Komentari

blogodneverina.blog.hr

Dodaj komentar (41)

Marketing


  • Kojotica

    neverin, nemoj se ljutit, ali uopće nisam pročitala ovaj post, samo sam htjela reći ono što svi znaju . nada je kurva sa velikim K

    avatar

    27.08.2010. (15:41)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @Kojotica, nada je ono što čini da se čovjek pomakne i da od objekta postane subjekt, ali eto po meni je to tako, ne mora nužno biti.. ne ljutim se. Smatram da smo i mi krivi što smo dopustili da dođe na to, shvaćam tvoje razloge, pročitao sam tvoj post...

    avatar

    27.08.2010. (15:59)    -   -   -   -  

  • turimti

    priča ti nije loša.ali...što nudiš ; nadu?!...
    nema nade, ima samo akcija...vidiš kako kojotica jebe svima po spisku kad je došla u pitanje njena plaća i radno mjesto...da je pitaš gdje je bila svo ovo vrijeme dok su se gradile ceste i mostovi, a ljudi po željezarama gubili posao, možda bi rekla kako je trknula na kavu u trst.
    škverani se kurče, a nigdje ih nije bilo kada su propadali jugoplastika, salonit...
    ovdje ne postoji solidarnost, ovdje ne postoji razumijevanje za onog drugog.
    tako su ustaše odvodile ;simu peru, rabina, a kroz špijunku se gledalo...a, kada je i njima zakucalo na vrata bilo je kasno...
    tako ti je moj prika i sa ovom zemljom. "brodu" je "kratak" od 24 dana g.o., a moje je mišljenje tamo gdje te nema toliko ili im ne trebaš, ili nema posla...a, i taj brod treba platiti da bi ga stranac kupio za 16 mil. dolara jeftinije...i mi se pravimo blesavi kada se jednima daje, a drugima oduzima...kažu, bilancu nam popravlja izvoz brodova, a brod vrijedan 50 mil. isporučuju za 36. kakva je to kurčeva bilanca...
    izbori? daš glas ne stranačkom kandidatu, a ono se prikloni onomu protiv koga glasaš...
    zemlja bez morala.
    moralno je krasti dok te ne uhvate...
    nego, gdje sebe vidiš u ovoj svojoj priči?
    na ulici, u italiji, na barikadama u varšavskoj (koja ubleha?), u nvo-u, na čelu mladih nezadovoljnih ljudi ...( idi na www.mladi.info-vidi kako mladi u bih dočekuju izbore ne gledajući i ne čekajući nadu)

    avatar

    27.08.2010. (16:07)    -   -   -   -  

  • Kojotica

    turimti, sori, ja već godinu i pol dana pišem da će doć do ovoga, doduše na slovenskom blogu, djelomično sam se i odvojila od te ekipe jer sam odustala objašnjavati im da smo ovce koje jebe tko gdje stigne i da ćemo na kraju svi ostat bez posla na cesti...
    ja o tome da posla nema, a oni o cvijeću i o tome kako je lijep ovaj svijet - kad gledaš pozitivno...a što da gledam pozitivno, kako ću se moć naučit štrikanja (za koje mi puca kurac) kad dodjem na zavod? jebem ih blesave i zatucane s pomoćju oprah winfrey i njenih new age pizdarija o tome kako sam utječeš na svoju sudbinu - dovoljno je think pink!

    a naravno da svatko najburnije reagira kad je njegova egzistencija u pitanju, jebiga

    avatar

    27.08.2010. (16:17)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @turimti, pa od nade nastaje akcija po meni... nisam mislio na onu "nadaš se baš svemu a ne činiš baš ništa". Ja u ovoj priči vidim sebe u Hrvatskoj a Italija je samo zadnja slamčica spasa iako ni tamo baš nije dobro, ovo što se zbiva kod nas zbiva se i kod njih.. tako da zapravo uteka ni nema, znači zavrnut rukave i zbaciti govna sa vlasti, procesuirat, namiriti državu njihovim stvarima i pokrenut proizvodnju... zapravo je lako ali radi toga se treba postiči nešto jako teško a to je aktivni konsenzus.

