Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • dalija

    Hm ..naravno ,ljubav je, baš zato što pruža ruku svima, lakovjerna i iskorištena ,ali ako je ljubav velika da najveća je onda ona nije lakovjerna nego je mudra i vrlo zeznuta .Nepobjediva !(kao zategnuta struna pjesme ,a bome i biča) pa kome svira u srcu kome po kostima ..Da, malo je u nesuglasju to da je ljubav bič (pri tom ne mislim na one sado-mazo odnose) ,ali recimo da može bit konop u marku ,ili preko dana ,nevažno ,ipod nogu i tako se sapletu svi oni što su htjeli ljubav kučkom nazvati (nemam ništa protiv životinja niti spolova da diskriminiram )..Lijep post .

    avatar

    05.08.2010. (08:32)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    samo nas optimisti ka ča si ti mogu spasit...a nisi nan reka koliki su žuji od potizanja konopa na Mrduji...poz... dalmacija moja inspiracija

    avatar

    05.08.2010. (08:35)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    a ja tebi brode naš, kao i do sada, želim puno ljubavi i pisama o ljubavi ;0)

    avatar

    05.08.2010. (09:58)    -   -   -   -  

  • ssibenka

    lipo napisano, nema se šta dodati....puno ljubavi ti želin! :) ...i osmijeh ostavljan :D

    avatar

    05.08.2010. (10:43)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Ma ti si jedan, jedan,.... ma jedna pričoskitalica! :-))))

    avatar

    05.08.2010. (14:28)    -   -   -   -  

  • umorno_oko

    "... promislit kako mi je INA generalni sponzor..."
    Zanimljiva izjava ... palo mi je napamet danas kad san konta koliko san priša sa auton u njanci misec dan :(
    Dobro bi i bilo jemat za sponzora. I onda reci da su sponzoruše blesave :D
    Čestitan ti Dan pobjede i domovinske zahvalnosti!

    avatar

    05.08.2010. (14:38)    -   -   -   -  

  • slobodni stih

    bolje INA nego Sirela...
    što mi neki pomisle kad vide boju moje puti! :-))))

    avatar

    05.08.2010. (15:39)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Ljubav je naša srž, jedina istina, život sam, esencija postojanja. Onaj dio koji je slab i koji poklekne, srećom, zapravo i nije ljubav ;)
    dražeN :)

    avatar

    05.08.2010. (23:36)    -   -   -   -  

  • marchelina

    Brode, u zadnje vrime si stvarno inspiriran. Na radost nas čitatelja...:)

    avatar

    06.08.2010. (07:36)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @dalija: Hvala i naravno - dobrodošla!
    @dalmatinac: Lakše je za žulje nego za centar za ravnotežu ;-)
    @Modesti: Bit će i toga, dok je ljudi (čitaj žena) oko mene :-D
    @šibenka: A tebi jedan veeeeeeliki zagrljaj!
    @gustirna: Prihvaćam! Pričoskitalica ne djeluje loše ;-)
    @umorno oko: Fala lipa, bija je baš olujan i gromovit
    @slobodni stih: Ma dobra je i Sirela, a boja tvoje puti je onako... otmjena, gospodska ;-)))
    @dražeN: Lipo rečeno!
    @Marchi: Misliš!? Ajde, baš lipo ako se stiče takav dojam, ja inače nemam pojma jesam ili nisam :-D Inspiriran, mislim...

    avatar

    06.08.2010. (08:35)    -   -   -   -  

  • Neverin

    dobro kažeš..

    avatar

    07.08.2010. (12:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...