Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • luki 2

    Nitko kao more - u pravu; i nitko nema tako lijepe fotke! :)))) Pusa, pozdrav od Luki+Goldie

    avatar

    30.08.2010. (22:17)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    je jemaš prav...ja san svoju zanju đitu proša u petek...ajde biće još i babjega lita...poz... dalmacija moja inspiracija

    avatar

    30.08.2010. (22:29)    -   -   -   -  

  • ssibenka

    ja se nikidan zabuljila jednoj divojci u dućanu u noge..:"bate otkad ovo nisan vidila" - špagerice!!! :) naravski da je bila furešta...meni je status "s plaže u jaketu" ali ne zalin se, bit ce jos plaze za mene ;) a ove zadnje dvi slike su "..." :D osmijeh ostavljan!

    avatar

    31.08.2010. (08:54)    -   -   -   -  

  • geomir

    E,....da su furešti pametni sad bi dolazili!
    Zato in ne triba šapjat da je sad lipo!! :-)))) Ako te čuju ni sad nećeš imat di surgat! :-))

    avatar

    31.08.2010. (09:54)    -   -   -   -  

  • Kike

    Moj Brodu u pravu si satraše nas ti gliseraši, ovo lito mi se Rato za srce vata, vika da će umrit šta su činili od nas, bacali nas čas na jednu čas na drugu bandu, i presta bi bit užitak kad bi se banda probudila i izneredila nas na moru. U pravu si triba sad guštat, a 7,8 misec držat se kopna.Kike

    avatar

    31.08.2010. (10:21)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Luki2: Nije do mene - do Mora je ;-)
    @dalmacija: Naravno da će bit
    @šibenka: je'l tako da fale!?
    @geomir: Aaaa, ne tribamo brinit za to, nakon ove bure neće nikoga više bit na moru
    @Kike: I zanimljivo je to - šta je gorivo skuplje, toliko ih ima više!?

    avatar

    31.08.2010. (10:22)    -   -   -   -  

  • Neverin

    slažem se, nedelja je bila ko smišljena za đitu baš radi toga što je noć prije bilo takvo loše vrijeme pa je vjetar sve to rasčistio. Gliseraše pozdravljamo sa jedrilice samo srednjim prstom :) a pašteta i pomidor na moru je delicija kao samo takva, kao što mije banana ili panin sa dve fete kruha i sirom najbolja stvarkad se popnem na vrh neke planine.

    avatar

    31.08.2010. (10:25)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Hmmm....... jel se to meni čini ili je odavde nešto isparilo?
    A taman san tila napisat nešto onako baš..... po moju! ;-))

    avatar

    31.08.2010. (15:43)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @neverin: E to je to!
    @čiovka: Isparilo, upravo tako.... ko je vidija, vidija je :-D
    Ali isto možeš komentirat ;-)

    avatar

    31.08.2010. (15:46)    -   -   -   -  

  • mina

    peti i deveti mjesec najlijepši su mi za uživanje u moru.
    ljeti je sve previše konfuzno i kao da mi ga okupiraju.
    a paleta plavih nijansa koja se na njemu odražava neponovljiva je :)

    avatar

    31.08.2010. (23:51)    -   -   -   -  

  • blackwhiteworld

    ja sam u prvi mah pročitala naslov:Nitko kao Mare
    heheee ,da Mare , pa mogla bi i Mare

    avatar

    01.09.2010. (00:35)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @mina: Apsolutno točno!
    @crno bijeli svijet: Naravno da bi pomogla i Mare, u stavri nisi ni falila, recimo naše More je na talijanskom jeziku upravo - Mare :-)

    avatar

    01.09.2010. (06:38)    -   -   -   -  

  • so far away...

    nema do mora :D a sve ove popratne pojave itekako nadknade one puste uvale kad se pronađu :D oooo...znam...i fali mi to tako...morat ću nać nekog brodića opet...pa makar i opet drndavog glisera, i s njima se može do uvala :D

    avatar

    01.09.2010. (08:52)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @so far: Moraš pronać bilo kakav brodić, samo nek je u plovnom stanju ;-)

    avatar

    02.09.2010. (19:31)    -   -   -   -  

  • Roland

    The guy is definitely right, and there's no question. 6

    avatar

    11.06.2013. (08:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...