    kako postiči da se post ne shvati krivo, naime, ovo nijepost o statici

    @kojotica, ovo je zapravo jako pozitivno što nam se događa. kad je beštija stjerana u kut i kad nema di onda se počinje branit, nadam se da će isto vrijediti i za nas

    avatar

    27.08.2010. (16:20)    -   -   -   -  

  • project mayhem

    ja sam po vokaciji indiferentan tip, tako da mi je sve ovo što pišeš dobro poznato... al me nije briga :D
    ja poznajem čovjeka, i jedino šta se može učiniti je pomoći pojedincu... prošlo je vrijeme kad se borilo protiv ljudske nepravde, prošlo je vrijeme ustanaka i buna, ionako će nas uskoro zamijeniti roboti... ne zato jer mi to želimo, nego zato jer oni (roboti) to žele... robotska ruka je naučila nakon 50 pokupaja kako okrenuti palačinku na tavi. To se možda nekome čini kao blesava i beznačajna stvar, al meni govori dan ONI uče! i to su stavri oko kojih se moramo brinuti, to su stvari protiv kojih se moramo buniti... mikromenadžment mi nikada nije bio posebno drag, uvijek sam volio gledati veliku sliku i barem 10 godina u budućnost... :) Kolektivna paranoja i teorije urote rule!!! Ljudi će preživjeti i politiku i srezavanje plaća i božićnica... neke druge stvari će ipak preživjeti malo teže...

    avatar

    27.08.2010. (16:24)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @mayhem, ako će nam kompovi doči u sabor to je isto bolje jer su logični, nemaju loš smisao za humor i ne smatraju novac jedinim ciljem.. kandiddirat ću svoju Toshibu u sabora, dao si mi ideju :)

    avatar

    27.08.2010. (16:27)    -   -   -   -  

  • Semiramida

    Ma znam Neverine da nisi na mene mislio. Baš sam htjela napisati novi post na onu temu, a tvoj mi je taman dobro došao da ga upotpunim. Jednostavno sam to morala izbacit iz sebe.

    avatar

    27.08.2010. (17:10)    -   -   -   -  

  • mina

    možda bi i postojala mogućnost da se složim s napisanim jer lijepim rečenicama si opisao stanje ali..
    1. nada kao lijek protiv apatije neprihvatljiva mi je iz jednostavnog razloga što nada nije ostvarenje i koliko god ona pružala utjehe ne nudi nikakvo riješenje
    2. govoriš o ljudima koji misle ako se bune ne cijene ono što trenutačno imaju. mislim osobno da ljudi ne cijene uopće ono što imaju a kritiziraju konstantno samo što njihova indiferentnost još uvijek prevladava
    3. "zaslužujemo vlast kakvu imamo".. sve više sam sklona vjerovati u to kao u apsulutnu istinu. oni koje biramo su oni koji nama vladaju. naravno da je trenutno i ljevica i desnica izjednačena s količinom nesposobnjakovića i da bi svaki odabir bio po defaultu loš odabir ali kada si već i sam spomenuo Vladu Gotovca ne mogu se ne zapitati gdje su bili svi ti ljudi željni pravednosti i poštenja kada se glasovalo na predsjedničkim izborima i kada je ovaj iznimam čovjek doživio totalni fijasko. zašto njegove mudre riječi upozorenja nisu doprijele do naroda. zašto je u očima ljudi takav kakav je sa svim svojim odlikama velikog čovjeka bio doživljavan poput kakvog pajaca. malo je ljudi koji su voljni prepoznati
    4. "skrbiti o kolektivnom interesu".. i te su me misli napustile. jedino pojedinca smatram vrijednim pomoći i kada nam se ukaže takva prilika da možemo tom pojedincu pomoći ne propustiti je.. štoviše zgrabiti je kao najveće blago
    5. "svatko od nas zna što je dobro i zlo bez da nam to zakoni i govore".. izuzmemo li one koji doista ne raspoznaju dobro i zlo ostaje nam velika većina koja svojom indiferentnošću za tu razliku ne mari
    6. "ljudi su paralizirani strahom".. nisu nego su i opet jednostavno indiferentni osim onih koji su strah iskusili na vlastitoj koži pa naprimjer svakodnevno trpe ucjenjivanja poslodavaca i pristaju na ponižavajuće poslovne politike upravo iz straha da će posao izgubiti
    7."postoje gore stvari od neplačanja rate kredita, ne dobivanja penzije i plaće, neplaćanja režija a to je gubitak dostojanstva".. e tu se pak nikako ne slažem. moje dostojanstvo u ovoj državi i njenim djelovanjem svakako je narušeno ali postoji onaj moment u kojem bi i svoje dostojanstvo dala za ove stvari koje ti nabrajaš. ne mogu si zamisliti da bi jedna prosječna obitelj izvela zaključak da je dostojanstvo najbitnije ukoliko joj oduzmu stan zbog neplačanja kredita ili ukoliko ne prime plaću i djeci moraju reći sad gladujte jer dostojanstvo se ne smije izgubiti

