Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • odmak

    Skrivaš se na ljetovanju, a ja se pitam di si!

    avatar

    26.08.2010. (08:49)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    kako je osječka vizura upala u tu priču? kao arhitektonski svjesna ili nesvjesna?

    avatar

    26.08.2010. (09:27)    -   -   -   -  

  • Kinky Kolumnistica

    Tijekom svojih putovanja volim i glagole i imenice, i ekspresiju putem činjenja, kao i impresiju putem gledanja. Međutim, često puta se pitam - čuju li turisti? Njuše li? Koliko pozorno kušaju? Osjećaju li uopće taj grad za koji su odlučili dati novce kako bi kroz njega kročili. I dok kroče, koliko se stapaju s ulicama, s licima mještana, s vizurama, sa zrakom koji ih sve obavija, sa duhom kojega grad ili ima ili nema, s uličnim događanjima koja nisu pompozno najavljena na velikim plakatima? Naravno da je i arhitektonska svjesnost važna, i sama uživam upravo u tim sažecima svega onoga što se ima za vidjeti u nekom gradu (a jedino u čemu više uživam je kada se nađem lice u lice s tim građevinama i pričom koja stoji iza njih), ali kada sve to stavim na stranu, pitam se o onom, po meni, najvažnijem: koliko posjetitelji nekog grada/sela osjećaju i koliko upravo tih - osjetilnih - dojmova ponesu u svojim srcima? :)

    avatar

    26.08.2010. (11:19)    -   -   -   -  

  • luki 2

    @Kinky, odličan komentar kao i uvijek! Također, potpisujem od riječi do riječi Tvoj komentar iz prethodnog posta! :)))) Ko i komentar Pera u šaci ispod njega - jer zagovaram potpuno isto - i razmišljam potpuno isto kao i Ti! :)))) Iako, da sam ja napisala i potpisala taj komentar - vjerojatno bih od vlasnika ovog bloga BILA karakrerizirana kao malograđanka! :)))))) Dvostuki kriteriji, dvostuki kriteriji....
    Pozdrav, Luki+Goldie

    avatar

    26.08.2010. (13:49)    -   -   -   -  

  • grinch

    prva slika je genijalna. a ni druge (dve) nisu loše. podsjećaš me tak bjeloput, crno-bradat i kratko(daleko)vidan na jednog frenda iz srednje koji me pak podsjeća na jerryja seinfelda. no, tu negdje prije seinfelda sva sličnost prestaje.
    e a ovo o čem pričaš je isto ko što ja u budimpešti u par dana obiđem sve muzeje koji postoje a u zagrebu mi treba nekoliko godišnjih doba da se natjeram otići do msu-a.
    ugl. mislim da nije stvar samo u postojanju ili nepostojanju karte znamenitosti nego i u tome kako si si ti u glavi zamislio to putovanje. dakle, jel idem razgledavat, točat noge u moru ili, ne znam.. skijat? iskreno rečeno, meni super dođu te ''crikvenice'' i odmor od arhitekture. i kad si već unaprijed u glavi posložim da idem točat noge, nemam grižnju savjesti što nisam promatrala arhitekturu.
    a to pak ''kako si si ti u glavi zamislio to putovanje'' ima direktne veze s ''postojanjem ili nepostojanjem karte znamenitosti'' odnosno s onim najavljenim kao nešto što treba zapažati/ raditi.. dakle u pragu se razgledava arhitektura i pije pivo a u crikvenici se toča noge u moru i jede riba sa gradela (i pije pivo, jer se pivo svugdje pije).
    i jebemu vratila sam se na tvoju početnu tezu :/ ah. a htjela sam još nešto reć al sam putem izgubila nit

