Komentari

greeneyedgirl.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • seoska idila

    bravo!

    moj kuha one grill obroke, uključujući stvari ispod peke - što bi značilo u vrijeme vikenda..

    i nikad mu nije teško zapaliti vatricu, makar i za dva komada (to zapravo nemamo nikad, uvijek je hrpetina mesa) na roštilju. samo moram zaželjeti...

    jedino što ne pere suđe.. ehh.. nitko nije savršen

    avatar

    13.08.2010. (18:49)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Lijepo je čuti da ima i ovakvih, odgovornih i pažljivih muškaraca! Uživaj; pusa, pozdrav od Luki+Goldie i ugodan vikend želim

    avatar

    13.08.2010. (18:50)    -   -   -   -  

  • jasna

    Atipicni bosanceros.

    avatar

    13.08.2010. (19:05)    -   -   -   -  

  • šašava mamica

    Čestitam !!! Na mužu, mislim...

    avatar

    13.08.2010. (20:29)    -   -   -   -  

  • turimti

    drži ga dalje od bosne....

    avatar

    13.08.2010. (20:39)    -   -   -   -  

  • tita

    takav muž se i treba pohvaliti i s njim se hvaliti :)

    avatar

    13.08.2010. (21:02)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    odlično, i ja imam jednog takvog kod kuće :)

    avatar

    14.08.2010. (10:26)    -   -   -   -  

  • petra zagreb

    a meni pada na pamet pitanje :) - o kojem jelu se radi :)?

    avatar

    14.08.2010. (22:14)    -   -   -   -  

  • Zvrk

    To da te hoce odmjeniti kad ti je frka je bas fer i lijepo od njega.
    Imam i ja jednog sposobnog muskarca u kuci,lol.Dugo je zivo sam pa sve radi (puno bolje od mene,haha) fantasticno,i kuha i cisti i pegla.

    avatar

    15.08.2010. (17:55)    -   -   -   -  

  • Marina kuharica

    stvarno lijepo od njega! i na desert je mislio :)! drzim fige za ispit, sigurno je tesko.

    avatar

    15.08.2010. (22:00)    -   -   -   -  

  • makedo

    bilo je i vrijeme da ga pohvalis!:)
    da ga i ja pohvalim, da nije njega, koji te nagovorio da svratite, ne bismo se vidjele ovo ljeto i ja ne bih konacno uzivo upoznala malog Edu medu :)
    Svima troma jedan veeeeeeliki hug :)

    avatar

    17.08.2010. (14:37)    -   -   -   -  

  • yazza

    super ti je hari! :) a da ti se i ja povodom toga pohvalim. kad sam proshli put bila u gostima kod mog dragog, on po chitav dan na poslu, ja po chitav dan na plazhama. i jedno veche, nakon shto je doshao po mene na plazhu, shto mu produzhi put vishe od pola sata, nakon vechere ja kazhem "sad josh treba da operemo sudje". on skochi i krene on to da radi. ja skochim za njim - chekaj, ja cu! ti si umoran. a on me gleda - kao shta ti bi?! nemash pojma kako je njemu bilo chudno da ja hocu da operem sudje i kako se obradovao kao djechacic, kad sam ja to uradila :) nadam se da se nece promijeniti nakon svadbe :-D

    avatar

    17.08.2010. (23:02)    -   -   -   -  

  • Shireen

    Bravo za Harija! Vidis moram ga navesti kao svijetli primjer. Ja kad kazem da meni J. napravi veceru i da mi ugadja, moje drugarice kazu da je to zato sto je stranac. A eto vidis da to nema nikakve veze jesil nas ili stranac, vec kakav si kao covjek :)

    avatar

    20.08.2010. (10:32)    -   -   -   -  

  • ddadd

    Ti bokca, imam novog uzora :))))

    Baš nekako guštam, tu sam na blogu (na(j)zad) i cereketam se :)))))

    avatar

    13.09.2010. (01:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...