Komentari

sveosimsusveosimsu.blog.hr

Dodaj komentar (39)

Marketing


  • deica ^^

    Eii.
    Imam Apartment life i super mi je :DD
    Najbolje su mi prva i druga frizura.
    Obožavam odjeću iz ovog nastavka.
    Nažalost nemam Free time pa ti nemogu pomoć.
    Potraži još malo po internetu ;)
    Sretno !

    :*

    avatar

    23.08.2010. (17:03)    -   -   -   -  

  • Janie B. Page

    zvuči stvarno prefora...ali grafička mi ne dopušta simse :/ šmrc. od ovih frizura mi se sviđa samo prva. odjeća je kul. :D

    avatar

    23.08.2010. (18:01)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    ja nemam taj nastavak :/
    imam samo onaj normalan sims 2. xD
    haha. (:

    avatar

    23.08.2010. (23:13)    -   -   -   -  

  • Anne Stalker. :)

    Sorry šta ovako kasno dolazim. Nisam bila nekih tjedan dana uopće po blogu.. osboni razlozi su u pitanju...
    jbg.. nadam se da mi ne zamjeraš. :S

    nisam nikad imala apartment life nastavak.
    hahah ima i onih koji ne kuže o čem se radi uopće tu hahahah.xD
    ona crvenokosa zurka mi je najljepša.^.^
    teehee da ga imam ja bih odmah napravila vješticu.. =D
    jebiga, neznam kako napraviti vrtić...xDD

    xx.

    avatar

    24.08.2010. (12:02)    -   -   -   -  

  • Nicole the slatkica

    Eiii! Ja stvarno želim neki novi The Sims 2 ali nezz koji je najbolji. Mislim, želim neki sa novim frizurama, odjećom... Koji preporučaš??? Sims 2 apartman life mi se sviđa... Svakako ću pokušati onaj kod koji si mi dalča... Ali za što služi?? Naravno da se čitamo! :) Pozzz!

    Bye bye by me!

    avatar

    24.08.2010. (13:17)    -   -   -   -  

  • Nicole the slatkica

    BTW, jesi logirana u www.thesims2.com ? Jer ako si ulogiran možeš napraviti sirene, imat aute.... Pa me zanima ako si ulogirana koje sve podatke moraš staviti o sebi? Hvala!

    Bye bye by me!

    avatar

    24.08.2010. (13:25)    -   -   -   -  

  • simsica

    super post!!meni je naj frizura ona 3

    avatar

    24.08.2010. (13:32)    -   -   -   -  

  • Nicole the slatkica

    Eeee! Ja sam se ulogirala u www.thesims2.com ! Ajme, presuper je! Downloadirala sam sirene, vile, aute, škare, garažu, poznae ličnosti poput Rihanne, Beyonce.... Super jee!! Preporučam svim Sims ljubiteljima da se ulogiraju na tu stranicu... Ima stvarno svega ii svačega! Pusa!

    BTW. meni je naj friz 1.!

    Bye bye by me!

    avatar

    24.08.2010. (14:56)    -   -   -   -  

  • Roza blog :D

    ejjj
    novi avatari na mom blogu
    svrati i prokomentiraj ih

    avatar

    24.08.2010. (16:54)    -   -   -   -  

  • Just me and my life. ^ ^

    Eii Tnx na kommu
    sviđaju m mi se slike :D

    avatar

    24.08.2010. (18:11)    -   -   -   -  

  • Abbey Dawn Art

    eei!
    .imam nove stvari.
    .swratii i prokomentiraj!.


    peace ^^

    avatar

    24.08.2010. (20:08)    -   -   -   -  

  • Anne Stalker. :)

    ej. Za mobitelom sam [na kuhinjskom stolu sa bocom nutele pokraj sebe i uz to me hvata paranoja od čudnih zvukova iz hladnjaka] pa cu bit kratka..xD
    Prvo..hehe. Ja sam jedna od onih osoba koje uvijek čitaju tuđe postove, ma koliko iscrpni ili dugi bili. A tvoji su mi zanimljivi jer san prije i ja igrala sims pa mi je baza čitat o tome..^^
    E sad, lik koi nas je pratio.. Izgleda ko da ima 16-17 god, al ono pusi itd.. Haha ti si od tog pedofila bjezala a mi isle za njim da malo i on vidi kako e to kad ga netko prati..xD i da, vcrs ga nismo vidili :S haha..