    ono što svima nama treba da se riješimo kolektivne apatije je jednostavno preskočiti nadu, zaobići je, doslovno odjebati jer u njoj živimo godinama i ne vidim da nam je ikakve koristi donijela

    avatar

    27.08.2010. (18:20)    -   -   -   -  

  • geomir

    A kad ti kume pišeš diplomski?? :-) Oli si ga obanduna?? :-))

    avatar

    27.08.2010. (18:25)    -   -   -   -  

  • Kojotica

    a da, zaboravila sam reći da je pokojni vlado gotovac jedini političar u hrvatskoj do kojeg sam ikada držala, a držim još uvijek
    a minin kometar bih potpisala u potpunosti, jedino što se nadam da ćemo jednom ipak puknuti toliko da će bagra koja se nepošteno obogatila morat bježat glavom bez obzira...što bi reko iztok mlakar u svojoj puntarskoj- nemamo više vila ali i sa motornom pilom može se glavu odrezati

    avatar

    27.08.2010. (19:06)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    @mina na neverinovu izjavu "postoje gore stvari od neplačanja rate kredita, ne dobivanja penzije i plaće, neplaćanja režija a to je gubitak dostojanstva".. kaže:

    e tu se pak nikako ne slažem. moje dostojanstvo u ovoj državi i njenim djelovanjem svakako je narušeno ali postoji onaj moment u kojem bi i svoje dostojanstvo dala za ove stvari koje ti nabrajaš. ne mogu si zamisliti da bi jedna prosječna obitelj izvela zaključak da je dostojanstvo najbitnije ukoliko joj oduzmu stan zbog neplačanja kredita ili ukoliko ne prime plaću i djeci moraju reći sad gladujte jer dostojanstvo se ne smije izgubiti


    i to je sva mudrost. sasvim točno. malo je pojedinca koji će zbog tako apstraktnog pojma kao što je dostojanstvo, žrtvovati tako konkretne potrebe i to vlastite djece.

    najveću prepreku oporavku ove zemlje vidim u totalnom moralnom slomu. osim što je sustav vrijednosti katastrofalan, imamo i problem da se ljudi koji bi nešto mogli dati/učiniti/promijeniti ne žele kompromitirati. također, svatko tko imalo drugačije misli i dalje se bezočno etiketira - ako ne misliš kao mi - njihov si (i onda, po hrvatskoj logici, mora da si komunjara, jugonostalgičar ili ustaša, čavoglavac)

    dok aveti lijevo/desno (partizani i ustaše) i dalje svaku započetu temu rasprave odvedu na svoj mlin - nema naprijed.

    također, ne vjerujem u revoluciju. moj moto je misli globalno, djeluj lokalno. prvo pođi od sebe. ako misliš da nešto možeš dati tom društvu, učini to. nemoj da te u tome spriječe sitne duše koje ne podnose to što možda štršiš, što će te smatrati nametljivcem ("Šta sad ona/on hoće? Šta se pravi pametnim? ), sumnjičiti za častohleplje ili, samo, pohlepu (Zar joj/mu nije dosta?), optužiti za samopromociju ("Kako je/ga nije sram reklamirati se?). radi po svojoj savjesti (u nadi da je imaš).

    dakle, turim ti pita: što ćeš konkretno učiniti?
    pitam te i ja.. osim što ćeš kukati po blogu (sorry, ali to je samo pjesnička slika), što ćeš konkretno učiniti?

    ja baš nisam sklona kritizerima bez pokrića, ako razumiješ o čemu pričam.

    i na kraju, geomir ti je postavio odlično pitanje. što je s tvojim diplomskim? to je jedan od načina da ovom društvu daš pozitivnog sebe.

