Komentari

perfumeorpoison.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Lorelai

    Da, i hvala ti na tome :)
    Imam još samo dva pitanja: da li ti masti lice i koliko si je platila? :)

    avatar

    16.08.2010. (21:31)    -   -   -   -  

  • Blendie

    tvoja recenzija je super ali ovo atomizirana morska voda mi zvuci kao prvoklasna glupost ^_^ al dobro je sto i bez obzira sto pisu gluposti krema radi nesto korisno i da zaboravila si napisat koliko kosta, to je vazan faktor u procjeni isplativosti kreme

    avatar

    16.08.2010. (21:57)    -   -   -   -  

  • perfume or poison?

    hahaha skuzile ste me - nemam pojma cijenu jer sam kremu dobila od sestre koja je znala da trazim bas takvo nesto sa spfom i hidratantno, pa mi je nabavila kremu; mislila sam ovih dana provjerit cijenu u ljekarnama pa nadopisat :D
    kaj se tice mascenja koze - nisam primijetila nista slicno. obraze, koji su mi suhi, krema potpuno unormali ak to ima imalo smisla, a nos i celo mi predvecer budu malo sjajni ali to vise pripisujem vrucini i znojenju nego ucinku ove kreme.

    avatar

    17.08.2010. (00:04)    -   -   -   -  

  • jja

    Sto je to atomizirana morska voda? Naime jedan kemicar bi na to dobio zelucane bolove.;-))
    Ako ima kemijski SPF nije bas preporucljiva za osjetljivu kozu ;-)

    "AquaBIO-3 kompleks koji je patentirani kompleks morskih aktivnih sastojaka koji sinergijskim djelovanjem koži pružaju optimalan fiziološki status"

    Ovo mi zvuci kao maslo marketinskog odjela, sto je TOCNO taj kompleks?
    Pogotovo okolocna krema ne bi trebala sadrzavati kemijski SPF...

    Al da ti odgovorim na pitanje - sto se tice parketa, ne znam ja bih ga prebrusila i prelakirala necim sto ide na svjetlije, bjelkastije jer beszh i lavanda ne idu bas uz pod koji si opisala. Ako ti je to prevelika investicija da stavis na parket neki bezh tepih? Sretno!

    avatar

    17.08.2010. (15:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...