    Ajd.. Do ponedjeljka..xx. ;)

    avatar

    25.08.2010. (00:50)    -   -   -   -  

  • Nicole the slatkica

    Eiii! Znači, s tom šifrom mogu kontrolirat petse! Ajme hvala!!! Hvala na preporukama i komentarima. Ako budeš skidala sirene i ostale, onda preporučam da svaki put kad jednog sima downloadiraš, pokreni The Sims 2 pa izađi. I tako svaki put jer ti inače ne uspije. Ako trebaš pomoć oko toga – samo javi! Pozzz!

    Bye bye by me!

    avatar

    25.08.2010. (08:31)    -   -   -   -  

  • Roza blog :D

    Ejjjj
    najbolja mi je frizura treća
    a odjeća ona četvrta po redu

    avatar

    25.08.2010. (11:40)    -   -   -   -  

  • Janie B. Page

    post :)

    avatar

    25.08.2010. (13:36)    -   -   -   -  

  • Wathever

    ei..
    fora odjeca i frizura.. ali sam se sad osisala pa nemrem nikaj isprobati..:D
    nezz kak napraviti vrtic ner se u tpo ne razumijem. ali taj novi napstavak se cini fora..:D

    novo kod mene,..:D

    avatar

    25.08.2010. (14:04)    -   -   -   -  

  • DoNoVaN

    čao ok je post no to već znam i malo je boring

    avatar

    25.08.2010. (14:09)    -   -   -   -  

  • Nicole the slatkica

    Eii! Kako si? Ja sam napisala novi post i bilo bi jako sretna da ga pročitaš... Hvala puno! Pozdrav!!!

    n.n

    Bye bye by me!

    avatar

    25.08.2010. (16:16)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    .novo :D

    avatar

    25.08.2010. (19:22)    -   -   -   -  

  • Megan Eaton.

    Oi!
    Hvala za linkove,ja cu tebe ubacit za kojih po ure jer planiram pisat post pa ce mi bit usput :D
    Inace me Sims ne zanima.
    Al ova zadnja slika odjece je prejebena :DD
    Punk i ta sranja ^^
    I svidja mi se ova prva slika s neta.
    Punkic.
    Roksa. < 3
    Um..mislim da sam sve rekla.
    Pa toliko od mene za sad

    avatar

    25.08.2010. (22:08)    -   -   -   -  

  • Megan Eaton.

    Novoo.
    Daa,znam da previse pisem u zadnje vrijeme. I zaaoo mi jee.
    Al ne mogu si pomoci. Jednostavno ne mogu.
    Ipak se nadam da ces svratiti.

    avatar

    25.08.2010. (23:06)    -   -   -   -  

  • -Stigmata.

    Hellou.
    Yay,imam to xD
    Obožavam AP life.
    Stalno si radim vještice xDD
    Samo.. mogu li si JA ikako radit stan? Msm,netko mi je reko da se za to mora skinut neki cheat.. A ne želim niš skidat,komp mi je i ovako pretrpan sranjima. -.-'

    Ma nema veze. Supp post. :DD

    avatar

    26.08.2010. (01:28)    -   -   -   -  

  • **I want to know,what will Heaven be like**

    haha
    hvaaalaaa
    big lajk za sims 2 apart.. xD

    avatar

    26.08.2010. (14:40)    -   -   -   -  

  • Nicole the slatkica

    Eiii! Napravila sam još jedan blog za koji će znati samo čitatelji mog pravog bloga (Nicole the slatkica). U njemu ću vas pitati za savjete. Ti si čitateljica mog pravog bloga i zato te molim da mi pomogneš oko jednog ljubavnog problema kojeg sam napisala već u 1. postu. Ovo je adresa mog drugog bloga:

    myproblems.blog.hr

    Molim te, pročitaj post i savjetuj mi! Plizzz!

    P.S. kad će novi post kod tebe?

    Bye bye by me!

    avatar

    26.08.2010. (17:49)    -   -   -   -  

  • deica ^^

    Eii.

    Novo kod mene. (:

    avatar

    26.08.2010. (18:05)    -   -   -   -  

učitavam...