    avatar

    27.08.2010. (20:43)    -   -   -   -  

  • NF

    dobro mina veli, a ja bih dodao, glasanje na onim izborima za gotovca je bilo pitanje časti, referendum koliko misećih ljudi u tom trenutku hrvatska ima, al i moj stari je zasro s tomcem jebiga. u njemačkoj se uglavnom krećem i boravim u stanovima ljevičara, ovdje baš ne, sjećam se kad su me svojevremeno pitali u berlinu, mislim li da je šuvar bio otrovan, rekao sam, otkud bih ja to mogao znati, ja živim u hrvatskoj.

    avatar

    27.08.2010. (20:57)    -   -   -   -  

  • mina

    @Zona, kako ne bi moje misli ostale nedorečene ipak moram se osvrnuti na tvoje riječi kako je dostojanstvo apstraktan pojam. ne slažem se. itekako je stvaran. ljudi su učinili svijet ovakvim kakav je danas i on se ne može promijeniti dok se mi kao ljudska vrsta ne promijenimo. ne možemo očekivati druge da se mijenjaju dok sami nismo spremni to učiniti. pasivnost i negativna energija najgore je čemu se možmo prepustiti.
    trebamo prepoznati one koji nas izrabljuju, potlačuju i vrše nad nama nasilje i nepravdu i oduprijeti im se prestajući biti pokorni sluge lošim gospodarima.
    dostojanstvo je naše osnovno ljudsko pravo. bez tog prava nismo ništa doli praznih ljuštura tek podsjećajući na čovjeka.
    upravo na takva razmišljanja o dostojanstvu kao apstraktnom pojmu oni i računaju. samo dok takva mišljenja prevladavaju njihove se bolesne ambicije mogu rastezati beskonačno.
    govor Vlade Gotovca o ljudskim pravima trebalo bi pročititi, isčitati i zapamtiti svaku riječ kao najvrijedniju poruku koju možemo uputiti samome sebi

    avatar

    27.08.2010. (21:35)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Bravo, Neverin; odlično Mina! Potpisujem Te a stiže i novi post kod mene - koja vjeruje u nadu i bolje!
    Pozdrav od Luki+Goldie

    avatar

    27.08.2010. (21:48)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    @mina: men'se čini da ti moje komentare čitaš prilično površno (ili zanemaruješ da ni moje misli u jednom komentaru ne mogu biti baš dorečene.. iz čisto objektivnih razloga) :)
    naime, uvjerena sam da dobro poznajem pojam i što je to dostojanstvo i koliko je ono nužno u čovjekovom životu. no, postoje trenutci kada ljudi progutaju knedlu i sagnu glavu jer se osjećaju odgovornima za one koji nisu tražili da dođu na svijet. ne govorim da je to dobro ili loše, već samo da je očekivano ponašanje kad su u pitanju ljudi koji moraju prehraniti svoju djecu. čak nisam spominjala ni one koji bešćutno zlorabe takva stanja. dakle, samo sam se referirala na Neverinovu opasku o priroitetima tipa: rata za kredit stana i dostojanstvo. sve ostalo je teška filozofija.

    avatar

    27.08.2010. (21:52)    -   -   -   -  

  • mocvara

    ..... nada......odleprsala sa Levanticom ..... bas sam tuzna

    avatar

    27.08.2010. (22:54)    -   -   -   -  

  • mina

    @Zona, s obzirom da si se složila s mojim riječima i u istom kontekstu dostojanstvo okarakterizirala kao apstraktni pojam osjećala sam obvezu nadodati kako ono za mene nije apstraktno.
    zaista nemam sposobnost čitanja misli i jedina namjera moga dodatnog komentara bila je da to do kraja razjasnim.
    nisam osporavala tvoje znanje o samom pojmu dostojanstva i još manje sam u svom čitanju bila površna.
    moj zaključak kako se s određenom tvojom tvrdnjom ne slažem može po mogućnosti, ako je potrebno, proizvesti dodatni komentar s tvoje strane a nikako insinuacije o mojoj površnosti. oprostit ćeš mi na mojoj otvorenosti ali za mene je površnost jedna od najgorih ljudskih osobina i kada stavljaš tu riječ u svojstvo samnom smajlić nakon toga čini mi se sasvim nepotreban

    avatar

    27.08.2010. (22:57)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    dostojanstvo jest apstraktni pojam. ne možeš ga djetetu namazati na kruh. čokolino i mlijeko, pak, vrlo, vrlo konkretan. osobito kad ga nema. u tom smjeru čitaj moj komentar.
    površnost je neprecizan pojam. projekcija precizniji. smajlić stavi gdje ti paše. ne da mi se dokazivati da je bio iskren.

