Komentari

sveosimsusveosimsu.blog.hr

Dodaj komentar (33)

Marketing


  • .VampiriChe iz transilvanije.

    HvaLaaLAla na $weEmu.
    ThreBaaLoo0 naM j€ tOo!

    puSssssEeeKic€€ shaLj€€MooooOO!!

    avatar

    09.08.2010. (22:12)    -   -   -   -  

  • Tweety

    EJJ...tnx na komu i savjetu...još jednom predobar ti je blog..
    jednostavno obožavam simse =))

    avatar

    10.08.2010. (09:57)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    Hvala vam obadvjema na komovima :D

    avatar

    10.08.2010. (10:13)    -   -   -   -  

  • fincula

    hej
    a zanimljivo..kako ubiti nekoga..hahahahaha, aj dobro, nadam se da to ne radiš u igrici ako baš
    nije nužno, jel ^^
    pozdrav

    avatar

    10.08.2010. (13:54)    -   -   -   -  

  • Different person.

    Ei bok. Hvala na komentaru ^^
    e da. ono znam koji put igrat sims. al nisam luda :)

    eto. do citanjaa :D

    avatar

    10.08.2010. (13:57)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    I love JB: naravno da ću svratit :DD

    elvira_5: hahahah...pa ponekad :) kad mi dosadi ^^
    hvala na komu :)

    Different person.: hehe....hvala tebi ^^
    do čitanja :D

    avatar

    10.08.2010. (14:02)    -   -   -   -  

  • fincula

    e zaboravila sam ti reć da imam novi post, ali eto, sada znaš! ;)

    avatar

    10.08.2010. (14:50)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    ok....

    avatar

    10.08.2010. (15:06)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    ejjj
    omg bože moj to ću swe danas
    naprawiti
    tnx na kommu
    ali kakaw ti bus dolazi po tebe u školu??
    i da ima još jedna opcija za izbrisati kristal
    napišeš šifru moveobjects on
    i onda klikneš kristal i delete...
    ej nečeš vjerovat jučer sam mogla naprawiti aliena ali baš
    kada radim obitelj
    imala sam i zelenu i bijelu kože tnx
    na
    owim odgoworima

    bye pusaam

    Malena princeza Sany

    avatar

    10.08.2010. (15:36)    -   -   -   -  

  • deica ^^

    Eii.
    Baš me zanima ovo za novu odjeću.
    Idem to odmah isprobat ;)
    Hvala na savjetima :DD

    :**

    avatar

    10.08.2010. (16:02)    -   -   -   -  

  • **I want to know,what will Heaven be like**

    ahaahahha hvala :)))

    btw.. obožavam simsače..
    čitamo se?
    :))

    avatar

    10.08.2010. (16:04)    -   -   -   -  

  • Different person.

    Novo! :D

    avatar

    10.08.2010. (16:06)    -   -   -   -  

  • Tizzi :)

    hej.
    a ja se nadam da ce mu bit super. cemo vidjet. :)
    hah, e da. jbga. sad se ja svog moram rijesit, al djelomicno,
    hvala bogu.
    haha. pff, imas ti jos vremena do srednje. uzivaj u osnonoj jos
    xD

    drago mi je sto ti je proradio internet :)

    pozdravljam :*

    avatar

    10.08.2010. (16:36)    -   -   -   -  

  • Janie B. Page

    ahha. ma kad sam igrala, nisam se uglavnom služila tim šiframa jer kad sam pokušala, igra mi je postala dosadna jer su svi imali sve što su poželjeli i sve je bilo tako savršeno. i onda bi mi igra izgubila svu čar. ^^ zato sam i skillove povećavala na prirodni način, odjeću bih downloadala, u privatnu školu ih nisam upisivala, to sam samo jednom pokušala. i uglavnom bih čekala prirodnu smrt, a ako bih baš željela nekoga ubiti, zazidala bih ga onako da ne može nigdje i onda pričekala da umre. ali to sam rijetko radila ^^

    i hvala na pohvali za dizajn :)

    avatar

    10.08.2010. (18:00)    -   -   -   -  

  • Janie B. Page

    post.

    avatar

    10.08.2010. (18:32)    -   -   -   -  

  • DoNoVaN

    sve znam pa ok je

    avatar

    10.08.2010. (18:55)    -   -   -   -  

  • Dora 99

    ett da nebude nonstop ista pitanja..
    jel u sims 3 moze padat kisa? haha :D
    aw.. aj najs sta imas kornajcu.. bas su fora.. meni je jedna pobjegla kornjaca jedna umrla i sad imam opet1

    avatar

    10.08.2010. (22:04)    -   -   -   -  

  • Abbey Dawn Art

    ×ei.×
    ×nowi izgled bloga. ×
    ×dodano puno suuper stvarčica!×
    -primam narudžbe za dizajne, awatare, page dividers i stickerse!-new
    -swraty i prokomentiraj ako želiš


    peace ^^

    avatar

    10.08.2010. (23:10)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    aj..hvala svima...kod svih ću svratit :D

    avatar

    11.08.2010. (09:38)    -   -   -   -  

  • Tweety

    e tnxx na komu...
    i da...zaboravila sam potpuno..
    ovaj blogg moram staviti u linkove..predobar je..

    avatar

    11.08.2010. (11:39)    -   -   -   -  

  • Janie B. Page

    hm, valjda hoće. :)

    avatar

    11.08.2010. (12:23)    -   -   -   -  

  • Just me and my life. ^ ^

    I ti znaš Emu :)

    Da super su stvarno :D

    Tnx na komentaru..

    Ja ti ne znam kako bih ti komentirala post jer ne igram sims

    ali ti mogu reći samo da je super što daješ ove savjete :D odličan ti je blog ;)

    Pusa :*

    avatar

    11.08.2010. (14:19)    -   -   -   -  

  • Just me and my life. ^ ^

    Novi post :)

    avatar

    11.08.2010. (14:56)    -   -   -   -  

  • Different person.

    Muffini :PP
    nekaa neka. :)
    kupat cu se ubrzo, za nekih 30 miin^^

    do citanjaa :D

    avatar

    11.08.2010. (15:19)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    aw...hvala svima na komovima :DDD

    avatar

    11.08.2010. (20:08)    -   -   -   -  

učitavam...