Komentari

sveosimsusveosimsu.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • Janie B. Page

    kao što rekoh, nisam se nikad voljela koristiti šiframa, a uostalom, trenutno ne mogu igrati simse, tako da... ništa od ovoga ^^ :D

    avatar

    13.08.2010. (13:38)    -   -   -   -  

  • **I want to know,what will Heaven be like**

    lijepo...

    avatar

    13.08.2010. (16:57)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    hvala vam svima!!!

    avatar

    13.08.2010. (20:38)    -   -   -   -  

  • deica ^^

    Eii.
    Fora post.
    Nemam sims 3 , al nema veze.
    Sviđaju mi se slikice.
    Novo kod mene (:

    :*

    avatar

    13.08.2010. (21:13)    -   -   -   -  

  • jopi

    meni ne može sims 2 dođe mi neki mali prozorčić
    i neš mi piše
    može pomoć??

    hvala u naprijed =)

    avatar

    13.08.2010. (22:32)    -   -   -   -  

  • °Frostbitten

    Mjesecima si govorim kako cu instalirati simse pa nista.

    Ma vidi momak kakva je, jos sam mu ja sve direktno rekla sto mislim i njoj i kakvima smatram njene namjere. Srecom, slozio se, jer ipak sam ja tu u nezgodnoj situaciji kao sadasnja cura koja moze ispast ljubomorna no nije bilo nista.
    Gospodicna Bivsa je za glavu visa od mene i mrvicu krupnija, tako da nebih dobro prosla... A i tim cinom bih se spustila na njen nivo.

    avatar

    14.08.2010. (12:04)    -   -   -   -  

  • Nitt

    Hej,drago mi je da si navratila kod mene i što ti se sviđa slikica u postu ^^
    Sims? čula sam da je zanimljiva igrica, al nije da sam nekad igrala. zapravo ne igram
    nikakve igrice prek neta. =)

    avatar

    14.08.2010. (12:54)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    hvala svima na komovima :D

    jopi: nemogu ti tako pomoći , napiši mi što ti točno piše u tom prozorčiću...može?

    avatar

    14.08.2010. (13:04)    -   -   -   -  

  • Megan Eaton.

    Hej.
    Da. Tesko je.
    A nije bas lako zaobici cijeli razred..
    Citamo se :)

    avatar

    14.08.2010. (15:01)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    ja volim Simse :D
    al imam samo dvojku. i hocu trojku al nemam od koga nabavit :S
    sviđa mi se tvoj blog .D

    *i da, s lijepim noktima sam se vratila. gelirala sam ih xD

    avatar

    14.08.2010. (15:28)    -   -   -   -  

  • -Stigmata.

    Hei. Hvala što si svratila ^^

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Super blog! xD
    OBOŽAVAM simse. ^^' Imam album pun Sim slika na fejsu. hahahaha xD
    Hvala što si stavila te cheat kodove.. Msm,korisitim samo tri cheata,drugo mi ne treba,ali nikad se ne zna. xD :)
    Čak ima neke koje su mi stvarno potrebne. xDD

    *za kom. na mom blogu* -- Hahaha,ja isto sa svojom frendicom.. Vjerovala ili ne,ja sam se ko klinka sa svojom BFF često igrala da smo Pokemoni.. LMAO! To je tada bilo fkt popularno i obožavale smo to. x'DD
    I druge gluposti..xD
    A i sad preveč maštam.. ugl mi je glava u oblacima. -_-
    Mah ljeto. Slažem se. >.<
    Fali mi škola,sam zbog nekih ljudi. SAMO zbog toga. xD

    Do čitanja.. ^^

    avatar

    14.08.2010. (19:31)    -   -   -   -  

  • Tweety

    novo kod mene!

    avatar

    14.08.2010. (21:42)    -   -   -   -  

  • Anne Stalker. :)

    Ei. Hvala. :))
    Jooj Sims 3... Imala san ga jedno vrime. Al san ga removala i opet stavila sims 2 jer mi je draži. Mislin ono, karakteri u trici su totalno glupi i zdepasti cijeli, a o robi da ne pričam. Dvica rulza!

    Se čitamo? :)

    xx.

    avatar

    15.08.2010. (11:15)    -   -   -   -  

  • MaŁŁa u obŁaciMa

    Nowi post
    nowa sam
    swrati i komaj
    kada budeš imala
    nowi post jawi
    i dođem ti komati.
    Jawim ti kad napišem
    nowi post...Bye
    P.S: šaljem swima =D

    MaŁŁa u obŁaciMa

    avatar

    15.08.2010. (13:38)    -   -   -   -  

  • **I want to know,what will Heaven be like**

    novi post..
    pa ako možeš svrati i pogledaj..
    ćao! ^^
    p.s. šaljem svima :D

    avatar

    15.08.2010. (14:30)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    ejj totalno hwallaaa
    još malo pa će biti u mom
    laptopu
    jejj
    tnxx puno

    avatar

    15.08.2010. (14:48)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    Nowo =D

    avatar

    16.08.2010. (10:39)    -   -   -   -  

  • Anne Stalker. :)

    Novo.^^

    avatar

    16.08.2010. (11:29)    -   -   -   -  

  • Janie B. Page

    imam novo ^^

    avatar

    16.08.2010. (11:34)    -   -   -   -  

  • Different person.

    Novo! :)

    avatar

    16.08.2010. (19:33)    -   -   -   -  

  • Megan Eaton.

    Novo.
    Dug je,znam. I zao mi je zbog toga,ali jednostavno sam morala.
    Ipak se nadam da ces procitati.
    :)

    avatar

    17.08.2010. (20:11)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    .novo!

    avatar

    18.08.2010. (02:53)    -   -   -   -  

  • Janie B. Page

    dada, obavezno pogledaj, vjerujem da nećeš požaliti ;)

    avatar

    18.08.2010. (10:37)    -   -   -   -  

  • Pixie art. ©

    hej! trebas dizajn? svrati!

    avatar

    18.08.2010. (12:02)    -   -   -   -  

  • Dora i Iva Avatari

    hei....
    - imamo neke nove avatare
    - pa svrati i prokomaj...
    - a možeš i nešto uzeti ili naručiti
    - pusa!
    :))

    avatar

    18.08.2010. (12:27)    -   -   -   -  

učitavam...