    avatar

    27.08.2010. (23:06)    -   -   -   -  

  • maxflu

    Trebalo je imati dostojanstva i kad je Vlado Gotovac osuđen na 4 godine robije 1971 pa prosvjedovati protiv toga i solidarizirati se sa njegovom sudbinom a ne ga danas prizivati i kleti se u njega....
    No izgleda da tada nije bilo dostojanstvo prioritet već je prodano za sindikalne svinjske polovice :(

    Koliko zadnjih godina pratim net ispada da je Gotovac mogao glatko pobijediti na izborima koliko je ljudi onda glasalo za njega.... a u stvarnosti znamo kako je prošao...

    Više sam sklon mišljenju da sva ova današnja busanja u Vladu Gotovca jednostavno prodavanja muda pod bubrege

    avatar

    27.08.2010. (23:06)    -   -   -   -  

  • NF

    ja sam glasao, tu mi sigurnost ne možeš odjebati, a 1971. sam i ja bio premlad :P

    avatar

    27.08.2010. (23:21)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    ja jesam za pozitivu. osim ponekad, kad mi je već svega dosta. ne želim umanjivati tvoje namjere i ne želim ispasti kukalo, ali iz pozicije osobe koja u svojoj kući djelomično stavlja kruh na stol da bi ja i ukućani imali što jesti - da, mijenjala sam svoje dostojanstvo za hranu, režije i ratu kredita, i činim to svaki mjesec (ipak, do određene granice: na posljednju eksploataciju i ja sam udarila šakom o stol). čovjek si ne može pomoći, a da ne osjeća barem malo nemoći. ipak, borimo se, svatko pojedinačno i time i za sve nas da nam bude bolje. jer sami postajemo sve bolji. LP

    avatar

    28.08.2010. (09:43)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @Semiramida, ajd dobro je sve što se mora izbaciti, bolje nego držati u sebi :)

    @mcmlx, nada je kocka i nitko ne garantira da će se ispunit ono čemu se nadaš ali bolje je pokušat nego sjedit doma i plakat zar ne?

    @mina, opa kolko stavki:)

    1.ni meni nada nije ostvarenje, ona je prvi korak bar da ne bude apatija, meni je ostvarenje za sada prosvjed na trgu sv marka a onda ćemo vidjeti

    3. čovjek ima pravo da bude u najboljem mogučem svijetu po meni. Iako vidim da je nečinjenje ničega krivo za ovu stvar u kojoj jesmo i dalje mislim da ne zaslužujemo ovakvu vlast. Nitko ne zaslužuje da ga se vara i krade ma koliko indiferentan i inertan bio..

    2. slažem se

    4. vjerujem da nam nema druge, osuđeni smo skrbiti se o kolektivnom interesu jer ovisimo kao pojedinci o njemu, pa gle skandinavci kako dobro shvaćaju opći interes... to što je nama zadnja rupa na sviralu je drugi par rukavica...

    5. ma to je više neka nada da je tako, nisma siguran ali to je moja nada da je čovjek u svojoj srži na kraju ipak dobar, čak i Kutle :)

    6. ima indiferentnih da, i oni koji se nadaju da će se stvari rješiti same za sebe ali mislimda se ljudi boje isto, jer uljuljani smo u tome da je najgore prošlo kad je bio drugi svijetski rat i sad molimo boga da se sranja više ne ponove, mislim da su ljudi kukavice.. aonda kreču one ucjene sa plaćom, kreditima itd..

