Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • borut

    U nas se je govorilo "smokvo, smokvo, padni mi usta", jer je odmor u njezinome hladu toliko savrsen da ti se ne da niti ispruzit ruku za ubrati slatki plod.

    avatar

    18.08.2010. (20:11)    -   -   -   -  

  • čiovka

    A bilo ih je i po četrdeset kn.
    Ja ih ne volin ali one crne su mi lipe za vidit i čujen da su baš slatke. :-)

    avatar

    18.08.2010. (20:32)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    eto nisi moga boje napisat...a ja san moje taman danas meka u rakiju...pijane smokve su ludilo...aj u smokve, ma dosta je bilo ... dalmacija moja inspiracija

    avatar

    18.08.2010. (21:48)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    obozavam ih! jedno sam studensko gladno ljeto gotovo pa zivjela od njih :). a marmelada od smokava je bila valjda jedna od najboljih koje sam ikada napravila/jela! hvala da si me na to podsjetio, radit cu ju i ove godine!

    avatar

    18.08.2010. (22:03)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Obožavam smokve, i suhe - a pogotovo svježe; uz malo kruga...Mljac! Predivan tekst; fotke za peticu!
    Pusa, pozdrav od Luki+Goldie

    avatar

    18.08.2010. (22:21)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Lipo napisano, smokve obožavam, baš ovih dana guštam u njihovom medu mmmmm. Ali onaj ko ih bere, zna kako je zajebano uć među smokvine krošnje, eto možda, od tuda to aj u smokve. Jedna sam od tih šta ide u smokve svako malo, al isplati se zbog svih navedenih gušta, posli i prije ;)

    avatar

    18.08.2010. (23:05)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    sad je ode kod nas pir od smokvi, gore od P.Blata pa prema Vrgorcu pogotovo, to su skoro pa plantaže starih smokava, beru se na tone, jutrom i večeri prvo u krtol pa u gajbice kraj puta, ko prolazi može kupit friške, ostalo se suši za zimu, u medno zlato, a kolko će tek one koštat, al´ isto sve plane i neka plane ;0)

    avatar

    18.08.2010. (23:19)    -   -   -   -  

  • mina

    vidiš ovo "aj u smokve" još nikad nisam čula..
    ali primjetila sam kako stablo smokve uvijek raste tako da u prolazu možeš čupnuti plod sa njega.. a i za članak 9. dobro je znati :)

    avatar

    18.08.2010. (23:22)    -   -   -   -  

  • geomir

    Dolazim doma i vidin jedan furešt s puta bere smokve u mom vrtu.
    Kad me vidi, kaže: pozivan se na članak 9!
    Ajde, dobro, kad je tako, kažem ja!! :-)))

    avatar

    18.08.2010. (23:55)    -   -   -   -  

  • marchelina

    ovo ću svatit ka neočekivani poklon. Divno, hvala.

    avatar

    19.08.2010. (00:06)    -   -   -   -  

  • morska zvijezda

    Napisa si odu kakvu smokva zasluzuje jer u njoj su sve slasti svita, a poljarica je kraljica.

    avatar

    19.08.2010. (03:19)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @borut: To je reć - prava fjaka ;-)
    @čiovka: Četrdeset im kolpi palo...
    @dalmatinac: Mmmmm
    @mare: Eto vidiš ;-)))
    @luki: Hvala
    @suncokreta: Kad su u gušti u pitanju - mora se isplatit!
    @Mod: Domaće je domaće!
    @mina: Eto, sad znaš u zašto tako rastu :-)
    @geomir: Isto ti diskretno provjeri koliko je ubra :-)))
    @marchelina: Molim, nema na čemu :-D
    @mcmlx: E vidiš - Ficus carica, to sam zaboravija napisat, baš ti hvala šta si upotpunija tekst
    @morska zvijezda: Eto, već je vrime da počnemo cijenit ono šta nam raste u vlastitom vrtu

    avatar

    19.08.2010. (06:41)    -   -   -   -  

  • windfuckersister

    Eh da mi je sad malo onih crnih, medenih.... ma u stvari bilo kakvih! I kod nas u Primorju je smokva nekako zapostvaljena. Osim na placi gdje je odjednom cijene kao suho zlato. A kao što kažeš, može se ubrati pored svakog drugog puta i najčešće i sagnjili na stablu.

