Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (28)

Marketing


  • Neverin

    baš si ovo dobro prenio, svaka čast

    avatar

    15.08.2010. (16:54)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    potpisujem mcmlx... kapu skidam.

    avatar

    15.08.2010. (17:14)    -   -   -   -  

  • Montevipera

    A kad si sve stiga poslikat ;-) ?!
    Bravo Brode !

    avatar

    15.08.2010. (17:20)    -   -   -   -  

  • Šima

    Trebala bi telefonski broj od onog s četvrte slike, pa ako imaš odma šalji :-))

    avatar

    15.08.2010. (17:46)    -   -   -   -  

  • mina

    e pa slijedeće godine želim i ja ići.. nećete mi se ti i Modesti stalno hvaliti ovim spektaklom..
    a mene da ste pronašli u gomili ljudi kako god znate ;)
    slike su ti divne a za ljepotu tvog teksta i ponosu koji izlazi iz njega ne trebaju riječi..neprocijenjivo :)

    avatar

    15.08.2010. (18:02)    -   -   -   -  

  • turimti

    leba & igara ...dobro je kutle kazao: dok okrećeš pedale, dobro je...dodala bih s veslima daleko ćemo dogurati...do kardeljeva, oli ploča, siguro...

    avatar

    15.08.2010. (18:14)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Odlične fotografije; lijepi Maraon! Svaka čast! Pozdarv od Luki+Goldie

    avatar

    15.08.2010. (18:38)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    prijatelju, tek sad dolazim k sebi, znam da ćeš razumit, toliko emocija kad eruptira čovjeka znaju i smlavit, po slijama bili smo jedno od drugog na 50metara, no neka si ti meni gušta a za javljanja ćemo lako, biće hvalabogu Maratona i prilika! dobro si reka, svake godine me Maraton nanovo uspije oduševit, svake godine ja se nađem tamo kako od sriće i nevjerice vrištin, ma kad su ovi prvi jedan za drugim izbili, ma svit je od pozitivnog šoka osta zbunjen da nisu pravo se ni snašli zaurlat već su junaci prošišali, samo san u nevjerici ponavljala pa ovo još nikad nisam doživila, ovo je neviđeno! jooo šta volin Maraton! ;D
    posebno mi drago šta si gore ufatija Kaira pod punom spremom, legendu našu navijačku, cara kojem je Hrvatska uska i kojega cili svit zna! on u sebi sublimira svu ovu raznolikost, sav ovi žar, svu gusarsku lipotu i divotu i takomisvega - živija nam Maraton!
    živija ti meni Brode naš! ljudi moji živili mi, ne mogu više, srce mi je prepuno! :0)

    avatar

    15.08.2010. (19:17)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    ma koja reportaža a tek fotke...jema bit da si dobija akreditaciju...i Prežitenta si uvatija...poz...
    dalmacija moja inspiracija

    avatar

    15.08.2010. (20:55)    -   -   -   -  

  • ssibenka

    dobro si uspija snimiti sve, ka da film gledan! (ima jedan dobar dokumentarac o nastanku maratona i samom maratonu koji san imala čast gledati prije par godina u metropoli s Neretljanima, za epizodu uživo iman tebe :))) ...Kneza san i osobno upoznala, štoviše popili koju čašicu zajedno ;) bonkulović samo takvi :)

    avatar

    15.08.2010. (20:56)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Ti bi triba bit službeni izvjestitelj sa Maratona ladja. Reklo bi se da si fetivi Neretljanin, rođen sa veslon u ruci. :-))))

    avatar

    15.08.2010. (21:29)    -   -   -   -  

  • Marina kuharica

    ma morat cu ovo jednom dozivjeti uzivo! tako si odlicno prenio eksplozivnu atmosferu, fotografije pucaju od adrenalina i snage a vjesti snagatori izgledaju kao da bi svako malo mogli ispasti ovako nagurani u te - izgledom nestabilne - barkice :). divna reportaza!

