Komentari

sveosimsusveosimsu.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • jopa

    e matea jopa je sam da ti još kažem dva načina kako napraviti vanzemaljca...prvi uppišeš onu šifru odeš na neku žensku i sa šiftom klikneš na teleskop i ima neš kao da zatrudni sa vanzemaljcem....a drugi je da upišeš onu šifru odeš da napraviš obitelj i klikneš šift+n onda odeš na onu kao zvjezdicu kraj onog gdije biraš boju kože i tam imaš zelenu boju i onda je kao vanzemaljac

    avatar

    01.08.2010. (16:37)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    hwala već sam napravila vanzemaljca ali ja nemam te druge simseve pa ne mogu =(
    ali swejedno hwala što si mi jawila.. pussam xD P.S:divovi su mi ogromni tj vidim im
    samo noge hahaha. tnx za šifru... Princes SANY

    avatar

    01.08.2010. (17:21)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    i da zaborawila sam ti reći da mi je neki tinejđer (u simsu 2) postao grim repep
    kada je narasto neznam kako. samo sam ti to htijela jawit

    avatar

    01.08.2010. (17:24)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    Hvala svima na komovima :)

    avatar

    01.08.2010. (20:22)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    Jopa: hvala ti srećo :)
    ono za buy mood sam znala ali nisam znala za teleskop....ugl. hvala!
    nek ti bude lijepo na moru =)

    MaLena princezica SAny : napisat ću ja još šifri može? dodat ću sam u starom postu.....

    MaTeiić R.: idem ga sad pročitat :PP

    avatar

    02.08.2010. (11:55)    -   -   -   -  

  • Janie B. Page

    ma da, bilo bi lakše da i u srcu i u glavi postoji opcija delete. ali nažalost, ne postoji. :/
    btw, ovo je baš kul, to s vanzemaljcima i time, ali meni su ipak ljudi draži ;)
    i da, hvala ti na pohvali za dizajn :D
    xoxo

    avatar

    02.08.2010. (13:02)    -   -   -   -  

  • DoNoVaN

    ok je sve to znam

    avatar

    02.08.2010. (13:46)    -   -   -   -  

  • Just me and my life. ^ ^

    Eii...

    Tnx na kommuu punoo :)

    ja ti nemam šta komat jer

    ne igram simse ://


    :D kissamm

    avatar

    02.08.2010. (18:57)    -   -   -   -  

  • Dora 99

    novi post..

    :D
    znam sve to :l
    hh.
    najs blog ..
    :D
    idemm
    poz

    avatar

    02.08.2010. (21:18)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    super ej treba mi za frendicu neke šifre za sims 3 pa ako imaš neke šifre i njih stawi

    avatar

    02.08.2010. (21:30)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    Aj..hvala svima :)
    poslušat ću savjete za dizajn i šifre za sims 3
    :D aj pussam

    avatar

    03.08.2010. (09:49)    -   -   -   -  

  • GagaDaily • // HR fan blog e

    supper post,
    pokušat ću robota :)

    avatar

    03.08.2010. (12:07)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    Oki :)

    avatar

    03.08.2010. (14:24)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    ok tnx

    avatar

    03.08.2010. (17:07)    -   -   -   -  

  • fincula

    hej
    hvala na komentaru!
    Da, da košarkaši-mmmmm :PPP
    Fora ti je blog, sam što ti ja baš i ne igram simse, ali vjerujem da si sigurno od pomoći onima koji igraju!
    javi mi kad budeš imala novi post i ideš mi u linkove!! :D

    avatar

    03.08.2010. (21:37)    -   -   -   -  

  • deica ^^

    Eii.
    Jako mi se sviđa tvoj blog jer
    obožavam simse :DDD
    Nisam znala kako napraviti vukodlaka i
    zombija, al' ovo drugo sam znala.
    Baš ću ići isprobati to sad ;)

    Baii.

    avatar

    03.08.2010. (21:47)    -   -   -   -  

  • Malla sllatkicaa

    ajme obozavam sims.

    avatar

    04.08.2010. (10:04)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    awić....hvala na komovima....čitamo se :D

    avatar

    04.08.2010. (12:05)    -   -   -   -  

  • Luda Plava

    novo...
    svrat...

    avatar

    04.08.2010. (16:39)    -   -   -   -  

  • Tweety

    Jao....kak super blog..
    oooooooBoooŽaaaaaVaaaaM
    Simse....
    imam i 2 i 3...
    u dvojci znam više šifri..
    a ovi vanzemaljci i ta ostala čuda...
    to mi je tak fora
    nisam znala za to i još neke stvari...
    svrati ako možeš!

    avatar

    09.08.2010. (22:26)    -   -   -   -  

  • B.S.

    O B A V I J E S T

    Obavještavam Vas da sudskim rješenjem o ovrsi Općinskog suda u Bjelovaru broj:Ovr-1841/10, kojim se zapljenjuje osobno vozilo BMW-e BJ 764 EF ovršniku Stevi Đurđevićiu, rođen 22.04.1973., radi prisilne naplate u sudskom sporu: K-70/09

    Vozilo će biti prisilno prodano, odnosno potencijalni kupci se mogu javiti - koji su eventualno zainteresirani.

    Stevo Đurđević i Slađana Mijoković osuđeni su zbog napada na moju maloljetnu kćer A.S. zbog toga izrećena im je zatvorska kazna u trajanju 5. (pet) mjeseeci zatvora uvjetno na dvije godine.

    Zbog prijetnje Branku Stojkoviću izrećena je sudska kazna od 6. (šest) mjeseci zatvora na dvije godine uvjetno.

    Što reći na kraju: "IMA PRAVDE!" NASILNIK JE OSUĐEN.

    ROM STEVO ĐURĐEVIĆ JE RASISTA JER NAPAO JE DIEJTE OD BIJELCA.

    STEVO ĐURĐEVIĆ - STEVICA IZ BJELOVARA OSTAO JE BEZ SVOGA BMW-a.

    STEVO ĐURĐEVIĆ SRAMOTI OSTALE ROME.

    A što da sam ja napao Romsko dijete - jer ne bi bio rasista - pisale bi sve novine o meni..


    BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
    CROATIA / BJELOVAR
    http://crostojkovic1958.blog.hr
    brankostojkovic152@yahoo.com
    095/814 -82-90

    avatar

    08.02.2011. (19:51)    -   -   -   -  

  • sims❤ica

    Pomoć!! U Sims 2 seasons kako kupiti biljke da ih mogu zasaditi kao npr. mrkva...

    avatar

    02.02.2015. (19:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...