    avatar

    26.08.2010. (15:09)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    ODMAK - pročitala si više nego što piše: nije, ne radi se o ovogodišnjem ljetovanju - zapravo sam se ipak skrivao :)
    BOOKERAJ - to mi je domicilna vizura iz koje krećem u sve druge priče - ali ovdje je samo kao primjer (bilo koji drugi grad je mogao jednako dobro poslužiti) tog pomaka od točke na kojoj ''mapa'' oponaša ''teritorij'' do točke na kojoj ''teritorij'' oponaša ''mapu''; od fikcije koja oponaša stvarnost do stvarnosti koja oponaša fikciju (a koja time sama postaje stvarnija od stvarnosti) - poanta je u tome da se turistička arhitektonska svjesnost uvijek zbiva kao takva vrsta hiperrealnosti: ide se u intencionalno razgledanje znamenitosti
    KINKY - točno, ali nas isto tako i gnjave da sagledavamo ovo i ono, iako mnogokad nikome nije do sagledavanja, ni njima ni nama, nitko ne sagledava, nego to po ritualu - oni gnjave nas, a i mi njih time što nas moraju po sili dužnosti time gnjaviti
    LUKI - dokad ćemo ovako? Ja ti razliku ne mogu silom nabiti u glavu ako ju sama odbijaš shvatiti. Zar ti se nisam ovdje već maksimalno precizno rastumačio (komentar 11.08.2010. - 18:12)? A uopće nije teška misao, evo dodatno ću je ogoliti na suštinu, kad vidim da moram. Ali prije svega, nije mi drago što se svi skupa nabacujemo terminom ''malograđanštine''. Ja ga namjerno nisam koristio, pošto je to jedna široka etiketa, etiketa opće prakse, koju se može praktički svakome nalijepiti i uvijek će u nekom smislu odgovarati, dok sam ja imao na umu nešto sasvim precizno, i sasvim precizno se izražavao. Zato sam i rabio termine ''Čedna'' i ''Osvetnica'', za koje sam nedvosmisleno odredio što točno imaju značiti. Nema, Luki, nikakvih dvostrukih standarda: ono što sam dozvolio Missillusion i Kinky je da ne pristaju na usputni seks i da nemaju stomak za to; potpuno istu stvar dopuštam i tebi ('ko sam ja, uostalom, da bih to i mogao ne dopuštati) - i po pedeset peti put to naglašavam, počevši s postom samim. Primjedbe koje sam imao spram tipa ženskog stava koji sam nazvao Čednim (pa se ti u njemu prepoznala) je moment u kojem se Čedne osjete Boljima od onih koji su druge vjere (''muških svinja'' + ''dronfulja''). Missillusion i Kinky su podvukle svoje pravo da rade što žele i kako žele i točka, nisu išle dalje od toga, amen; ti kao Čedna si, naprotiv, nastupila u svojstvu Bolje. Vidiš razliku? Razlika je derastična.

    avatar

    26.08.2010. (15:29)    -   -   -   -  

  • kurvabezmotike

    @luky - kako ti se više da? kakvi dvostruki kriteriji?
    one ne pristaju na neobvezni seks iz svojih razloga, ti također.
    međutim, nijedna od njih nije s visoka one koji pristaju nazvala dromfuljama, svinjama ili kako već ono bi, maj gad.

    avatar

    26.08.2010. (15:32)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    KURVABEZMOTIKE - ;
    GRINČ
    - crn, bradat - da, očito
    - kratkovidan - i to, pomalo, od negdje treće godine faksa ('oće to naš faks ljudima učiniti, kao što ti je poznato)
    - seinfeld? - ha ha, tako se bome još nikada nisam doživljavao :)
    - a bjeloput, kažeš? pa sad, ovo me iznenadilo... ni takvim se nisam nikada vidio, naprotiv - bijelac jesam, to da, no sam se među drugim bijelcima baš uvijek isticao tamnoputošću fenotipa, naime familijarno, svi su mi u obitelji više Afrika nego Sjever... ne crvenimo lako na suncu... mislim da je stvar u tome da što sam stariji sve sam neskloniji sunčanju... a možda malo i u smanjenoj rezoluciji (uživo sam, ako više i ne prednjačim drastično ''obojenošću'' kao negdje tamo do punoljetnosti, s obzirom na temeljito nesunčanje sve od tad, ipak još uvijek obojeniji od većine ljudi oko mene)

    avatar

    26.08.2010. (16:41)    -   -   -   -  

  • grinch

    nisi dobro pročitao. taj frend podsjeća na seinfelda (iako se trudi ne podsjećati). veza s tobom je ova fizička. btw. mene je faks pogrbavio. oćoravila sam davno prije.
    al te pogodilo ovo bjeloput. haha. ne znam, na slikama si bijel (skoro ko ja). bijele puti tamnih dlaka.. divan opis :P a kojom brzinom crveniš na suncu, to bomeć ne znam.

