica

    kad zadnjih dana dodjem na bloghaer, brzo zatvaram sve prozore, jer jednostavno nemam jebene volje čitati sva ta "a na blogu uvijek isti debilizam, čiji stari je bio ustaša, a čiji partizan"...
    a sve te bitke koje se vode iz radnih i dnevnih soba preko tipkovnice i monitora, podsjećaju me na jednu od najtragikomičnijih scena ikada snimljenih : tko je počeo rat? ma tko je počeo rat?

    avatar

    08.09.2010. (10:42)    -   -   -   -  

  • Jedvagenij -- pseudointelektualno preseravanje

    i moj zadnji unos je bio na tu temu, iako mislim da sam ostao neshvaćen...

    avatar

    08.09.2010. (10:44)    -   -   -   -  

  • misko

    Ha!
    To je nama "naša" borba dala!
    Zna se, tko je posvađao sve generacije za vjeke vjekova!
    Ma odjebi sve negativnosti iz svog života i uživaj. Onog tko te u uživanju života ometa, odjebi iz svog života!
    I to je to!

    Inače, ja sam na strani partizana!!! :-) :-) :-)

    avatar

    08.09.2010. (10:47)    -   -   -   -  

  • Kojotica

    @jedvavgenij, ma tvoj je zadnji post prezakon...konačno mi je netko onako slikovito objasnio što znači zapravo "sviranje kurcu" :P

    avatar

    08.09.2010. (10:58)    -   -   -   -  

  • Uvijek bolji

    @Wind, potpuno se slažem i podržavam tvoj zadnji odlomak. :) Ja ignoriram sve. :P

    @Kojotica, scena je super i vrlo primjerena temi! ;)

    avatar

    08.09.2010. (11:05)    -   -   -   -  

  • psiholiza

    o izbjegavanju sukoba i 'kukavicluka' u tom kontekstu mislim da pametniji doista popusta...ne zato sto jedan ispadne glup a drugi ima veci IQ vec zato sto je logicno da ti negativna energija i negativne misli oko neceg (vecinom) trivijalnog usere cijeli dan.. cesto i sljedeci dan bude usran jer ti se te negativne misli (svoje ili tudje) jos vrzmaju po glavi ... to je nista drugo doli bespotrebna potrosnja energije koju ja radje usmjeravam ka drugim stvarima kao npr. internetanje i sex :D .. cista fizika jebote a fizika je zakon ofkors ...ispada da neki nisu bas vicni prirodnim znanostima i takve je najbolje pustit da se bave poljoprivredom

    avatar

    08.09.2010. (11:08)    -   -   -   -  

  • Jedvagenij -- pseudointelektualno preseravanje

    pametniji popušta, ali često i popuši, tako da...

    avatar

    08.09.2010. (11:25)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    drago mi je da si na beščasni portupak reagirala. barem jedan. barem jedne osobe. barem onaj koji se odnosio na tebe. barem kad si sama nečijim nečasnim činom povrijeđena. i to je nešto.
    također, i sama stojim iza svake riječi napisane u mailu. pa i o komentaru koji se odosio na tebe. želim vam puno sreće pri ispijanju kava. puno dobrih tema i osoba s kojima će te ih podijeliti. to je normalno. nema kave koja tako ne prođe. nitko nije imun na trač (ne isključujem ni svoju malenkost). no, tužno je kada to osvane javnobaš poput naše benigne prijepiske.. i kad baš nitko upleten ne skupi snage reći: ne miješaj me u to!
    svaku sreću u životu, win.. ma što ti mislila o tome.

    avatar

    08.09.2010. (11:32)    -   -   -   -  

  • turimti

    dogodilo se ono što je bilo očekivano...žalosno je koliko ljudi pridaju značaja blogu i vezama u virtualnom svijetu...
    halo, boli te neka stvar što drugi misle...piši i dalje, radi sebe, radi gušta...ali ako pišeš radi mene, onda si trebala prekinuti mnogo ranije...

    avatar

    08.09.2010. (11:47)    -   -   -   -  

  • iskreno plava

    Sretno i ne osvrći se.

    avatar

    08.09.2010. (12:01)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ZAO

    ja sam glup, ja to ne razumijem ....

