Komentari

perfumeorpoison.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Blendie

    ja nisam bas zainteresirana za ovakva rumenila, imam feeling da jsa to ne bi dobro razmazala ili bi svaki put zavrsila ko klaun, a i cijena mi je definitivno prepaprena

    avatar

    30.08.2010. (20:11)    -   -   -   -  

  • perfume or poison?

    ma ne, sigurno ne bi pretjerala, stvarno je prozirno kad ga stavis.. treba malo nadogradjivati boju :) nema sanse da zavrsis kao klaun. garantiram!!

    avatar

    30.08.2010. (22:21)    -   -   -   -  

  • Maybe

    predivno je! još da se ohrabriš i staviš slike obraza (samo njih bi bilo dovoljno)! ali je cijena paprena. no, moje mišljenje je, ako čovjek nema puno kozmetike i koristi nekoliko osnovnih stvari onda treba uložiti u tako nešto.

    avatar

    31.08.2010. (09:07)    -   -   -   -  

  • tonkich

    jedne su u butiku a druge su moje :))
    možeš mi se javit na mail s bloga...

    avatar

    21.09.2010. (20:39)    -   -   -   -  

  • mila

    Baš bi ga htjela probat!

    http://fashionrocks-vogue.blogspot.com

    avatar

    25.09.2010. (14:38)    -   -   -   -  

  • Lorelai

    Oduvijek sam bila skeptična prema tekućim rumenilima, ne vjerujem da bi mi odgovarala. A i nije da mi pofarbani prsti djeluju primamljivo :D Četkicom se vjerojatno ne može nanijeti? Onda jedino spužvicama za tekući/kompaktni puder... ali i to je upitno, vjerojatno bi ostale fleke. Da je jeftiniji, isprobala bih, ali 275 kn... uh!

    Lorelai

    avatar

    26.09.2010. (02:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...