    još nekaj. one terenske na našem faksu su super zato kaj te tjeraju da gledaš arhitekturu i tam di se ne bi sjetio gledat. žao mi je kaj nisam išla u dalmaciju.

    avatar

    26.08.2010. (17:39)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    GRINČ - da pogodilo - odlepio sam načisto :) - ma ne, ti si prva kojoj sam došao bijel pa me zbunilo, čisto me kriza identiteta uhvatila - WTF! - što sam uopće ako nisam crnac? - što je sljedeće? - otkrit ću da sam zapravo žena?

    avatar

    26.08.2010. (21:11)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Dragi Pero, jest, jest - razlika jest derastična, slažem se! :)))))) A zašto bi svi bili jednaki?! Neka uravnilovka, što li?!
    Niti startamo iz istih pozicija, niti nam se iste stvari događaju u životu - i trebaju postojati razlike.
    Pa, nismo roboti, zar ne?! :))))) Bilo bi dosadno....I nepravedno! Hoću se razlikovati, ako sma bolja ili lošija u nečemu - i znam prihvatiti i kaznu i nagradu za loše ili za dobro...
    Dapače, različitosti ispunjavaju i osobno - želim se razlikovati; ne biti u jednoj gomili...
    I stoga, dozvoli, da se baš kao i netko tko se osjeća superiornijim nad nekim, tko krade i ubija i svoje vrijeme po slili zakona provodi u zatvoru, tako se i ja - eto - osjećam isključivo u ovoj temi o kojoj govorimo, da ne bi bilo zabune - MORALNO superiornija spram onih koji lažu, varaju, promiskuitetni su - jer ja sam govorila i spominjala upravo takve ....I na njih mislim....
    U ovom slučaju, da moja "bogomolja" jest bolja od drugih!
    U čemu bi to bili ravnopravni?! Jedino u tome da imaju pravo koristiti svoje tijelo, baš kao Ti i ja, prema vlastitim nahođenjima, moralu,odgoju....I biti spremni na posljedice svoga ponašanja, naravno...
    A ja imam pravo na to da mi takvi nisu simpatični; dapače - da mi se isti gade...To je moj osjećaj; tako razmišljam - kao što se ovakav moj stav može gaditi - tim drugima...
    Ovo je moj zadnji komentar na ovu temu. Morala sam, oprosti, "odgovoriti" - jer si u prošlom postu Ti postavio karte tako, kao da se Čedne (ja) trebaju nečega sramiti...E pa, neće biti...
    Srdačan pozdrav; oprosti još jednom na trakavici - bez brige, neću više! :))))) Bez ljutnje; bez osobnih konotacija - i hvala na mogućnosti komentara.
    Srdačan pozdrav, Luki+Goldie

    avatar

    26.08.2010. (22:37)    -   -   -   -  

  • Neverin

    bo, nebi rekao da u Crikvenici ima išta za vidjeti, nešto sam načuo da je pandan Opatiji kao biser istočnog kvarera i ako su austrijanci Opatiju uljepšali onda su mađari Crikvenicu ali meni se tako ne čini...

    avatar

    27.08.2010. (00:09)    -   -   -   -  

  • j.