    avatar

    19.08.2010. (07:19)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Znaš šta bi ja tebe molio?
    Da riječju, a pogotovo slikom, napišeš kakav post o sušenju smokava.
    Naime, ja sam čuo, da se one namakaju i peru u moru.
    Ima mi neke logike, no s druge strane smokva slatka, a more slano.
    Mislim da bi nama kontinentalcima to bilo dosta zanimljivo.

    Veliš čl. 9., hahahahahaha
    Pozdrav

    avatar

    19.08.2010. (07:27)    -   -   -   -  

  • ssibenka

    ajde u smokve, jesi me nasmija! :)))) je, pravo veliš, ne smi se nikome smokva branit i zato u taraš svi! :D kad san bila mladja liti cili dan na plazi i ne sitis se nista poist a onda oko ure dvi iza ponoći uletit u smokve, ma nema ništa slađe! :D osmijeh ostavljan! :D

    avatar

    19.08.2010. (09:22)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    i kod nas u slavoniji tu i tamo bude smokava, samo se teže održe i kasnije dozrijevaju, tako da kad se vi već izjedete smokava, mi ćemo ih tek krenuti jesti. moram priznati da ih kao dijete nisam voljela (iako sam suhe uvijek jela), ali u posljednje dvije godine mi odgovaraju želucu i smiruju me iz nekog razloga... :)

    avatar

    19.08.2010. (09:29)    -   -   -   -  

  • iko medovljanin

    Kad smo već kod smokava može se i zagangati:

    Na prsima u divojke moje
    dvije smokve petrovače stoje

    avatar

    19.08.2010. (10:11)    -   -   -   -  

  • turimti

    miris smokve, miris Dalmacije...al* ga volem...

    avatar

    19.08.2010. (10:31)    -   -   -   -  

  • nanaR

    Moj brode, smokva je slatka carica, al i ti si car, svaka čast za post :))

    avatar

    19.08.2010. (14:27)    -   -   -   -  

  • gustirna

    To je prava pljačka-da 30 kuni za friške smokve pojarice?! Onda bi suve smokve tribale bit po zlato, jer se oko njih triba još i namučit.
    Najslaja mi je smokva ubrana u poju. I nikad me niko nije potira. :-)

    avatar

    19.08.2010. (15:54)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @wind: Obično se njmanje cijeni oono šta nam je najbliže
    @alexxl: Dobra ideja!
    @šibenka: A znaš čiji je to izraz i ko me inspirira ;-)))
    @Bookeraj: Sunce, sunce ;-)
    @iko medovljanina: Ha ha, odlično!!!
    @kita: A ko je 'vaku ne bi volija...
    @nanaR: Fala ti
    @gustirna: Ma di će tebe potirat ;-)))

    avatar

    20.08.2010. (06:36)    -   -   -   -  

  • so far away...

    samo da ti mahnem...kažem da sam se vratila...i da tugujem, opet...ali ovaj puta teže nego ikada...pozdrav brode!

    avatar

    20.08.2010. (07:37)    -   -   -   -  

  • Pasikarka

    Evala Brode :-))) lipe su ti ove slike. Ja san se vratila prije neki dan. Smokve san brala i jila :-))) Ciovko, je one crne ja mislila da se zovu ljubicaste ;-)) su slatke, ali meni su ove nase zelene draze!!!

    avatar

    20.08.2010. (10:20)    -   -   -   -  

  • yoma

    Mmmm.smokve...da mi je sada par njih.. ^_^

    avatar

    20.08.2010. (12:41)    -   -   -   -  

  • Sapunerija

    od smokava lakše dobijem inspiraciju

    avatar

    20.08.2010. (14:25)    -   -   -   -  

učitavam...