    avatar

    08.09.2010. (12:38)    -   -   -   -  

  • Neverin

    meni je odlazak na blog postao trenutak nerviranja.. pisao sam ružne stvari potaknuo ružne i bivao njima nanerviran i nikad kraja. Ja uzimam dio svoje splačine koju sam stvorio i na koju se sramim, ne pišem to da bi javno se posipao pepelom pišem ovo jer sam se sam sebi zgadio u tim prepucavanjima. Jučer kada sam se prošeato uz molo longo shvatio sam pod koliko sam tenzijom dopustio da se nalazim a zbog čega? zbog povrijeđenog ponosa? ma neverine odjebi! čitamo se kad se vratiš

    avatar

    08.09.2010. (12:39)    -   -   -   -  

  • šašava mamica

    Vrijedno je divljenja.

    avatar

    08.09.2010. (13:25)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    okej, ja ne znam na kojoj ja to planeti živim, ali doista nisam primijetila nikakve specijalne razmirice... odnosno, primijetila sam razmirice, ali sam skužila da qrca ne kužim čega se te razmirice točno dotiču. skužila sam da mene nitko ne spominje niti se o meni radi pa sam jednostavno smetnula to s uma (to se zove držati nos u knjizi - ništa ne vidim i ništa ne čujem, samo čitam:)
    nije istina, zapravo sam imala nekih privatnih sranja s gubitkom posla pa sam ko da me netko šupio s marsa. ali u pravu si u zadnjem odlomku: dobro je znati da kad zatvoriš internetski preglednik, tamo postoji pravi, stvarni, opipljivi život koji te čeka.
    P.S. mene si se dojmila kao draga osoba.

    avatar

    08.09.2010. (13:53)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    @annabella: "lična prepiska" na blogu ili "lična prepiska" koja potom preko treće osobe završi na blogu.. sve je to slično sranje. a meni je wind održala jedan OGROMAN poučak. uvijek budi neutralan. čak i kad netko razapinje blogera koji je u pravu (pa čak i kada to čine osobe s koje su ti drage). kao što je npr. niz "cijenjenih" blogerica bilo razapinjano na blogu, a našlo se glupača koje će reći: "Hej, to nije fer!"
    Sad mi je ža, sad mi je ža... ali prođe maca s kolačima!
    Pusa, mila...:)

    avatar

    08.09.2010. (15:08)    -   -   -   -  

  • lady flower

    Slažem se, što god napišeš ne valja, isto tako primjećujem kako se ljudi ortodoksno drže svojih stavova i ne mogu razmisliti o tuđem stajalištu jer su samo oni u pravu. Ja sam počela pisati da se odmaknem od rutine i čišćenja, ali izgleda da je to pametnije.

    avatar

    08.09.2010. (15:47)    -   -   -   -  

  • lion queen

    ma muljaš....priznaj da si našla komada i više nemaš vremena za nas :))))))))

    avatar

    08.09.2010. (16:37)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    ma daj.. ne kenjaj. ne čitaj jebene seljobere, lijepo pišeš, čitamo, uživamo, zajebavamo se... ajde draga...

    avatar

    08.09.2010. (19:42)    -   -   -   -  

  • Šima

    Ne budi luda, nisi blog ni otvorila zbog drugih, radi ono što te veseli i ne primaj srcu budalaštine :-)

    avatar

    08.09.2010. (20:32)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Potpisujem Šimu - pišeš sebe radi; i radi svih nas, koji Te vole i rado čitaju!!!!! Ne budi smiješna; nemoj sama sebi uskratiti ono što voliš! Pusa, pozdarv od Luki+Gldie

    avatar

    08.09.2010. (21:15)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    Gluposti! Ko ih jebe sve skupa. Gledaj svoja posla i veseli se životu. sve drugo je samo sviranje kurcu.

    avatar

    08.09.2010. (22:52)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    da me se krivo ne shvati. ovaj komentar ne aludira na Zonu, već na prepucavanja općenito.