    ovo s teritorijem i mapom podsjetilo me na danas popularnu priču o Matrici; pitanje je uvijek: tko crta Mapu, da mu m... agresorsku ... :)))))
    zato su putovanja bez mape najbolja terapija, za početak preporučam uliti nešto derivata u plehnatu muzu (ili još bolje: potjerati pedale) i tražiti takoreći pod nosom... bitno je samo da čovjek uvijek ima odmak od potrebe da neki teritorij učini svojinom u ma kojem pogledu
    naime, tragač će tek tada biti u mogućnosti i u Pravom, Velikom i Bijelom Svijetu otkrivati stvari koje su istinski pronalazak sebe (jer ništa drugo niti ne tražimo putujući)
    recimo kao kad sam ko slinavi i neprilagođeni dvadesetogodišnjak u onoj sivoj i prašnjavoj Pešti na melankoličnom kraju osamdesetih otkrio birtiju pod nazivom Majakovski, u kojoj su na zidu na ruskome bili otisnuti oni besmrtni stihovi o stihovima i akveduktima
    koja rupa, koja samoća i koja slijepa ulica... ali ja sam disao punim plućima sjedeći uz izlog na ruksaku i srčući nekakav jeftini EgriBikaver u toj špelunki dok su me divlje i daleke Vladimirovičeve oči opominjući gledale sa fotografije (sjećam se da u tih par dana nikako nisam mogao prestati pjevušiti mračan Mizarov Hoden Že kao najavu predstojeće kataklizme)
    zar bi se itko već u to doba (kad je primjerice jedan adaptable Bono isfuravao Wendersa i Cavea i šparao za svoj prvi Trabant) usudio takvu stvar ucrtati u bilo kakvu Mapu?
    pozdrav i najte kaj zameriti!

    avatar

    27.08.2010. (09:07)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    LUKI - bog s tobom; dosad si govorila: ''nema razlike''; sada pak kažeš: ''ima razlike - i šta onda, tko mi što može, ja imam pravo na tu razliku, imam pravo da budem uvjerena u svoju moralnu superiornost''. Mašala. Napokon. To mi je i dovoljno, Luki: ništa više ne tražim od tebe. Meni je samo bilo stalo da to konsenzusom razlučimo, što je posrijedi, a sad kad konsenzus o razlici imamo, nije mi stalo da te ubjeđujem da iz toga onda izvlačiš drugačije zaključke. Ti si izvukla svoj zaključak, ja sam izvukao svoj, i to je limit koliko se među nama po tom pitanju uopće može. A neka svatko treći i četvrti dalje izvlači svoje zaključke - to više nije moj posao.
    (P.S. - nije jasno zašto se ispričavaš što ''odgovaraš'' i zahvaljuješ na toj mogućnosti - ne sjećam se da se ti i ja na ikoji način osobno poznajemo, znači stvar ne može biti osobna, niti bih imao razloga da ti uskraćujem mogućnost komentiranja.)
    NEVERIN - ne bih znao, nisam gledao

    avatar

    27.08.2010. (09:11)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    J. - flâneur!... Ali šta je ovo danas, svi se nešto ispričavaju i strepe da ću zamjeriti - ne znam kad sam postao tako strašan...

    avatar

    27.08.2010. (09:28)    -   -   -   -  

  • grinch

    evo i ja se ispričavam. a mislim da bi se trebala i mala plava. mada meni se i 8.red ukazuje kao potencijalni.. ups, morat ću se sad opet ispričati :P

    avatar

    27.08.2010. (14:05)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    MALA PLAVA & GRINČ - Grinč, preduhitrila si me: taman sam mislio odgovoriti kako sam ja zapravo imao na umu zamjenu (ispričavam se, oh ispričavam se) druge riječi iz devetog reda i prve iz osmog - i zar mislite da se to slučajno tako namjestilo? Da, drago mi je da ste opazile - upravo je to bila ta poetika!

    avatar

    27.08.2010. (16:52)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Nema veze - zato mi je pjesma i njegova ljubav - prekrasna! :)))) Pozdrv, Luki+Goldie

    avatar

    28.08.2010. (00:42)    -   -   -   -  

  • BANANA NANA

    Da, mogu reći da razmišljamo na sličan način. Jednostavno postoji neka distinkcija, ponekad velika a ponekad mala, između onoga što je negdje najbolje i onoga što se servira kao najbolje. Jedna ulica ili građevina ili most u Pragu je brend, a istu priču, možda i bolju ima neki most kod nas, samo ona nije ispričana

    avatar

    23.04.2016. (02:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...