    avatar

    15.08.2010. (21:46)    -   -   -   -  

  • grezy

    ekstra...svaka čast!

    iduće godine nosim s ekipom dvaest litara i 10 baklji...

    avatar

    15.08.2010. (23:50)    -   -   -   -  

  • srza

    Brode, svaka čast za ovu reportažu s maratona. Tako si ga vjerno pokazao da ja ne znam oću li moć bolje iako sam ove godine bnio u prilici sve zabilježit iz velike blizine. Pozdrav.

    avatar

    15.08.2010. (23:57)    -   -   -   -  

  • laki

    sve je bilo super to samo neretvljani znaju organizirati, samo mi nije bilo jasno zašto ove godine izmjena lađa nije bila u Opuzenu nego je bila u Luki,ako netko zna neka mi odgovori

    avatar

    16.08.2010. (09:01)    -   -   -   -  

  • Baja

    Toliko krasan post da si mi suze natjerao na oči. Za ovako nešto krasno ću i ja iz Zagreba potegnuti dolje dogodine. Na kojem mjestu su završile one hrabre i snažne djevojke?

    avatar

    16.08.2010. (10:42)    -   -   -   -  

  • Valcer

    Kapu skidam! Kao da sam bila tamo!

    avatar

    16.08.2010. (14:05)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Lijepa, profi sportska reportaža sa Neretve. Čestitke svim sudionicima, posebno Metkovkama.

    avatar

    16.08.2010. (16:24)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Hvala svima na lijepim riječima, ali zaista nije moja zasluga, Maraton jednostavno ima tu energiju koja je opipljiva i zarazna, pa eto... , vjerojatno se dio tih dobrih vibracija samo prenio u ovaj post... Šima, na žalost nemam broj od onog junačine, ali ako momak slučajno svrati i prepozna se, ko zna ;-) Laki, mjenjali su se i u Opuzenu, taman kad smo prolazili, mislim da čak i mjesto izmjene nije striktno određeno, nego vrijeme... Baja, mislim da su cure na kraju stigle 32... Valcer dobrodošla!

    avatar

    16.08.2010. (20:16)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @laki, zbog sigurnosti i praktičnosti.
    zbog sigurnosti lađara, odlukom Uprave Maratona od ove se godine izmjena odvija na ovoj obali jer se prijašnjih godina prečesto dešavalo da upravo prilikom izmjene - prateći brodovi opasno sijeku lađarsku putanju i ometaju veslače (pamte se i neki bliski susreti sa prijašnjih Maratona).
    zbog praktičnosti, dosada su lađari morali presijecati Neretvu, da bi prvo u Opuzenu izvršili izmjenu a potom prešli na suprotnu stranu, ovako pravac kretanja nije poremećen slalomom između brodova.
    @Baja, od 35 ekipa naše cure nisu ni zadnje ni predzadnje, već treće od kraja ;0)
    p.s. u stvari brod je u pravu, 32. su ;0)

    avatar

    16.08.2010. (20:24)    -   -   -   -  

  • mocvara

    ............bravomajstore, ajme koji stil veslanja ,aaaaaaaaaaaaaa neka neka, ne misle venecjani da samo oni imaju Vogalongu i Regatu storiku,

    avatar

    16.08.2010. (22:15)    -   -   -   -  

  • odmak

    Ja (magarica)- napola Neretvanka još nikad nisam bila na maratonu lađa.

    avatar

    17.08.2010. (09:40)    -   -   -   -  

  • makedo

    ko da sam i sama bila nakon tvoje reportaže :)

    avatar

    17.08.2010. (14:39)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Nemam živaca čitat, mozak mi je još na paši, ali momci su zgodni, šta nisi preša priko bare;)

    avatar

    18.08.2010. (10:47)    -   -   -   -  

  • borut

    Ma, i meni je odavde doslo za uskocit u koju od tih ladja i napraviti barem zaveslaj:-)

    avatar

    18.08.2010. (20:08)    -   -   -   -  

učitavam...