    avatar

    09.09.2010. (00:02)    -   -   -   -  

  • omladinka

    Ako se netko ne voli svadjati i zato je kukavica, onda znaj da nas ima puno. Tvoja ljutnja je više nego opravdana, jer stavljati na blog privatnu prepisku, mislim da se niže ne može i da su to veliki problemi s egom. Traženje da se treća osoba uplete u razgovor, svadju ili neku vezu, a ona to ne želi, ovdje na blogu nije prihvatljivo i to se mora poštivati. Ti si blogerica koja, koliko ja znam, nikad nije bila konfliktna i sigurno ovako nešto ne zaslužuješ. Duh koji ti posjeduješ, malo ga tko ima i zapravo si me iznenadila svojom odlukom.
    Žao mi je što se osjećaš loše zbog situacije ovdje, pa ću povjerovati kao i @ Lion Queen, i uvjeriti se da momentalno imaš puno prećih i lijepših briga od ovih ovdje.
    Lijepi pozdravi:))

    avatar

    09.09.2010. (01:25)    -   -   -   -  

  • Neko-chan

    amen.
    wind rula.

    avatar

    09.09.2010. (04:06)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    @omladinka, drago mi je da si bila toliko poštena kad je ta ista prijepiska stavljana na blog od strane tvog blogo- prijetlja Neverina. izuzetno cijenim dosljednost.
    kad bih bila skroz iskrena, rekla bih da mi se na tvoju doljednost riga. ali neću, zašto bih bila usamljena u iznošenju vlastitog mišljenja, kad je ljepše i korisnije biti skupljač komentara? :)

    svi ste kao pičke šutke čitali kako Neverin komentarima iznosi tračeve, pa čak i naknadne telefonske razgovore i nitko se (isprike pojedincima) nije našao jasno i glasno reći "Hej, mali. Stani. Dobri smo, volimo te, ali... Prešao si granice!", a onda ste se odjednom našli moralizirati kad je na blog osvano isječak jednog potpuno benignog razgovora. Jer, mi Neverina volimo, pa ćemo njemu tolerirati i/ili reći da se smiri, ali isključivo ispod žita (mailom), a Zona nam nije simpatičen, pa njoj možemoodržati prodiku (ali ni to u facu.. nego onako.. u maniri ogovaranja... iza leđa...ajoj! :D

    što mislite zašto sam stavila dio u kojem potvrđujem da od nje nisam tražila "da se prestane ružiti s Neverinom i zauzme stranu" (kako m se insinuiralo)? mislite da sam ja baš toliko blesava?

    evo, baš zbog toga.. da vidim koliko će tko imati hrabrosti (braniti sebe) i koliko će tko biti licemjeran (i pametovati što je moralno)

    ako si htjela biti do kraja doljedna i zastupati tezu o nemješanju, onda se ovaj tvoj komentar može tumačiti samo na jedan način.

    gdje ste bili i ti (i moralni guru annabella na čijem blogu sam izvređana, a ona se samo smješkala i govorila: pa dajte, dečki.. nije lijepo da se svađate :kako smo svi skupa slatki:) i svi ostali koji sada imate moralno slovo? gdje ste bili kad je Neverin iznosio tračeve, insinuirao, uvalio windicu i majstoricu u govna (a trač je čuo od tko zna gkoga i tko zna što NEBITNO) i još likovao kako je cool jer me kao drži u strahu?

    i zašto se nitko ne zapita kako je Neverin mogao saznati da sam ja bilo koga skinula s chat liste i da sam vlastitoj prijateljici plakala na telefon?

    sve ovo je više skroz nebitno u kontekstu mojih emocija ili ega, jer htio to netko vjerovati ili ne, ali ja nisam luzerica koja će ostati sama kao Pale ako izgubi virtualni kontakt (valjda to nikome ne moram crtati). STVAR JE PRINCIPA...

    a sad svi vi koji želite bolje i humanije društvo, zapitajte se kako stojite s principia? kako stojite s toleriranjem neprihvatljivog ponašanja kod svojih bližnjih... dajte učinite sve to prije nego krenete u revoluciju :D

    omladinka...molim te, kad porasteš i smogneš snage reagirati pravično, bez obzira s kim si blog prijetelj i bez obzira tko ti je na blogu simpatičan, a tko ne - javi se.
    ovako ispadaš krajnje licemjerna i nedobronamjerna.

    ne shvati ovo kao ljutnju, jer me za tebe ne vežu apsolutno nikakve emocije .dakle, ovo je samo moje iskreno mišljenje o ljudskim dvostrukim mjerilima.

    avatar

    09.09.2010. (06:44)    -   -   -   -  

učitavam...