    7. to nisam niti mislio, smatram da ovo što mi imamo "nedostojanstvo" leži u tome što smo si dopustili da drhtimo kad će poskupiti kruh i sve te materijalne stavke, od dostojanstva se ne živi ali zar smo zaista stoka sitnog zuba?

    uostalom meni je nada smao prvi korak prema akciji, jebeš nadu samu za sebe, kažem ti treba prosvjedovat tamo gore u Zagrebu ali nada "sjedi doma i čekaj" ničemu ne služi

    eto.. jedva sam uspio odgovoriti na ovo koliko mi se vrti u glavi :)

    @geomir, između jednog i drugog odlomka piem blog :)

    @kojotica, naravno da sam ja mislio na tu vrstu nade, trebamo se odreči te "sigurnosti" za koju msilimo da je stvarna i podiči bunu i da gledamo ona govna kako tucaju kamen od jutra do mraka, mislim da je taj prizor orgazmičan.

    @zona, ja vjerujem u revoluciju i kada mislim o njoj ne mislim na giljotine kao u francuskoj revoluciji i priče da reolvuija jede vlastitu djecu, vjerujem u taj prosvjed da ona govna konačno shvate da moraju odjebati troskokom sa vlasti.

    meni je dostojanstvo jako konkretan termin, ako netko pokušava napraviti budalu od mene ja ću se braniti a ovi na vlasti rade sustavno budale od nas 20 godina, tako da mi kao narod ne ponašamo se dostojanstveno

    što mislim napraviti? stvoriti si ime jer bez diplome si nitko i ništa u očima ljudi, ko će slušat jednog apsloventa? nitko ... ali nisam toliko glupda izađem sam sa nekim transparentom i skažem ko marin stošić po rijeci, to je hvalevrijedno ali ništa dosad nije promjeni, mislim da se treba stvarati kritična masa jer mi je puna kapa ljudi oko mene koji se ponašaju kao da smo oduđeni na ovo sranje

    na osobnoj razini ne mogu promjeniti ništa ako krenem od sebe i činim dobro onima blizu sebe. Imaš takve popve koji su jednostavni ljudi, koji se druže sa narodom i nisu kao ova likovi na Kaptolu ali oni su ipak na dnu, daleko od mjesta gdje se odlučuje. Tako i ja mislim da nije dovoljno biti reformiran i dobar u svojoj sredini.. mislimda se treba djelovati globalno jer inače zaslužujem ono što mi se dešava. Moj diplomski ide punom parom, već sam na 30-oj stranici, hvala na pitanju...

    ps. neda mi se pričati o ustašama i partizanima... to nije gospodarsko pitanje koje će rješiti išta u ovom narodu

    @NF, bio sam klinac kad je Gotovac htio promjenit nešto, šteta je što takvog čovjeka nema više jer nam je potreban.

    @mocvara, ko ti je ta Levantica?

    @Da i ja nešto, tada nisam postojao pa mi možeš oprostiti što nisam prosvjedovao protiv Gotovčevog pritvaranja?

    @Bookraj, ja sam za onu nadu koja pokreče ljude iz sovjih komotnih stanova na mrakov trg, sigurno nisam za onu nadu u kojoj si tepaš "božebože neka bude bolje pliz pliz" :)

    avatar

    28.08.2010. (15:27)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    kao svjedok, promatrač pa i aktivni sudionik, odgovorno tvrdim da prosvjedi nisu učinkoviti kada je u pitanju dugoročno rješavanje problema, jer da jesu... Srbija bi bila jedna od najrazvijenijih zemalja regije pa i šire (jebemti, sad ne smijem staviti smajlića :( )

    ima nešto i u mentalitetu ljudi. samo, za takav problem ne postoji dovoljno dobar prosvjed, niti teorije društvenog uređenja. nema te koju neki narodi ne bi sjebali.

    avatar

    28.08.2010. (16:37)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @Zona, kao svjedok promatrač i sudionik mogu ti reči da nečinjenje ničega dovodi do ovoga što smo spali danas a uzimam Hrvatsku kao egzemplarni primjer. Ne znamo što nas može čekati dan nakon prosvjeda ali mislim da si čak i ti sigurna da oni koji su na vlasti ne mogu riješiti ništa pošto su i sami velika porcija problema. Smatram da je bolje pokušati nego ne činiti ništa. Naprosto HDZ mora pasti (bez da ga zamjeni sdp naravno), bez toga nemam nam pomaka prema boljem. A nada je na nekin način i kurva, kao i kocka uostalom...

    avatar

    28.08.2010. (19:02)    -   -   -   -  

učitavam...